İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
Yayınevi
: Eğitim Yayınevi
Stok Kodu
:
9786057487711
Sayfa Sayısı
:
141
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2020
Çeviren
:
Tuba Çevik Ergin
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği,
Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
130,50TL
112,23TL
Stokta yok
9786057487711
863018
https://www.cukurovakitap.com.tr/ikna-edici-iletisim-korku-cekiciligi-tartismali-reklam-kavrami-ve-kamu-spotlari
İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
112.23
Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.
İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.
Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.
İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.
Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.
- Açıklama
- Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.
İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.
Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,23112,23258,36116,72339,65118,96620,20121,21913,72123,45İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,23112,23258,36116,72339,65118,96620,20121,21913,72123,45Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,23112,232--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%14
-
%14
-
%14