Ders Bilimi
Yayınevi
: Siyasal Kitabevi
Stok Kodu
:
9786054627264
Sayfa Sayısı
:
420
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2013
Çeviren
:
Filiz Yaylacı
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Ders Bilimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054627264
705755
https://www.cukurovakitap.com.tr/ders-bilimi
Ders Bilimi
0.00
Okul, ögrenci ve ögretmeni ayni anda derste bulusturan bir binadir. Okulda geçen süre insanin yasamini planliyor, ne ögrenmesi gerektigini belirliyor. Ögretmen ve ögrenci okulda çok yogun bir iletisim ve etkilesim içinde. Okulun görevi, toplumun ihtiyaç duydugu insan modelini yetistirmektir. Bu görevi okul adina ögretmenler üstlenmektedir. Ögrenci, sabahlari erken kalkmak zorundadir. Sabah okula geldiginde ögrenci, kendini dersin içinde bulmaktadir. Oysaki onlarin kisisel tercihlere göre degisen bir aktivite ya da okuldan sonra futbol oynamak gibi önemli isleri vardir. Bir ögrenci tatil dönüsü tekrar okula dönecek ve ögrendiklerini geri getirecek... Ögretmen, sinifta cümle, sayi, isaret, sembolleri yazarak veya konusarak, ögrencilere anlattiklarini yazili ya da sözlü tekrar ettirmektedir. Ögrencilerin beklentileri ihtiyaç duyduklari seyler, derse ve ögretmene bagli... Derse girerken, ögrenci-ögrenciye, ögretmen-ögrenciye, ögrenci-ögretmene, ögretmen-ögretmene hala birbirine "iyi dersler" temenni ediyor. Peki, gerçekten dersler iyi geçiyor mu? Dersi iyi yapan nedir? Iyi bir dersin niteligi, yapisi, ögeleri, plani, organizasyonu, islenisi, kültürü ve degerlendirmesi nasil olmalidir? Iyi bir ders nasil yapilir? Yasamimiz ders ve imtihanlarla dolu! Genellikle dakikalar ile sinirli olan içerige yönelik kazanimlarin elde edildigi sikici bir süre, ders! Az sonra basliyor. Iyi dersler!
- Açıklama
- Okul, ögrenci ve ögretmeni ayni anda derste bulusturan bir binadir. Okulda geçen süre insanin yasamini planliyor, ne ögrenmesi gerektigini belirliyor. Ögretmen ve ögrenci okulda çok yogun bir iletisim ve etkilesim içinde. Okulun görevi, toplumun ihtiyaç duydugu insan modelini yetistirmektir. Bu görevi okul adina ögretmenler üstlenmektedir. Ögrenci, sabahlari erken kalkmak zorundadir. Sabah okula geldiginde ögrenci, kendini dersin içinde bulmaktadir. Oysaki onlarin kisisel tercihlere göre degisen bir aktivite ya da okuldan sonra futbol oynamak gibi önemli isleri vardir. Bir ögrenci tatil dönüsü tekrar okula dönecek ve ögrendiklerini geri getirecek... Ögretmen, sinifta cümle, sayi, isaret, sembolleri yazarak veya konusarak, ögrencilere anlattiklarini yazili ya da sözlü tekrar ettirmektedir. Ögrencilerin beklentileri ihtiyaç duyduklari seyler, derse ve ögretmene bagli... Derse girerken, ögrenci-ögrenciye, ögretmen-ögrenciye, ögrenci-ögretmene, ögretmen-ögretmene hala birbirine "iyi dersler" temenni ediyor. Peki, gerçekten dersler iyi geçiyor mu? Dersi iyi yapan nedir? Iyi bir dersin niteligi, yapisi, ögeleri, plani, organizasyonu, islenisi, kültürü ve degerlendirmesi nasil olmalidir? Iyi bir ders nasil yapilir? Yasamimiz ders ve imtihanlarla dolu! Genellikle dakikalar ile sinirli olan içerige yönelik kazanimlarin elde edildigi sikici bir süre, ders! Az sonra basliyor. Iyi dersler!
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%14