%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler

Stok Kodu
9786055755836
Çeviren
Aytül Özer
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler
166,00TL
121,18TL
2 adet mevcut
9786055755836
603143
Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler
Gerçek Zamanlı Pazarlama ve Halkla İlişkiler
121.18
Hizla degisen dünyanin bir o kadar hizla degisen is hayati; sirketleri, yöneticileri ve liderleri yeni duruslar sergilemeye, markalari için yeni kimlik arayislarina ve müsterilerini yeniden tanimlayarak yepyeni bir bakis açisi ve düsünce yapisiyla hareket etmeye zorluyor.Internetin hayatimiza girmesiyle birlikte dünyanin da dönüs hizi artti sanki ve bu hiz bir yandan basimizi döndürürken öte yandan ayaklarimizi daha saglam yere basabilmek ve düsmemek için yeni önlemler almamiz gerektigini ögretiyor bize.2009 yilinda MediaCat Kitaplari arasindan çikan Pazarlamanin ve Iletisimin Yeni Kurallari kitabinin yazari David Meerman Scott'in Wall Street Journal'in çok satanlar listesindeki yeni kitabi Gerçek-Zamanli Pazarlama ve Halkla Iliskiler raflardaki yerini aldi. Kitap, gerçek zamanli çagin bir parçasi olmak ve pazarin disina düsmemek için sirketlerin atmasi gereken basit ama garantili adimlarin ne oldugunu aktariyor okurlara. Son elli yilda pazarlama ve halkla iliskiler hakkinda ögrendiklerimizi unutmamiz ögütleyen Scott, online beklentileri giderek büyüyen tüketicilerle gerçek zamanli bir iletisimin nasil kurulacaginin ve sirketlerin bu avantalari uzun vadeli ve kârli bir iliskiye nasil dönüstüreceklerinin ipuçlarini veriyor
  • Açıklama
    • Hizla degisen dünyanin bir o kadar hizla degisen is hayati; sirketleri, yöneticileri ve liderleri yeni duruslar sergilemeye, markalari için yeni kimlik arayislarina ve müsterilerini yeniden tanimlayarak yepyeni bir bakis açisi ve düsünce yapisiyla hareket etmeye zorluyor.Internetin hayatimiza girmesiyle birlikte dünyanin da dönüs hizi artti sanki ve bu hiz bir yandan basimizi döndürürken öte yandan ayaklarimizi daha saglam yere basabilmek ve düsmemek için yeni önlemler almamiz gerektigini ögretiyor bize.2009 yilinda MediaCat Kitaplari arasindan çikan Pazarlamanin ve Iletisimin Yeni Kurallari kitabinin yazari David Meerman Scott'in Wall Street Journal'in çok satanlar listesindeki yeni kitabi Gerçek-Zamanli Pazarlama ve Halkla Iliskiler raflardaki yerini aldi. Kitap, gerçek zamanli çagin bir parçasi olmak ve pazarin disina düsmemek için sirketlerin atmasi gereken basit ama garantili adimlarin ne oldugunu aktariyor okurlara. Son elli yilda pazarlama ve halkla iliskiler hakkinda ögrendiklerimizi unutmamiz ögütleyen Scott, online beklentileri giderek büyüyen tüketicilerle gerçek zamanli bir iletisimin nasil kurulacaginin ve sirketlerin bu avantalari uzun vadeli ve kârli bir iliskiye nasil dönüstüreceklerinin ipuçlarini veriyor
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      121,18   
      121,18   
      2
      63,01   
      126,03   
      3
      42,82   
      128,45   
      6
      21,81   
      130,87   
      9
      14,81   
      133,30   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      121,18   
      121,18   
      2
      63,01   
      126,03   
      3
      42,82   
      128,45   
      6
      21,81   
      130,87   
      9
      14,81   
      133,30   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      121,18   
      121,18   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat