Televizyon Reklamcılığı - Dün Bugün Yarın
Yayınevi
: Literatürk Academia
Stok Kodu
:
9786053372721
Sayfa Sayısı
:
152
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2020
Çeviren
:
E. Gülbuğ Erol
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Televizyon Reklamcılığı - Dün Bugün Yarın
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053372721
697266
https://www.cukurovakitap.com.tr/televizyon-reklamciligi-dun-bugun-yarin
Televizyon Reklamcılığı - Dün Bugün Yarın
0.00
Reklamcılık ortaya çıktığı eski çağlardan bu günlere az yol kat etmemiştir. İnsan emeğinin çoğalması, ürünlerin artması pazarları ortaya çıkartırken ürünler çeşitlenmiş markalar ortaya çıkmıştır. Kitle iletişim araçlarının da art arda hızla gelişmesi reklamcılığı büyük bir sektör haline getirmiştir.
Bugün yeni ve sosyal medya, akıllı cihazlar her ne kadar insan hayatında birinci sıraya oturmuş olsa da televizyon hala evlerin başköşesinde ve insanların odak noktalarında yer almaktadır, çünkü Marshall McLuhan'ın dediği gibi "Televizyon insan gözünün bir uzantısıdır". Televizyon reklamcılığı da türleriyle, stratejileriyle, kullandıkları çekiciliklerle insanları kendilerine bağımlı kılmaktadır.
Bu kitapta da televizyon ve reklamcılığın gelişimi; televizyon reklamcılığının gelişerek yaratıcı stratejileri nasıl kullandıkları üzerinde durulmaktadır.
Bugün yeni ve sosyal medya, akıllı cihazlar her ne kadar insan hayatında birinci sıraya oturmuş olsa da televizyon hala evlerin başköşesinde ve insanların odak noktalarında yer almaktadır, çünkü Marshall McLuhan'ın dediği gibi "Televizyon insan gözünün bir uzantısıdır". Televizyon reklamcılığı da türleriyle, stratejileriyle, kullandıkları çekiciliklerle insanları kendilerine bağımlı kılmaktadır.
Bu kitapta da televizyon ve reklamcılığın gelişimi; televizyon reklamcılığının gelişerek yaratıcı stratejileri nasıl kullandıkları üzerinde durulmaktadır.
- Açıklama
- Reklamcılık ortaya çıktığı eski çağlardan bu günlere az yol kat etmemiştir. İnsan emeğinin çoğalması, ürünlerin artması pazarları ortaya çıkartırken ürünler çeşitlenmiş markalar ortaya çıkmıştır. Kitle iletişim araçlarının da art arda hızla gelişmesi reklamcılığı büyük bir sektör haline getirmiştir.
Bugün yeni ve sosyal medya, akıllı cihazlar her ne kadar insan hayatında birinci sıraya oturmuş olsa da televizyon hala evlerin başköşesinde ve insanların odak noktalarında yer almaktadır, çünkü Marshall McLuhan'ın dediği gibi "Televizyon insan gözünün bir uzantısıdır". Televizyon reklamcılığı da türleriyle, stratejileriyle, kullandıkları çekiciliklerle insanları kendilerine bağımlı kılmaktadır.
Bu kitapta da televizyon ve reklamcılığın gelişimi; televizyon reklamcılığının gelişerek yaratıcı stratejileri nasıl kullandıkları üzerinde durulmaktadır.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.