%20
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Belirsizliğe Tutum Almak

Stok Kodu
9786054639694
Sayfa Sayısı
108
Basım Tarihi
2013
Çeviren
M. Zeki Saka
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Belirsizliğe Tutum Almak
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054639694
705901
Belirsizliğe Tutum Almak
Belirsizliğe Tutum Almak
0.00
Ögrenme güçlügü, yüzyili askin bir süredir farkli bilim disiplinleri tarafindan arastirilan ve tartisilan bir konudur. Yapilan arastirma ve tartismalara ragmen ögrenme güçlügünün nedenleri ile tam olarak neye tekabül ettigi konusunda bir "belirsizlik" söz konusudur. Bugün yapilan arastirmalarla degisen tani kriterlerine referansla birçok çocuk ögrenme güçlügü tanisi almaktadir. Çalisma, ögrenme güçlügünü dünden bugüne tarihsel baglamda geçirdigi degisimlerle beraber ele aliyor. Kavramin kronolojik geçmisi, degisen tanimlar ve tani kriterleri, yapilan siniflandirmalar, benzer minvalde kullanilan kavramlarin farklilasan yönleri, her biri sosyo-kültürel baglamda degerlendiriliyor. Ögrenme güçlügü tanisi almis çocuklarin istemeden de olsa sosyal hayatta yerlestirildikleri dezavantajli duruma isaret ederek anne-baba, ögretmen rol ve tutumlarina odaklaniyor. Var olan tüm "belirsizlige" ragmen mümkün olan sagaltimda, önemli olanin anne-baba ve ögretmen "tutumlari" oldugu vurgulaniyor. Anne-baba, ögretmen rol ve tutumlari ögrenme güçlügünün fark edis tanilama ve sagaltim süreçlerinin her birinde önemli bir rol oynuyor. Çalismada ortaya konulmaya çalisilan görüsler, elestirel bir perspektifle, alan deneyiminde yapilan gözlem ve görüsme notlariyla desteklenirken metin, çocuklarla yapilan çalisma materyalleri ile de zenginlestiriliyor. (Arka Kapak)
  • Açıklama
    • Ögrenme güçlügü, yüzyili askin bir süredir farkli bilim disiplinleri tarafindan arastirilan ve tartisilan bir konudur. Yapilan arastirma ve tartismalara ragmen ögrenme güçlügünün nedenleri ile tam olarak neye tekabül ettigi konusunda bir "belirsizlik" söz konusudur. Bugün yapilan arastirmalarla degisen tani kriterlerine referansla birçok çocuk ögrenme güçlügü tanisi almaktadir. Çalisma, ögrenme güçlügünü dünden bugüne tarihsel baglamda geçirdigi degisimlerle beraber ele aliyor. Kavramin kronolojik geçmisi, degisen tanimlar ve tani kriterleri, yapilan siniflandirmalar, benzer minvalde kullanilan kavramlarin farklilasan yönleri, her biri sosyo-kültürel baglamda degerlendiriliyor. Ögrenme güçlügü tanisi almis çocuklarin istemeden de olsa sosyal hayatta yerlestirildikleri dezavantajli duruma isaret ederek anne-baba, ögretmen rol ve tutumlarina odaklaniyor. Var olan tüm "belirsizlige" ragmen mümkün olan sagaltimda, önemli olanin anne-baba ve ögretmen "tutumlari" oldugu vurgulaniyor. Anne-baba, ögretmen rol ve tutumlari ögrenme güçlügünün fark edis tanilama ve sagaltim süreçlerinin her birinde önemli bir rol oynuyor. Çalismada ortaya konulmaya çalisilan görüsler, elestirel bir perspektifle, alan deneyiminde yapilan gözlem ve görüsme notlariyla desteklenirken metin, çocuklarla yapilan çalisma materyalleri ile de zenginlestiriliyor. (Arka Kapak)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat