%14
İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Ka İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Ka

İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları

Stok Kodu
9786057487711
Sayfa Sayısı
141
Baskı
1
Basım Tarihi
2020
Çeviren
Tuba Çevik Ergin
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
130,50TL
112,23TL
Stokta yok
9786057487711
863018
İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları
112.23
Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.

İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.

Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.

  • Açıklama
    • Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.

      İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.

      Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.

  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      112,23   
      112,23   
      2
      58,36   
      116,72   
      3
      39,65   
      118,96   
      6
      20,20   
      121,21   
      9
      13,72   
      123,45   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      112,23   
      112,23   
      2
      58,36   
      116,72   
      3
      39,65   
      118,96   
      6
      20,20   
      121,21   
      9
      13,72   
      123,45   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      112,23   
      112,23   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat