%25
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Bankacılıkta Pazarlama Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler

Stok Kodu
9789944157803
Sayfa Sayısı
725
Baskı
1
Basım Tarihi
2014
Çeviren
Yrd. Doç. Dr. Sefer Gümüş
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
1. Hm. Kağıt
Dili
tr
Orijinal Adı
Bankacılıkta Pazarlama Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789944157803
757175
Bankacılıkta Pazarlama  Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler
Bankacılıkta Pazarlama Araştırma-İnceleme-Mülakat-Yorum-Sonuç ve Değerlendirmeler
0.00
BANKACILIKTA PAZARLAMA kitabi; çok ciddi arastirma, inceleme, yorum ve mülakatlarla okuyucu ve yararlanicilarin hizmetine sunulmustur.Kitabimizdan Ön Lisans, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora yapan ögrencilerle arastirmacilar, banka ürün ve hizmetlerinin pazarlamasinda çalisanlar ve yöneticiler gibi hedef kitleler çok genis boyutlarda yararlanabilirler.Mal ve hizmeti üretmek kadar, pazarlamak ve satmakta çok önemlidir. Bu iki degisken pazarlama elemanlari, yöneticileri ve ekibinden olusur. Pazarlamanin kisisel ve kurumsal boyutu satisa dönüstügünde hedeflere ulasilmis olur. Pazarlama ve satis ekibinin kurulmasi, çalistirilmasi tüm degiskenleriyle birlikte süreçler bütünüdür.Ülkemizdeki bankalar kurulduklarindan bugüne kadar çok ciddi ekonomik, kültürel ve sosyal süreçler yasamislardir. Her süreçte basarili olmuslar ve hedefleriyle birlikte yasamlarini sürdürmektedirler.Banka yönetici ve çalisanlari çok ciddi egitim, deneyim, bilgi birikimi ve paylasimi süreçlerinden geçmisler ancak, hedefleri yakalamalari süreçlere birakmamislardir. Küresel bankalarla isbirligi ülke ekonomilerine çok degerli katkilar saglamaktadirlar.
  • Açıklama
    • BANKACILIKTA PAZARLAMA kitabi; çok ciddi arastirma, inceleme, yorum ve mülakatlarla okuyucu ve yararlanicilarin hizmetine sunulmustur.Kitabimizdan Ön Lisans, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora yapan ögrencilerle arastirmacilar, banka ürün ve hizmetlerinin pazarlamasinda çalisanlar ve yöneticiler gibi hedef kitleler çok genis boyutlarda yararlanabilirler.Mal ve hizmeti üretmek kadar, pazarlamak ve satmakta çok önemlidir. Bu iki degisken pazarlama elemanlari, yöneticileri ve ekibinden olusur. Pazarlamanin kisisel ve kurumsal boyutu satisa dönüstügünde hedeflere ulasilmis olur. Pazarlama ve satis ekibinin kurulmasi, çalistirilmasi tüm degiskenleriyle birlikte süreçler bütünüdür.Ülkemizdeki bankalar kurulduklarindan bugüne kadar çok ciddi ekonomik, kültürel ve sosyal süreçler yasamislardir. Her süreçte basarili olmuslar ve hedefleriyle birlikte yasamlarini sürdürmektedirler.Banka yönetici ve çalisanlari çok ciddi egitim, deneyim, bilgi birikimi ve paylasimi süreçlerinden geçmisler ancak, hedefleri yakalamalari süreçlere birakmamislardir. Küresel bankalarla isbirligi ülke ekonomilerine çok degerli katkilar saglamaktadirlar.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat