%25
Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranisi Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranisi

Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı

Stok Kodu
9786257339148
Sayfa Sayısı
158
Baskı
1
Basım Tarihi
2021
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786257339148
892496
Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı
Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı
0.00
Teknolojinin hayatımızın bir parçası olmasıyla birlikte sosyal medyanın önemi daha da artmaktadır. Gu¨nu¨mu¨zde yapılan birçok araştırmalar neticesinde kişilerin, sosyal medyaya gu¨n geçtikçe daha da fazla zaman harcadığı göru¨lmektedir. Artık sosyal medya içerisinde yeni bir yaşam tarzı kurularak hayata devam edilmektedir. Aynı zamanda sosyal medyanın beraberinde getirdiği birçok yenilik vardır. Bu yenilikler, internet ağı u¨zerinden kişilerin bilgiye ve her tu¨rlu¨ gereksinime daha hızlı ve rahat bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır.

Bu çalışma, pazarlama iletişimi, sosyal medya, sosyal paylaşım siteleri, tu¨ketici davranışları ve satın karar alma su¨recini kapsamaktadır. Birinci bölu¨mde pazarlama iletişimi, sosyal medya ve sosyal paylaşım sitelerine yer verilmiştir. İkinci bölu¨mde tu¨ketici davranışları ve satın alma karar su¨reci başlıkları altında literatu¨r taraması yapılmıştır. Üçu¨ncu¨ bölu¨mde sosyal paylaşım sitelerinin lisans ve yu¨ksek lisans öğrencilerinin satın alma su¨recine etkisini ölçmek için bir araştırma yapılmıştır.

Araştırmada anket yöntemi kullanılmış, veriler SPSS programı ile analiz edilmiştir. Sonuç olarak, genç nesil tu¨keticilerin satın alma su¨recinde sosyal paylaşım sitelerinin etkin bir şekilde kullanıldığı ortaya konulmuştur. Bu kitap, yazarın "Genç Nesil Tu¨ketici Satın Alma Su¨recinde Sosyal Paylaşım Sitelerinin Rolu¨: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma" başlıklı yu¨ksek lisans tezinden u¨retilmiştir.
  • Açıklama
    • Teknolojinin hayatımızın bir parçası olmasıyla birlikte sosyal medyanın önemi daha da artmaktadır. Gu¨nu¨mu¨zde yapılan birçok araştırmalar neticesinde kişilerin, sosyal medyaya gu¨n geçtikçe daha da fazla zaman harcadığı göru¨lmektedir. Artık sosyal medya içerisinde yeni bir yaşam tarzı kurularak hayata devam edilmektedir. Aynı zamanda sosyal medyanın beraberinde getirdiği birçok yenilik vardır. Bu yenilikler, internet ağı u¨zerinden kişilerin bilgiye ve her tu¨rlu¨ gereksinime daha hızlı ve rahat bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır.

      Bu çalışma, pazarlama iletişimi, sosyal medya, sosyal paylaşım siteleri, tu¨ketici davranışları ve satın karar alma su¨recini kapsamaktadır. Birinci bölu¨mde pazarlama iletişimi, sosyal medya ve sosyal paylaşım sitelerine yer verilmiştir. İkinci bölu¨mde tu¨ketici davranışları ve satın alma karar su¨reci başlıkları altında literatu¨r taraması yapılmıştır. Üçu¨ncu¨ bölu¨mde sosyal paylaşım sitelerinin lisans ve yu¨ksek lisans öğrencilerinin satın alma su¨recine etkisini ölçmek için bir araştırma yapılmıştır.

      Araştırmada anket yöntemi kullanılmış, veriler SPSS programı ile analiz edilmiştir. Sonuç olarak, genç nesil tu¨keticilerin satın alma su¨recinde sosyal paylaşım sitelerinin etkin bir şekilde kullanıldığı ortaya konulmuştur. Bu kitap, yazarın "Genç Nesil Tu¨ketici Satın Alma Su¨recinde Sosyal Paylaşım Sitelerinin Rolu¨: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma" başlıklı yu¨ksek lisans tezinden u¨retilmiştir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat