%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Dijital Tutulma

Stok Kodu
9786054584086
Sayfa Sayısı
260
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Kaan Varnalı
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Dijital Tutulma
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584086
650153
Dijital Tutulma
Dijital Tutulma
0.00
Pazarlama iletisiminin hedefindeki insani hala "tüketici" olarak tanimlayabilir miyiz? "Dogru bilgi" nedir? "Marka topluluklari", "sosyal aglar", "etkilesim", "dijital etnografi"... Gerçekten eski teorilerin çatirdadigi bir dönemden mi geçiyoruz? Dijitalin yarattigi heyecanin iletisim evreninde bir tutulmaya yol açtigi kesin. Bu dijital tutulma, markalarla tüketici, daha dogrusu "insan" arasinda gerçeklesiyor. Kaan Varnali'ya göre "dijital mecralarin pazarlama iletisimine getirdigi yenilikleri hem akademi hem de sektör insanlari ayni coskuyla takip ediyor, deneyimliyor ve degerlendiriyor. Ama kendi köselerinde, birbirinden habersiz bir sekilde." Iste Dijital Tutulma bu noktadan hareket ederek yazilmis bir kitap. Varnali'nin sade, akici ve ayni zamanda bilgilendirici bir dille yazdigi Dijital Tutulma, hem pazarlama iletisimi ögrencileri hem de sektörün profesyonelleri için el altinda bulundurulmasi gereken bir kaynak. Kaygan bir teknolojik zeminde her gün yeniden anlam kazanan kavramlara dair Varnali'nin sundugu felsefi tartisma, vaka örnekleriyle uygulanabilir hale geliyor. Sektörün degerli ismi Haluk Sicimoglu da "Strateji" konusunu ele aldigi bir bölümle Kaan Varnali'nin bu ezber bozan kitabina zengin bir katkida bulunuyor. (Tanitim Bülteninden)
  • Açıklama
    • Pazarlama iletisiminin hedefindeki insani hala "tüketici" olarak tanimlayabilir miyiz? "Dogru bilgi" nedir? "Marka topluluklari", "sosyal aglar", "etkilesim", "dijital etnografi"... Gerçekten eski teorilerin çatirdadigi bir dönemden mi geçiyoruz? Dijitalin yarattigi heyecanin iletisim evreninde bir tutulmaya yol açtigi kesin. Bu dijital tutulma, markalarla tüketici, daha dogrusu "insan" arasinda gerçeklesiyor. Kaan Varnali'ya göre "dijital mecralarin pazarlama iletisimine getirdigi yenilikleri hem akademi hem de sektör insanlari ayni coskuyla takip ediyor, deneyimliyor ve degerlendiriyor. Ama kendi köselerinde, birbirinden habersiz bir sekilde." Iste Dijital Tutulma bu noktadan hareket ederek yazilmis bir kitap. Varnali'nin sade, akici ve ayni zamanda bilgilendirici bir dille yazdigi Dijital Tutulma, hem pazarlama iletisimi ögrencileri hem de sektörün profesyonelleri için el altinda bulundurulmasi gereken bir kaynak. Kaygan bir teknolojik zeminde her gün yeniden anlam kazanan kavramlara dair Varnali'nin sundugu felsefi tartisma, vaka örnekleriyle uygulanabilir hale geliyor. Sektörün degerli ismi Haluk Sicimoglu da "Strateji" konusunu ele aldigi bir bölümle Kaan Varnali'nin bu ezber bozan kitabina zengin bir katkida bulunuyor. (Tanitim Bülteninden)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat