%21
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri

Stok Kodu
9789753226059
Sayfa Sayısı
176
Basım Tarihi
2010
Çeviren
Serkan Kılıç
Dili
tr
Orijinal Adı
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789753226059
796801
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
0.00

Perakende sektöründe yasanan yogun rekabet ve gelismeler karsisinda rekabet avantaji saglamaya çalisan perakende isletmeler, farkli bir strateji olarak kendi markali ürünlerini gelistirmeye yöneliyorlar. Ülkemizde de perakende isletmeler tarafindan özel markali ürünlere yönelimin özellikle son yillarda giderek artmasi, bu konuyu ilgi odagi haline getirmistir. Bu dogrultuda bu kitapta perakendecilerin markali ürünleri, özel markali ürünler olarak ele aliniyor ve perakendecilerin kendilerine ait olan ve sadece kendi magazalarinda satisa sunduklari "özel markali ürünler" inceleniyor. Bu kitabin baslica amaci, Türkiye'de özel markali ürünler gelistirmek isteyen perakendeciler için bir rehber olusturmaktir. Bu nedenle kitapta perakendecilerin özel markali ürünleri için pazarlama süreci ayrintili olarak inceleniyor ve özel markali ürünlerinde uygulayabilecekleri pazarlama stratejileri ele aliniyor. Kitap, özellikle özel markali ürünler gelistiren veya gelistirecek olan perakende gida isletmelerinin yöneticilerine özel markali ürünlerin pazarlama stratejileri ve özel markali ürünleri gelistirme amaçlari konusunda önemli bilgiler sunuyor. Ayrica, özel marka üretiminde bulunacak üretici isletmelere de özel markali ürünler konusunda önemli bir bakis açisi sagliyor. Kitapta, tüketicilerin özel markalara yönelik tutumlari ile tüketicilerin özel markali ürünlerde algiladiklari riskler de incelenmis. Ayrica, gida perakendeciliginin gelisimi ve gida perakendeciliginde rekabet kosullari konusunda da önemli bilgiler ortaya konuluyor.
  • Açıklama

    • Perakende sektöründe yasanan yogun rekabet ve gelismeler karsisinda rekabet avantaji saglamaya çalisan perakende isletmeler, farkli bir strateji olarak kendi markali ürünlerini gelistirmeye yöneliyorlar. Ülkemizde de perakende isletmeler tarafindan özel markali ürünlere yönelimin özellikle son yillarda giderek artmasi, bu konuyu ilgi odagi haline getirmistir. Bu dogrultuda bu kitapta perakendecilerin markali ürünleri, özel markali ürünler olarak ele aliniyor ve perakendecilerin kendilerine ait olan ve sadece kendi magazalarinda satisa sunduklari "özel markali ürünler" inceleniyor. Bu kitabin baslica amaci, Türkiye'de özel markali ürünler gelistirmek isteyen perakendeciler için bir rehber olusturmaktir. Bu nedenle kitapta perakendecilerin özel markali ürünleri için pazarlama süreci ayrintili olarak inceleniyor ve özel markali ürünlerinde uygulayabilecekleri pazarlama stratejileri ele aliniyor. Kitap, özellikle özel markali ürünler gelistiren veya gelistirecek olan perakende gida isletmelerinin yöneticilerine özel markali ürünlerin pazarlama stratejileri ve özel markali ürünleri gelistirme amaçlari konusunda önemli bilgiler sunuyor. Ayrica, özel marka üretiminde bulunacak üretici isletmelere de özel markali ürünler konusunda önemli bir bakis açisi sagliyor. Kitapta, tüketicilerin özel markalara yönelik tutumlari ile tüketicilerin özel markali ürünlerde algiladiklari riskler de incelenmis. Ayrica, gida perakendeciliginin gelisimi ve gida perakendeciliginde rekabet kosullari konusunda da önemli bilgiler ortaya konuluyor.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat