Dijital Yaşam Yeni İnsan ve Sonrası
Yayınevi
: Literatürk Academia
Stok Kodu
:
9786053372684
Sayfa Sayısı
:
296
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2020
Çeviren
:
Aydın Karabulut Emrah Arğın
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Dijital Yaşam Yeni İnsan ve Sonrası
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053372684
697262
https://www.cukurovakitap.com.tr/dijital-yasam-yeni-insan-ve-sonrasi
Dijital Yaşam Yeni İnsan ve Sonrası
0.00
"K" Kuşağının Online Alışveriş Alışkanlıkları
Üzerine Bir Çalışma
Emrah Arğın
Niceliğin Egemenliği ya da Dataizm: Yeniçağın Nihilizmi
Aydın Karabulut
Beyin Girişimi Projesi: Çift Etki Doktrini Çerçevesinde Nöroetik Kaygılar, Nöropazarlama ve Bilinçaltı Reklamcılık
İsmail Baydili
Beyaz Camdan World Wide Webe Dijitalleşen Reklam Ortamları ve "İzocam" Reklamı Üzerine Bir Araştırma
E. Gülbuğ Erol
Gözetlemenin Bir Başka Boyutu Olarak Post Panoptizmde Korku Kültürünün Değerlendirilmesi
Mevlüde Deveci
Kamu Hizmeti Yayıncılığında Dijitalleşme Serüveni (Trt ve Yeni Medya İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme)
Harun Furkan Yağbasan - Mustafa Yağbasan
Dijital Dünyada Spor Markası Çağrışımları: 4 Büyükler Resmi Twitter Hesapları Örneği
Sadık Çalışkan
Kadının Yeni Medyada Temsili: Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İdeal Kadın Sunumları
Serkan Biçer
Distopyada Başka Bir Yaşama Dair: "Yeni Cennet"te Biyo-İktidarın Teknoloji Aracılığıyla Yeniden Dönüşümü
C. Sinan Altundağ- Yeşim Şener
Havacılıkta Teknoloji Kullanımı ve Aşırı Yorgunluk Yönetimi
Salim Kurnaz
Üzerine Bir Çalışma
Emrah Arğın
Niceliğin Egemenliği ya da Dataizm: Yeniçağın Nihilizmi
Aydın Karabulut
Beyin Girişimi Projesi: Çift Etki Doktrini Çerçevesinde Nöroetik Kaygılar, Nöropazarlama ve Bilinçaltı Reklamcılık
İsmail Baydili
Beyaz Camdan World Wide Webe Dijitalleşen Reklam Ortamları ve "İzocam" Reklamı Üzerine Bir Araştırma
E. Gülbuğ Erol
Gözetlemenin Bir Başka Boyutu Olarak Post Panoptizmde Korku Kültürünün Değerlendirilmesi
Mevlüde Deveci
Kamu Hizmeti Yayıncılığında Dijitalleşme Serüveni (Trt ve Yeni Medya İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme)
Harun Furkan Yağbasan - Mustafa Yağbasan
Dijital Dünyada Spor Markası Çağrışımları: 4 Büyükler Resmi Twitter Hesapları Örneği
Sadık Çalışkan
Kadının Yeni Medyada Temsili: Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İdeal Kadın Sunumları
Serkan Biçer
Distopyada Başka Bir Yaşama Dair: "Yeni Cennet"te Biyo-İktidarın Teknoloji Aracılığıyla Yeniden Dönüşümü
C. Sinan Altundağ- Yeşim Şener
Havacılıkta Teknoloji Kullanımı ve Aşırı Yorgunluk Yönetimi
Salim Kurnaz
- Açıklama
- "K" Kuşağının Online Alışveriş Alışkanlıkları
Üzerine Bir Çalışma
Emrah Arğın
Niceliğin Egemenliği ya da Dataizm: Yeniçağın Nihilizmi
Aydın Karabulut
Beyin Girişimi Projesi: Çift Etki Doktrini Çerçevesinde Nöroetik Kaygılar, Nöropazarlama ve Bilinçaltı Reklamcılık
İsmail Baydili
Beyaz Camdan World Wide Webe Dijitalleşen Reklam Ortamları ve "İzocam" Reklamı Üzerine Bir Araştırma
E. Gülbuğ Erol
Gözetlemenin Bir Başka Boyutu Olarak Post Panoptizmde Korku Kültürünün Değerlendirilmesi
Mevlüde Deveci
Kamu Hizmeti Yayıncılığında Dijitalleşme Serüveni (Trt ve Yeni Medya İlişkisi Üzerine Bir Değerlendirme)
Harun Furkan Yağbasan - Mustafa Yağbasan
Dijital Dünyada Spor Markası Çağrışımları: 4 Büyükler Resmi Twitter Hesapları Örneği
Sadık Çalışkan
Kadının Yeni Medyada Temsili: Toplumsal Cinsiyet Bağlamında İdeal Kadın Sunumları
Serkan Biçer
Distopyada Başka Bir Yaşama Dair: "Yeni Cennet"te Biyo-İktidarın Teknoloji Aracılığıyla Yeniden Dönüşümü
C. Sinan Altundağ- Yeşim Şener
Havacılıkta Teknoloji Kullanımı ve Aşırı Yorgunluk Yönetimi
Salim Kurnaz
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.