%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları

Stok Kodu
9786055755928
Sayfa Sayısı
296
Baskı
3
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Banu Adıyaman
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları
102,93TL
75,14TL
Stokta yok
9786055755928
762589
Farklılaş Ya da Öl  Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları
Farklılaş Ya da Öl Ölümcül Rekabet Çağında Hayatta Kalmanın Sırları
75.14
Sirketinizi ve markanizi farklilastiramazsaniz ölümüne rekabet yasanan sektörünüzde hayatta kalamazsiniz. Peki hayatta kalmak ve pazar payi kapmak için neler yapmalisiniz? Farklilas Ya Da Öl ilk olarak 2001'de yayimlandi ve ilk baskisindan itibaren pazarlamacilarin kutsal kitabi haline geldi. MediaCat Kitaplari'nin yayimladigi bu edisyon ise tamamen güncellestirilmis yeni bölümlerle eskisinden daha zengin bir içerik sunuyor.Iki deneyimli yazar, is dünyasindaki büyük degisimi, ürün kategorilerindeki zenginlesmeyi, tüketiciler için seçim alternatiflerinin artmasini yorumluyor ve markanizin nasil bir yol izlemesi gerektigini size sektörlerden çok somut örneklerle gösteriyorlar. 21. yüzyilin seçenek patlamasi ve artan rekabet karsisinda hangi unsurlari farklilasmak için kullanmalisiniz? Bu soru, Trout ve Rivkin'in farklilasma manifestosunun temelini olusturuyor.
  • Açıklama
    • Sirketinizi ve markanizi farklilastiramazsaniz ölümüne rekabet yasanan sektörünüzde hayatta kalamazsiniz. Peki hayatta kalmak ve pazar payi kapmak için neler yapmalisiniz? Farklilas Ya Da Öl ilk olarak 2001'de yayimlandi ve ilk baskisindan itibaren pazarlamacilarin kutsal kitabi haline geldi. MediaCat Kitaplari'nin yayimladigi bu edisyon ise tamamen güncellestirilmis yeni bölümlerle eskisinden daha zengin bir içerik sunuyor.Iki deneyimli yazar, is dünyasindaki büyük degisimi, ürün kategorilerindeki zenginlesmeyi, tüketiciler için seçim alternatiflerinin artmasini yorumluyor ve markanizin nasil bir yol izlemesi gerektigini size sektörlerden çok somut örneklerle gösteriyorlar. 21. yüzyilin seçenek patlamasi ve artan rekabet karsisinda hangi unsurlari farklilasmak için kullanmalisiniz? Bu soru, Trout ve Rivkin'in farklilasma manifestosunun temelini olusturuyor.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,14   
      75,14   
      2
      39,07   
      78,15   
      3
      26,55   
      79,65   
      6
      13,53   
      81,15   
      9
      9,18   
      82,65   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,14   
      75,14   
      2
      39,07   
      78,15   
      3
      26,55   
      79,65   
      6
      13,53   
      81,15   
      9
      9,18   
      82,65   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      75,14   
      75,14   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat