Gelenekselden Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Yazarlığı
Yayınevi
: Literatürk Academia
Stok Kodu
:
9786053372004
Sayfa Sayısı
:
216
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2019
Çeviren
:
Salih Tiryaki - Emre Vadi Balcı
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Gelenekselden Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler
Yazarlığı
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053372004
697211
https://www.cukurovakitap.com.tr/gelenekselden-sosyal-medyaya-halkla-iliskiler-yazarligi
Gelenekselden Sosyal Medyaya Halkla İlişkiler Yazarlığı
0.00
Yazı büyülü bir şeydir, yazmak ise doğaüstü bir yetenek olarak nitelendirilebilir. Kurumun daha iyi tanıtımını yapmak, hedef kitleyi ikna etmek ve hedef kitlede sempati ve ilgi oluşturmak için çalışan halkla ilişkiler görevlilerinin yazma yeteneğine sahip olması meslek hayatlarında başarılı olmalarını sağlayan önemli unsurlardandır. Bu nedenle halkla ilişkiler alanında çalışanlarının yazarlık yeteneğini geliştirmeleri, çok yönlü düşünebilmeleri, hedef kitleyi ve medyayı çok iyi tanımaları mesleğin gereklerini yerine getirebilmeleri için şart görünmektedir.
Bu kitapta halkla ilişkiler yazarlığı, ikna edici mesaj oluşturma, kriz dönemlerinde halkla ilişkiler yazarlığı, halkla ilişkilerde kullanılan geleneksel ve dijital yöntem, araç ve teknikleri örnekler verilerek açıklanmıştır. Halkla ilişkilerin çalışma alanları hiç kuşku yok ki son yıllarda daha çok dijital medya üzerinedir. Kurumların web sayfaları, kurumsal Facebook, Twitter, Instagram sayfaları da tanıtım açısından kuruma fayda sağlayan araçlardır.
Kitabın halkla ilişkiler çalışanları ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler için önemli bir kaynak olması dileğiyle
Bu kitapta halkla ilişkiler yazarlığı, ikna edici mesaj oluşturma, kriz dönemlerinde halkla ilişkiler yazarlığı, halkla ilişkilerde kullanılan geleneksel ve dijital yöntem, araç ve teknikleri örnekler verilerek açıklanmıştır. Halkla ilişkilerin çalışma alanları hiç kuşku yok ki son yıllarda daha çok dijital medya üzerinedir. Kurumların web sayfaları, kurumsal Facebook, Twitter, Instagram sayfaları da tanıtım açısından kuruma fayda sağlayan araçlardır.
Kitabın halkla ilişkiler çalışanları ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler için önemli bir kaynak olması dileğiyle
- Açıklama
- Yazı büyülü bir şeydir, yazmak ise doğaüstü bir yetenek olarak nitelendirilebilir. Kurumun daha iyi tanıtımını yapmak, hedef kitleyi ikna etmek ve hedef kitlede sempati ve ilgi oluşturmak için çalışan halkla ilişkiler görevlilerinin yazma yeteneğine sahip olması meslek hayatlarında başarılı olmalarını sağlayan önemli unsurlardandır. Bu nedenle halkla ilişkiler alanında çalışanlarının yazarlık yeteneğini geliştirmeleri, çok yönlü düşünebilmeleri, hedef kitleyi ve medyayı çok iyi tanımaları mesleğin gereklerini yerine getirebilmeleri için şart görünmektedir.
Bu kitapta halkla ilişkiler yazarlığı, ikna edici mesaj oluşturma, kriz dönemlerinde halkla ilişkiler yazarlığı, halkla ilişkilerde kullanılan geleneksel ve dijital yöntem, araç ve teknikleri örnekler verilerek açıklanmıştır. Halkla ilişkilerin çalışma alanları hiç kuşku yok ki son yıllarda daha çok dijital medya üzerinedir. Kurumların web sayfaları, kurumsal Facebook, Twitter, Instagram sayfaları da tanıtım açısından kuruma fayda sağlayan araçlardır.
Kitabın halkla ilişkiler çalışanları ve halkla ilişkiler bölümünde eğitim gören öğrenciler için önemli bir kaynak olması dileğiyle
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.