Reklam Zekayı Sihre Dönüştürmek
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9786054584598
Çeviren
:
İclal Büyükdevrim Özçelik
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Reklam Zekayı Sihre Dönüştürmek
300,00TL
219,00TL
13 adet mevcut
9786054584598
705218
https://www.cukurovakitap.com.tr/reklam-zekayi-sihre-donusturmek
Reklam Zekayı Sihre Dönüştürmek
219.00
Reklam sektörünün öncülerinden, Ingiliz reklamci Sir John Hegarty, unutulmaz isler yaratmanin ve büyük fikirlerin perde arkasini bu kitapta anlatiyor!Bir fikri büyük kilan nedir? Iyi bir sunumun özellikleri nelerdir? Yeni teknolojinin reklam üzerindeki etkileri neler olacak? BBH'nin kurucularindan; Levi Strauss, Audi ve Unilever gibi dünya devlerine etkili kampanyalar yapmis Hegarty'nin sektördeki kirk yillik deneyiminden süzülen bilgelik okurla bulusuyor. Reklam: Zekâyi Sihre Dönüstürmek, reklamciligin amentüsü olmasinin yani sira son derece de eglenceli bir otobiyografi ayni zamanda. Ilk kismi olusturan bölümlerde Hegarty reklam isine dair kisisel görüslerini ve tavsiyelerini sunuyor: Fikirler, markalar, ajanslar, brief'ler, konkurlar, hikâye anlatimi ve teknoloji. Ikinci kisimdaysa daha ziyade kendi yolculuguna odaklaniyor: Kariyerinin ilk dönemlerinde Charles Saatchi'yle birlikte çalismasindan, 1982'de BBH'nin kurulusuna ve ajansin Londra, New York, Singapur, Sanghay, Mumbai ve Sao Paolo'da ofisler açarak dünya çapinda yayginlik kazanmasina uzanan keyifli ve ögretici bir yolculuk bu. "Bu bir 'nasil yapmali' kitabi degil. Bu türden yararlanabilecegimiz pek çok kitap bulunuyor. Bu, bugün ulastigim noktaya gelirken yasadigim deneyimler, düsünceler ve örneklerle islenmis hayat hikâyemdir. Bütün bunlarin tavirlarimi, davranislarimi ve isimi nasil sekillendirdiginin öyküsüdür. Aydinlatici ve eglenceli bulmanizi ümit ediyorum."
- Açıklama
- Reklam sektörünün öncülerinden, Ingiliz reklamci Sir John Hegarty, unutulmaz isler yaratmanin ve büyük fikirlerin perde arkasini bu kitapta anlatiyor!Bir fikri büyük kilan nedir? Iyi bir sunumun özellikleri nelerdir? Yeni teknolojinin reklam üzerindeki etkileri neler olacak? BBH'nin kurucularindan; Levi Strauss, Audi ve Unilever gibi dünya devlerine etkili kampanyalar yapmis Hegarty'nin sektördeki kirk yillik deneyiminden süzülen bilgelik okurla bulusuyor. Reklam: Zekâyi Sihre Dönüstürmek, reklamciligin amentüsü olmasinin yani sira son derece de eglenceli bir otobiyografi ayni zamanda. Ilk kismi olusturan bölümlerde Hegarty reklam isine dair kisisel görüslerini ve tavsiyelerini sunuyor: Fikirler, markalar, ajanslar, brief'ler, konkurlar, hikâye anlatimi ve teknoloji. Ikinci kisimdaysa daha ziyade kendi yolculuguna odaklaniyor: Kariyerinin ilk dönemlerinde Charles Saatchi'yle birlikte çalismasindan, 1982'de BBH'nin kurulusuna ve ajansin Londra, New York, Singapur, Sanghay, Mumbai ve Sao Paolo'da ofisler açarak dünya çapinda yayginlik kazanmasina uzanan keyifli ve ögretici bir yolculuk bu. "Bu bir 'nasil yapmali' kitabi degil. Bu türden yararlanabilecegimiz pek çok kitap bulunuyor. Bu, bugün ulastigim noktaya gelirken yasadigim deneyimler, düsünceler ve örneklerle islenmis hayat hikâyemdir. Bütün bunlarin tavirlarimi, davranislarimi ve isimi nasil sekillendirdiginin öyküsüdür. Aydinlatici ve eglenceli bulmanizi ümit ediyorum."
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim219,00219,002113,88227,76377,38232,14639,42236,52926,77240,90İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim219,00219,002113,88227,76377,38232,14639,42236,52926,77240,90Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim219,00219,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.