%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İmtihan Pedagojisi ve Ölçme-Değerlendirme Teknikleri

Stok Kodu
9789755481142
Sayfa Sayısı
128
Baskı
1
Basım Tarihi
1998
Çeviren
Prof. Dr. Bayraktar Bayraklı
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
İmtihan Pedagojisi ve Ölçme-Değerlendirme Teknikleri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789755481142
764786
İmtihan Pedagojisi ve Ölçme-Değerlendirme Teknikleri
İmtihan Pedagojisi ve Ölçme-Değerlendirme Teknikleri
0.00
Ölçme-degerlendirme teknikleri ve imtihanlar egitim ve ögretimin temel konulari arasinda yer alir. Egitimin verimli olmasi, egitimde kalitenin ve seviyenin yükseltilmesi, büyük çapta imtihanlarin islahina, ölçme ve degerlendirme tekniklerinin gelistirilmesine ve kullanisli bir konuma getirilmesine baglidir.Ülkemizde, Ilkögretim okullarindan Üniversiteye kadar bütün egitim basamaklarinda imtihan sorunu maalesef karmasik durumdadir ve çözüm beklemektedir. Egitimcilerimizden bir kisminin ölçme ve degerlendirme teknikleri ve imtihanlar ile ilgili uygulamalari çagdas egitim anlayisina uymamaktadir. Ve halen, klâsik imtihanlarin bazi yönlerden sakincali tatbikati sürüp gitmektedir.Imtihan sorununu, egitim sistemindeki kalitatif (keyfiyet) sorunlar arasinda mütalaa etmek ve bu sorunu süratle çözümlemek zorunlu bir ihtiyaç haline gelmistir.
  • Açıklama
    • Ölçme-degerlendirme teknikleri ve imtihanlar egitim ve ögretimin temel konulari arasinda yer alir. Egitimin verimli olmasi, egitimde kalitenin ve seviyenin yükseltilmesi, büyük çapta imtihanlarin islahina, ölçme ve degerlendirme tekniklerinin gelistirilmesine ve kullanisli bir konuma getirilmesine baglidir.Ülkemizde, Ilkögretim okullarindan Üniversiteye kadar bütün egitim basamaklarinda imtihan sorunu maalesef karmasik durumdadir ve çözüm beklemektedir. Egitimcilerimizden bir kisminin ölçme ve degerlendirme teknikleri ve imtihanlar ile ilgili uygulamalari çagdas egitim anlayisina uymamaktadir. Ve halen, klâsik imtihanlarin bazi yönlerden sakincali tatbikati sürüp gitmektedir.Imtihan sorununu, egitim sistemindeki kalitatif (keyfiyet) sorunlar arasinda mütalaa etmek ve bu sorunu süratle çözümlemek zorunlu bir ihtiyaç haline gelmistir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat