Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler
Yayınevi
: Ekin Yayınevi
Stok Kodu
:
9786055048372
Sayfa Sayısı
:
212
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2013
Çeviren
:
Yrd. Doç. Dr. Hülya Bakırtaş
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
1. Hm. Kağıt
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar,
Modeller ve Stratejiler
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055048372
867308
https://www.cukurovakitap.com.tr/musteri-iliskileri-yonetimi-kavramlar-modeller-ve-stratejiler
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramlar, Modeller ve Stratejiler
0.00
Pazar, Pazarlama Ve MüsteriIliskilerinin Degisen YapisiTanimlar Ve ModellerMüsteri Degeri, Müsteri Tatmini veBaglilik IliskisiÖrgüt Kültürü, Müsteri Elde Etme ve Elde TutmaMüsteri Iliskileri Yönetiminin PlanlanmasiMüsteri Iliskileri Yönetiminin Uygulamasi
- Açıklama
- Pazar, Pazarlama Ve MüsteriIliskilerinin Degisen YapisiTanimlar Ve ModellerMüsteri Degeri, Müsteri Tatmini veBaglilik IliskisiÖrgüt Kültürü, Müsteri Elde Etme ve Elde TutmaMüsteri Iliskileri Yönetiminin PlanlanmasiMüsteri Iliskileri Yönetiminin Uygulamasi
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.