Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
Yayınevi
: Optimist Yayınları
Stok Kodu
:
9789756225431
Sayfa Sayısı
:
224
Baskı
:
2
Basım Tarihi
:
2012
Çeviren
:
Ümit Şensoy
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789756225431
748185
https://www.cukurovakitap.com.tr/gunumuzde-pazarlamanin-temelleri
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
0.00
"Pazarlama ürettiginiz sey neyse, onu sunmak için akilli yöntemler bulmak degildir. Pazarlama gerçek müsteri degeri yaratma sanatidir."Pazarlamayla ilgili hep sormak istediginiz, ama korkudan bir türlü soramadiginiz sorular-Pazarlama stratejisindeki belli basli fikirler-dilimlere ayirma, hedef belirleme, konumlandirma ve farklilastirma-Pazarlamanin dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon-Pazarlamanin planlanmasi, örgütlenmesi ve kontrolü-Pazarlamanin çesitli uygulama alanlariyla ilgili sorular ve yanitlari paketli tüketim mallari, perakende satis, küçük isletme pazarlamaciligi, dogrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararasi pazarlamacilik, durgunluk dönemi pazarlamaciligi, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamaciligi.Ve en basarili firmalar örneginde, pazarlamanin yetkinlestirilmesi konusundaki yorumlarDünyaca ünlü pazarlamacilik düsünürü Philip Kotlerin çok çesitli ülkelerde verdigi konferanslarda karsilastigi günümüz pazarlamaciligiyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdigi yanitlar.
- Açıklama
- "Pazarlama ürettiginiz sey neyse, onu sunmak için akilli yöntemler bulmak degildir. Pazarlama gerçek müsteri degeri yaratma sanatidir."Pazarlamayla ilgili hep sormak istediginiz, ama korkudan bir türlü soramadiginiz sorular-Pazarlama stratejisindeki belli basli fikirler-dilimlere ayirma, hedef belirleme, konumlandirma ve farklilastirma-Pazarlamanin dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon-Pazarlamanin planlanmasi, örgütlenmesi ve kontrolü-Pazarlamanin çesitli uygulama alanlariyla ilgili sorular ve yanitlari paketli tüketim mallari, perakende satis, küçük isletme pazarlamaciligi, dogrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararasi pazarlamacilik, durgunluk dönemi pazarlamaciligi, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamaciligi.Ve en basarili firmalar örneginde, pazarlamanin yetkinlestirilmesi konusundaki yorumlarDünyaca ünlü pazarlamacilik düsünürü Philip Kotlerin çok çesitli ülkelerde verdigi konferanslarda karsilastigi günümüz pazarlamaciligiyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdigi yanitlar.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.