%20
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Öğrenme Yetersizliği

Stok Kodu
9786051063560
Sayfa Sayısı
230
Basım Tarihi
2011
Çeviren
Belkıs Halim Vassaf
Dili
tr
Orijinal Adı
Öğrenme Yetersizliği
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786051063560
789932
Öğrenme Yetersizliği
Öğrenme Yetersizliği
0.00

Kimi kisilerin yön anlayisi yoktur. Günesin nereden dogdugunu, nereden battigini, yillarca oturduklari kentin belirli bir semtinin kendi bulunduklari yere göre nereye düstügünü bilemezler. Kimileri de uzaklik ve yakinligi, bir seyin boyunu, büyüklük ve küçüklügünü kestiremezler. Kimisi ise harita kullanmasini beceremez, ögrenemez. Bu gibi seyleri ögrenmede zorluk çeken bir çocugun okulda karsilasacagi sikintilari, ugrayacagi akibeti tahmin etmek güç degildir. Son yillarda psikolog ve pedagoglari en çok ugrastiran ve dikkatlerini üzerinde toplayan problemlerden biri ve belki de en baslicasi bu tip ögrenme zorluklari olmustur.Ögrenme zorluklari konusuna yeterince egilinmedigi için, çogu zaman bu çocuklar geri zekâli zannedilmekte ve bu korkunç yanlis teshis sonucu kendilerine geri zekâli muamelesi yapilan çocuklarin hem zihinsel gelismeleri engellenmekte, hem de bu, duygusal açidan birçok soruna yol açmaktadir.Bu kitapta, ögrenme zorlugu olan çocuklarin taninmasinda ve onlarin egitiminde tutulacak yollar gösterilmektedir. Temelde psiko-nörolojik olmakla beraber, konu biyoloji, psikiyatri, pedagoji ve dil patolojisi açisindan da incelenmektedir. Amaç ögrenme zorlugu olan ve normal egitim metotlariyla ögrenemeyen çocuklarin ihtiyaci oldugu özel ve yardimci ögretim düzeninin ana çizgilerini çizmek, nörolog, psikolog ve egitmenlerimizin bu konuya ilgilerini çekmek ve yardimlarini davet etmektir.Kitabin ögretmen okullarinda ders kitabi olarak kullanilmasinin çok yararli olacagi ve her gün ögrenme zorlugu çeken çocuklarla karsilasan egitmen, ögretmen ve psikologlar için bir boslugu dolduracagi kanisindayiz. Ayrica ögrenme olayinin ne oldugunu anlamaya yardim etmesi bakimindan çocuklarimizin ögrenmelerini kolaylastiracagini da ummaktayiz.
  • Açıklama

    • Kimi kisilerin yön anlayisi yoktur. Günesin nereden dogdugunu, nereden battigini, yillarca oturduklari kentin belirli bir semtinin kendi bulunduklari yere göre nereye düstügünü bilemezler. Kimileri de uzaklik ve yakinligi, bir seyin boyunu, büyüklük ve küçüklügünü kestiremezler. Kimisi ise harita kullanmasini beceremez, ögrenemez. Bu gibi seyleri ögrenmede zorluk çeken bir çocugun okulda karsilasacagi sikintilari, ugrayacagi akibeti tahmin etmek güç degildir. Son yillarda psikolog ve pedagoglari en çok ugrastiran ve dikkatlerini üzerinde toplayan problemlerden biri ve belki de en baslicasi bu tip ögrenme zorluklari olmustur.Ögrenme zorluklari konusuna yeterince egilinmedigi için, çogu zaman bu çocuklar geri zekâli zannedilmekte ve bu korkunç yanlis teshis sonucu kendilerine geri zekâli muamelesi yapilan çocuklarin hem zihinsel gelismeleri engellenmekte, hem de bu, duygusal açidan birçok soruna yol açmaktadir.Bu kitapta, ögrenme zorlugu olan çocuklarin taninmasinda ve onlarin egitiminde tutulacak yollar gösterilmektedir. Temelde psiko-nörolojik olmakla beraber, konu biyoloji, psikiyatri, pedagoji ve dil patolojisi açisindan da incelenmektedir. Amaç ögrenme zorlugu olan ve normal egitim metotlariyla ögrenemeyen çocuklarin ihtiyaci oldugu özel ve yardimci ögretim düzeninin ana çizgilerini çizmek, nörolog, psikolog ve egitmenlerimizin bu konuya ilgilerini çekmek ve yardimlarini davet etmektir.Kitabin ögretmen okullarinda ders kitabi olarak kullanilmasinin çok yararli olacagi ve her gün ögrenme zorlugu çeken çocuklarla karsilasan egitmen, ögretmen ve psikologlar için bir boslugu dolduracagi kanisindayiz. Ayrica ögrenme olayinin ne oldugunu anlamaya yardim etmesi bakimindan çocuklarimizin ögrenmelerini kolaylastiracagini da ummaktayiz.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat