Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9786055755928
Sayfa Sayısı
:
296
Baskı
:
3
Basım Tarihi
:
2013
Çeviren
:
Banu Adıyaman
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet
Çağında Hayatta Kalmanın Sırları
102,93TL
75,14TL
Stokta yok
9786055755928
762589
https://www.cukurovakitap.com.tr/farklilas-ya-da-ol-olumcul-rekabet-caginda-hayatta-kalmanin-sirlari
Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları
75.14
Sirketinizi ve markanizi farklilastiramazsaniz ölümüne rekabet yasanan sektörünüzde hayatta kalamazsiniz. Peki hayatta kalmak ve pazar payi kapmak için neler yapmalisiniz? Farklilas Ya Da Öl ilk olarak 2001'de yayimlandi ve ilk baskisindan itibaren pazarlamacilarin kutsal kitabi haline geldi. MediaCat Kitaplari'nin yayimladigi bu edisyon ise tamamen güncellestirilmis yeni bölümlerle eskisinden daha zengin bir içerik sunuyor.Iki deneyimli yazar, is dünyasindaki büyük degisimi, ürün kategorilerindeki zenginlesmeyi, tüketiciler için seçim alternatiflerinin artmasini yorumluyor ve markanizin nasil bir yol izlemesi gerektigini size sektörlerden çok somut örneklerle gösteriyorlar. 21. yüzyilin seçenek patlamasi ve artan rekabet karsisinda hangi unsurlari farklilasmak için kullanmalisiniz? Bu soru, Trout ve Rivkin'in farklilasma manifestosunun temelini olusturuyor.
- Açıklama
- Sirketinizi ve markanizi farklilastiramazsaniz ölümüne rekabet yasanan sektörünüzde hayatta kalamazsiniz. Peki hayatta kalmak ve pazar payi kapmak için neler yapmalisiniz? Farklilas Ya Da Öl ilk olarak 2001'de yayimlandi ve ilk baskisindan itibaren pazarlamacilarin kutsal kitabi haline geldi. MediaCat Kitaplari'nin yayimladigi bu edisyon ise tamamen güncellestirilmis yeni bölümlerle eskisinden daha zengin bir içerik sunuyor.Iki deneyimli yazar, is dünyasindaki büyük degisimi, ürün kategorilerindeki zenginlesmeyi, tüketiciler için seçim alternatiflerinin artmasini yorumluyor ve markanizin nasil bir yol izlemesi gerektigini size sektörlerden çok somut örneklerle gösteriyorlar. 21. yüzyilin seçenek patlamasi ve artan rekabet karsisinda hangi unsurlari farklilasmak için kullanmalisiniz? Bu soru, Trout ve Rivkin'in farklilasma manifestosunun temelini olusturuyor.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,1475,14239,0778,15326,5579,65613,5381,1599,1882,65İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,1475,14239,0778,15326,5579,65613,5381,1599,1882,65Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim75,1475,142--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.