%9
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Marina İşletmeciliği

Stok Kodu
9786051336787
Sayfa Sayısı
116
Baskı
2
Basım Tarihi
2016
Çeviren
Ferika Özer Sarı
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Marina İşletmeciliği
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786051336787
688221
Marina İşletmeciliği
Marina İşletmeciliği
0.00
Lisans egitimini Çukurova Üniversitesi, Mersin Turizm Isletmeciligi ve Otelcilik Yüksek Okulu'nda tamamladiktan sonra 1993-2004 yillari arasinda turizm sektöründe çalismis, ulusal ve uluslararasi bes yildizli zincir otel isletmelerinde departman yöneticiligi görevlerinde bulunmustur. 2007'de Yasar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü yüksek lisans (MBA) programini tamamlayarak bilim uzmani ünvanini, 2011 yilinda da Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Isletmeciligi anabilim dalinda doktora derecesini almistir. Halen Yasar Üniversitesi, IIBF, Turizm Isletmeciligi Bölümü'nde ögretim üyeligi yapmakta olan Yard. Doç. Dr. Ferika Özer Sari, misafir ögretim elemani olarak Macaristan'da bulunmustur. Ulusal ve uluslararasi dergilerde yayinlanmis makaleler ile konferans bildirilerinin yani sira ulusal ve uluslararasi kitap bölümleri bulunan yazar evli ve bir kiz çocuk annesidir.Yazar bu eseri, gün geçtikçe önemi daha da artan marinalar ve marina isletmeciligi alanindaki yazina katkida bulunmasi, marina ve yat isletmeciligi, turizm isletmeciligi ve konu ile ilgili diger bölümlerde okuyan ögrencilerle, bu sektörde faaliyet gösteren kisi ve kuruluslara temel bir kaynak olusturmasi amaciyla hazirlamistir.Kitabin birinci bölümünde marina isletmelerinin tanimlanmasina ve daha yakindan taninmasina, temel yapilarinin ve bu yapilarin islevlerinin açiklanmasina çalisilmaktadir. Ikinci bülümde, marinalarin farkli kriterlere göre siniflandirmalarina yer verilmekte, bunlarin yanisira yurtiçi ve yurtdisindaki marinalarin genel profili ile degisik ülkelerdeki marina derecelendirme sistemlerinden örnekler bulunmaktadir. Üçüncü bölüm marina isletmelerinin yönetim ve organizasyon yapisini incelerken dünyada ve Türkiye'deki durumlarina genel bir bakis yapmaktadir. Dördüncü bölümde ise, marinalarda hizmet kalitesi kavramina, neden önemli olduguna ve bu kavrama sekil veren faktörlere dair açiklamalar yer almaktadir.
  • Açıklama
    • Lisans egitimini Çukurova Üniversitesi, Mersin Turizm Isletmeciligi ve Otelcilik Yüksek Okulu'nda tamamladiktan sonra 1993-2004 yillari arasinda turizm sektöründe çalismis, ulusal ve uluslararasi bes yildizli zincir otel isletmelerinde departman yöneticiligi görevlerinde bulunmustur. 2007'de Yasar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü yüksek lisans (MBA) programini tamamlayarak bilim uzmani ünvanini, 2011 yilinda da Dokuz Eylül Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm Isletmeciligi anabilim dalinda doktora derecesini almistir. Halen Yasar Üniversitesi, IIBF, Turizm Isletmeciligi Bölümü'nde ögretim üyeligi yapmakta olan Yard. Doç. Dr. Ferika Özer Sari, misafir ögretim elemani olarak Macaristan'da bulunmustur. Ulusal ve uluslararasi dergilerde yayinlanmis makaleler ile konferans bildirilerinin yani sira ulusal ve uluslararasi kitap bölümleri bulunan yazar evli ve bir kiz çocuk annesidir.Yazar bu eseri, gün geçtikçe önemi daha da artan marinalar ve marina isletmeciligi alanindaki yazina katkida bulunmasi, marina ve yat isletmeciligi, turizm isletmeciligi ve konu ile ilgili diger bölümlerde okuyan ögrencilerle, bu sektörde faaliyet gösteren kisi ve kuruluslara temel bir kaynak olusturmasi amaciyla hazirlamistir.Kitabin birinci bölümünde marina isletmelerinin tanimlanmasina ve daha yakindan taninmasina, temel yapilarinin ve bu yapilarin islevlerinin açiklanmasina çalisilmaktadir. Ikinci bülümde, marinalarin farkli kriterlere göre siniflandirmalarina yer verilmekte, bunlarin yanisira yurtiçi ve yurtdisindaki marinalarin genel profili ile degisik ülkelerdeki marina derecelendirme sistemlerinden örnekler bulunmaktadir. Üçüncü bölüm marina isletmelerinin yönetim ve organizasyon yapisini incelerken dünyada ve Türkiye'deki durumlarina genel bir bakis yapmaktadir. Dördüncü bölümde ise, marinalarda hizmet kalitesi kavramina, neden önemli olduguna ve bu kavrama sekil veren faktörlere dair açiklamalar yer almaktadir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat