%35
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Eğitimimizin Sahte İlkesi Ya Da Hümanizm ve Realizm

Stok Kodu
9786054370535
Sayfa Sayısı
40
Baskı
1
Basım Tarihi
2014
Çeviren
M. Hanifi Macit Dr. M. Fikret Arargüç
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Eğitimimizin Sahte İlkesi Ya Da Hümanizm ve Realizm
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054370535
764906
Eğitimimizin Sahte İlkesi Ya Da Hümanizm ve Realizm
Eğitimimizin Sahte İlkesi Ya Da Hümanizm ve Realizm
0.00
Max Stirner, anarsist, egoist, ve nihilist olarak anilan bir düsünürdür. "Das unwahre Prinzip unserer Erziehung" adiyla basilan bu Almanca eser, 1842 yili Nisan ayinin 10-19 arasinda "Rheinische Zeitung"un dördüncü sayisinda ek olarak yayinlanmistir. "The False Principle of Our Education" basligiyla Ingilizceye Robert H. Beebe tarafindan çevrilmistir. "Egitimimizin Sahte Ilkesi" basligiyla da biz Türkçe'ye çevirdik. Kitabin çevirisinde hem Ingilizce çeviri hem de Almanca asli göz önünde bulundurulmustur. Stirner'in egitimin temel islevine ve sorunsallarina yönelik kaleme aldigi bu eser düsünürün kisa çalismalarindan en degerli ve en önemli olanidir. Bu kisa çalismayla Stirner, sosyal meselelerin kutsallastirilan egitim meselesiyle yakindan ilgili oldugunu ve bunun kurumsal bir yapi olan okulla da sekillendirildigini ifade etmektedir. Egitim felsefesi açisindan, egitimin mahiyetine iliskin yapilacak olan degerlendirmelere bu çalismanin katki sunacagi kanaatindeyiz. Toplumsal sorunlar adina konusmanin zor oldugu bir dönemde, sorunlarin maniple edilip gizlendigi bir çagda, çesitli siyasi, dini, ahlaki ve felsefi referanslardan dolayi sorunlara dokunmanin atesle oynamak oldugu bir süreçte, Stirner sorunlari çözme adina degil, sorunlari görme ve onlarin kökenlerini irdeleme adina gayret göstermis bir düsünürdür.
  • Açıklama
    • Max Stirner, anarsist, egoist, ve nihilist olarak anilan bir düsünürdür. "Das unwahre Prinzip unserer Erziehung" adiyla basilan bu Almanca eser, 1842 yili Nisan ayinin 10-19 arasinda "Rheinische Zeitung"un dördüncü sayisinda ek olarak yayinlanmistir. "The False Principle of Our Education" basligiyla Ingilizceye Robert H. Beebe tarafindan çevrilmistir. "Egitimimizin Sahte Ilkesi" basligiyla da biz Türkçe'ye çevirdik. Kitabin çevirisinde hem Ingilizce çeviri hem de Almanca asli göz önünde bulundurulmustur. Stirner'in egitimin temel islevine ve sorunsallarina yönelik kaleme aldigi bu eser düsünürün kisa çalismalarindan en degerli ve en önemli olanidir. Bu kisa çalismayla Stirner, sosyal meselelerin kutsallastirilan egitim meselesiyle yakindan ilgili oldugunu ve bunun kurumsal bir yapi olan okulla da sekillendirildigini ifade etmektedir. Egitim felsefesi açisindan, egitimin mahiyetine iliskin yapilacak olan degerlendirmelere bu çalismanin katki sunacagi kanaatindeyiz. Toplumsal sorunlar adina konusmanin zor oldugu bir dönemde, sorunlarin maniple edilip gizlendigi bir çagda, çesitli siyasi, dini, ahlaki ve felsefi referanslardan dolayi sorunlara dokunmanin atesle oynamak oldugu bir süreçte, Stirner sorunlari çözme adina degil, sorunlari görme ve onlarin kökenlerini irdeleme adina gayret göstermis bir düsünürdür.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat