Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Yayınevi
: Sistem Yayıncılık
Stok Kodu
:
9789753226059
Sayfa Sayısı
:
176
Basım Tarihi
:
2010
Çeviren
:
Serkan Kılıç
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789753226059
796801
https://www.cukurovakitap.com.tr/ozel-markali-urunlerin-pazarlama-stratejileri
Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
0.00
Perakende sektöründe yasanan yogun rekabet ve gelismeler karsisinda rekabet avantaji saglamaya çalisan perakende isletmeler, farkli bir strateji olarak kendi markali ürünlerini gelistirmeye yöneliyorlar. Ülkemizde de perakende isletmeler tarafindan özel markali ürünlere yönelimin özellikle son yillarda giderek artmasi, bu konuyu ilgi odagi haline getirmistir. Bu dogrultuda bu kitapta perakendecilerin markali ürünleri, özel markali ürünler olarak ele aliniyor ve perakendecilerin kendilerine ait olan ve sadece kendi magazalarinda satisa sunduklari "özel markali ürünler" inceleniyor. Bu kitabin baslica amaci, Türkiye'de özel markali ürünler gelistirmek isteyen perakendeciler için bir rehber olusturmaktir. Bu nedenle kitapta perakendecilerin özel markali ürünleri için pazarlama süreci ayrintili olarak inceleniyor ve özel markali ürünlerinde uygulayabilecekleri pazarlama stratejileri ele aliniyor. Kitap, özellikle özel markali ürünler gelistiren veya gelistirecek olan perakende gida isletmelerinin yöneticilerine özel markali ürünlerin pazarlama stratejileri ve özel markali ürünleri gelistirme amaçlari konusunda önemli bilgiler sunuyor. Ayrica, özel marka üretiminde bulunacak üretici isletmelere de özel markali ürünler konusunda önemli bir bakis açisi sagliyor. Kitapta, tüketicilerin özel markalara yönelik tutumlari ile tüketicilerin özel markali ürünlerde algiladiklari riskler de incelenmis. Ayrica, gida perakendeciliginin gelisimi ve gida perakendeciliginde rekabet kosullari konusunda da önemli bilgiler ortaya konuluyor.
- Açıklama
Perakende sektöründe yasanan yogun rekabet ve gelismeler karsisinda rekabet avantaji saglamaya çalisan perakende isletmeler, farkli bir strateji olarak kendi markali ürünlerini gelistirmeye yöneliyorlar. Ülkemizde de perakende isletmeler tarafindan özel markali ürünlere yönelimin özellikle son yillarda giderek artmasi, bu konuyu ilgi odagi haline getirmistir. Bu dogrultuda bu kitapta perakendecilerin markali ürünleri, özel markali ürünler olarak ele aliniyor ve perakendecilerin kendilerine ait olan ve sadece kendi magazalarinda satisa sunduklari "özel markali ürünler" inceleniyor. Bu kitabin baslica amaci, Türkiye'de özel markali ürünler gelistirmek isteyen perakendeciler için bir rehber olusturmaktir. Bu nedenle kitapta perakendecilerin özel markali ürünleri için pazarlama süreci ayrintili olarak inceleniyor ve özel markali ürünlerinde uygulayabilecekleri pazarlama stratejileri ele aliniyor. Kitap, özellikle özel markali ürünler gelistiren veya gelistirecek olan perakende gida isletmelerinin yöneticilerine özel markali ürünlerin pazarlama stratejileri ve özel markali ürünleri gelistirme amaçlari konusunda önemli bilgiler sunuyor. Ayrica, özel marka üretiminde bulunacak üretici isletmelere de özel markali ürünler konusunda önemli bir bakis açisi sagliyor. Kitapta, tüketicilerin özel markalara yönelik tutumlari ile tüketicilerin özel markali ürünlerde algiladiklari riskler de incelenmis. Ayrica, gida perakendeciliginin gelisimi ve gida perakendeciliginde rekabet kosullari konusunda da önemli bilgiler ortaya konuluyor.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%21