İmaj Yönetimi Yaklaşımlar, Taktikler, Stratejiler
Yayınevi
: Literatürk Academia
Stok Kodu
:
9786053370598
Sayfa Sayısı
:
280
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2015
Çeviren
:
Yasin Bulduklu
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
İmaj Yönetimi Yaklaşımlar, Taktikler,
Stratejiler
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053370598
697156
https://www.cukurovakitap.com.tr/imaj-yonetimi-yaklasimlar-taktikler-stratejiler
İmaj Yönetimi Yaklaşımlar, Taktikler, Stratejiler
0.00
Imaj, kisi, kurum ve nesneler hakkinda kisilerin zihninde olusan çagrisimlar bütünü olarak tanimlanmaktadir. Imaj, öznel algilama ile ilgilidir. Kisi, kurum veya markanin algilanis düzeyi ona atfedilen deger ile yakindan iliskilidir. Algilanan deger, mevcut degerden daha gerçektir. Algilanan itibarin, güvenin ve degerin planli çabalarla yönetilmesi imaj yönetimidir. Bireyler, toplumsal bir varlik olmalarinin sonucu olarak digerleri tarafindan sevilmek, begenilmek, takdir edilmek isterler. Herkes kendisinin karizmatik olarak etiketlenmesi istegindedir. Kisisel olumlu izlenimin yaratilmasi hayat yarisinda önde olmak anlamina gelmektedir. Kurumlarin basta rekabet avantaji yakalamak olmak üzere, paydaslarin güvenine kazanmak, daha nitelikli isgücünü örgüte çekmek, krizlerle karsilasmamak ve toplumsal kabul edilebilirlik gibi amaçlar için digerleri üzerinde olumlu izlenim olusturmaya ihtiyaçlari vardir. Kurumsal düzeyde olusturulacak güçlü ve olumlu izlenim, kurumlarin daha fazla yasam süresine olanagini da kazanmasi anlami tasimaktadir. Kitap, imaji kisisel, kurumsal ve marka boyutlarinda ele almakta güçlü itibara giden yolda imajin istenen biçimde yönetilebilmesine iliskin öneriler sunmaktadir. Amaç; kisisel, kurumsal, ürün ve marka boyutunda itibar kazanmak isteyen aktörlere rehberlik etmek, akademik alana imaj yönetimi boyutunda katkida bulunmaktir.
- Açıklama
Imaj, kisi, kurum ve nesneler hakkinda kisilerin zihninde olusan çagrisimlar bütünü olarak tanimlanmaktadir. Imaj, öznel algilama ile ilgilidir. Kisi, kurum veya markanin algilanis düzeyi ona atfedilen deger ile yakindan iliskilidir. Algilanan deger, mevcut degerden daha gerçektir. Algilanan itibarin, güvenin ve degerin planli çabalarla yönetilmesi imaj yönetimidir. Bireyler, toplumsal bir varlik olmalarinin sonucu olarak digerleri tarafindan sevilmek, begenilmek, takdir edilmek isterler. Herkes kendisinin karizmatik olarak etiketlenmesi istegindedir. Kisisel olumlu izlenimin yaratilmasi hayat yarisinda önde olmak anlamina gelmektedir. Kurumlarin basta rekabet avantaji yakalamak olmak üzere, paydaslarin güvenine kazanmak, daha nitelikli isgücünü örgüte çekmek, krizlerle karsilasmamak ve toplumsal kabul edilebilirlik gibi amaçlar için digerleri üzerinde olumlu izlenim olusturmaya ihtiyaçlari vardir. Kurumsal düzeyde olusturulacak güçlü ve olumlu izlenim, kurumlarin daha fazla yasam süresine olanagini da kazanmasi anlami tasimaktadir. Kitap, imaji kisisel, kurumsal ve marka boyutlarinda ele almakta güçlü itibara giden yolda imajin istenen biçimde yönetilebilmesine iliskin öneriler sunmaktadir. Amaç; kisisel, kurumsal, ürün ve marka boyutunda itibar kazanmak isteyen aktörlere rehberlik etmek, akademik alana imaj yönetimi boyutunda katkida bulunmaktir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.