%14
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Ders Bilimi

Stok Kodu
9786054627264
Sayfa Sayısı
420
Baskı
1
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Filiz Yaylacı
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Ders Bilimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054627264
705755
Ders Bilimi
Ders Bilimi
0.00
Okul, ögrenci ve ögretmeni ayni anda derste bulusturan bir binadir. Okulda geçen süre insanin yasamini planliyor, ne ögrenmesi gerektigini belirliyor. Ögretmen ve ögrenci okulda çok yogun bir iletisim ve etkilesim içinde. Okulun görevi, toplumun ihtiyaç duydugu insan modelini yetistirmektir. Bu görevi okul adina ögretmenler üstlenmektedir. Ögrenci, sabahlari erken kalkmak zorundadir. Sabah okula geldiginde ögrenci, kendini dersin içinde bulmaktadir. Oysaki onlarin kisisel tercihlere göre degisen bir aktivite ya da okuldan sonra futbol oynamak gibi önemli isleri vardir. Bir ögrenci tatil dönüsü tekrar okula dönecek ve ögrendiklerini geri getirecek... Ögretmen, sinifta cümle, sayi, isaret, sembolleri yazarak veya konusarak, ögrencilere anlattiklarini yazili ya da sözlü tekrar ettirmektedir. Ögrencilerin beklentileri ihtiyaç duyduklari seyler, derse ve ögretmene bagli... Derse girerken, ögrenci-ögrenciye, ögretmen-ögrenciye, ögrenci-ögretmene, ögretmen-ögretmene hala birbirine "iyi dersler" temenni ediyor. Peki, gerçekten dersler iyi geçiyor mu? Dersi iyi yapan nedir? Iyi bir dersin niteligi, yapisi, ögeleri, plani, organizasyonu, islenisi, kültürü ve degerlendirmesi nasil olmalidir? Iyi bir ders nasil yapilir? Yasamimiz ders ve imtihanlarla dolu! Genellikle dakikalar ile sinirli olan içerige yönelik kazanimlarin elde edildigi sikici bir süre, ders! Az sonra basliyor. Iyi dersler!
  • Açıklama
    • Okul, ögrenci ve ögretmeni ayni anda derste bulusturan bir binadir. Okulda geçen süre insanin yasamini planliyor, ne ögrenmesi gerektigini belirliyor. Ögretmen ve ögrenci okulda çok yogun bir iletisim ve etkilesim içinde. Okulun görevi, toplumun ihtiyaç duydugu insan modelini yetistirmektir. Bu görevi okul adina ögretmenler üstlenmektedir. Ögrenci, sabahlari erken kalkmak zorundadir. Sabah okula geldiginde ögrenci, kendini dersin içinde bulmaktadir. Oysaki onlarin kisisel tercihlere göre degisen bir aktivite ya da okuldan sonra futbol oynamak gibi önemli isleri vardir. Bir ögrenci tatil dönüsü tekrar okula dönecek ve ögrendiklerini geri getirecek... Ögretmen, sinifta cümle, sayi, isaret, sembolleri yazarak veya konusarak, ögrencilere anlattiklarini yazili ya da sözlü tekrar ettirmektedir. Ögrencilerin beklentileri ihtiyaç duyduklari seyler, derse ve ögretmene bagli... Derse girerken, ögrenci-ögrenciye, ögretmen-ögrenciye, ögrenci-ögretmene, ögretmen-ögretmene hala birbirine "iyi dersler" temenni ediyor. Peki, gerçekten dersler iyi geçiyor mu? Dersi iyi yapan nedir? Iyi bir dersin niteligi, yapisi, ögeleri, plani, organizasyonu, islenisi, kültürü ve degerlendirmesi nasil olmalidir? Iyi bir ders nasil yapilir? Yasamimiz ders ve imtihanlarla dolu! Genellikle dakikalar ile sinirli olan içerige yönelik kazanimlarin elde edildigi sikici bir süre, ders! Az sonra basliyor. Iyi dersler!
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat