%25
Deutschstunde Almanca 1 Deutschstunde Almanca 1

Deutschstunde Almanca 1

Stok Kodu
9786052818916
Sayfa Sayısı
124
Baskı
1
Basım Tarihi
2020
Çeviren
Mehmet Ali Başaran
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Deutschstunde Almanca 1
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786052818916
866478
Deutschstunde Almanca 1
Deutschstunde Almanca 1
0.00
Eğitim-öğretim faaliyetlerim boyunca edindiğim tecrübe gösterdi ki; birbirinden farklı dil öğrenme motivasyonuna sahip, öğrenme amacı ve öğrenme şartları bakımından farklılık gösteren öğrencilerin ihtiyaçlarına tümüyle cevap verecek tek tip bir ders kitabın varlığından söz edilemeyeceğini saptadım. Yani; eğitim-öğretim bileşenlerini göz ardı ederek yabancı dili öğrenen herkesin tep tip kitapla öğrenme hedefine ulaşacağını düşünmek, büyük bir yanılgı olacak, aynı zamanda öğretim sürecinin verimliliği açısından geri dönülmez kayıplara yol açacaktır. Zira her şeyden önce öğrencilerin yabancı dil algıları, motivasyonları, öğrenme hedefleri, öğrenme hazır bulunuşlukları farklı farklıdır. Bunun yanı sıra eğitim-öğretim programı, müfredat ve öncelenen öğretim yöntemleri kitap seçimini doğrudan etkileyen etmenlerdir. Tüm bu sebeplerden ötürü; derslerde öğretimin hedeflenen düzeyde gerçekleşmesi için bu tür ders kitaplarını kullanmak yerine, her ders için özgün öğrenme içeriğine sahip, öğrencinin akademik profilini, motivasyonunu ve öğrenme hazır bulunuşluğunu, öğrenim programını ve müfredatı baz alan, dinamik ve öğrencinin mobil bir öğrenme ihtiyacına cevap verecek bir Almanca ders kitabı hazırlama hedefiyle bu çalışmayı ortaya koydum.
  • Açıklama
    • Eğitim-öğretim faaliyetlerim boyunca edindiğim tecrübe gösterdi ki; birbirinden farklı dil öğrenme motivasyonuna sahip, öğrenme amacı ve öğrenme şartları bakımından farklılık gösteren öğrencilerin ihtiyaçlarına tümüyle cevap verecek tek tip bir ders kitabın varlığından söz edilemeyeceğini saptadım. Yani; eğitim-öğretim bileşenlerini göz ardı ederek yabancı dili öğrenen herkesin tep tip kitapla öğrenme hedefine ulaşacağını düşünmek, büyük bir yanılgı olacak, aynı zamanda öğretim sürecinin verimliliği açısından geri dönülmez kayıplara yol açacaktır. Zira her şeyden önce öğrencilerin yabancı dil algıları, motivasyonları, öğrenme hedefleri, öğrenme hazır bulunuşlukları farklı farklıdır. Bunun yanı sıra eğitim-öğretim programı, müfredat ve öncelenen öğretim yöntemleri kitap seçimini doğrudan etkileyen etmenlerdir. Tüm bu sebeplerden ötürü; derslerde öğretimin hedeflenen düzeyde gerçekleşmesi için bu tür ders kitaplarını kullanmak yerine, her ders için özgün öğrenme içeriğine sahip, öğrencinin akademik profilini, motivasyonunu ve öğrenme hazır bulunuşluğunu, öğrenim programını ve müfredatı baz alan, dinamik ve öğrencinin mobil bir öğrenme ihtiyacına cevap verecek bir Almanca ders kitabı hazırlama hedefiyle bu çalışmayı ortaya koydum.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat