%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Günümüzde Pazarlamanın Temelleri

Stok Kodu
9789756225431
Sayfa Sayısı
224
Baskı
2
Basım Tarihi
2012
Çeviren
Ümit Şensoy
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789756225431
748185
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
Günümüzde Pazarlamanın Temelleri
0.00
"Pazarlama ürettiginiz sey neyse, onu sunmak için akilli yöntemler bulmak degildir. Pazarlama gerçek müsteri degeri yaratma sanatidir."Pazarlamayla ilgili hep sormak istediginiz, ama korkudan bir türlü soramadiginiz sorular-Pazarlama stratejisindeki belli basli fikirler-dilimlere ayirma, hedef belirleme, konumlandirma ve farklilastirma-Pazarlamanin dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon-Pazarlamanin planlanmasi, örgütlenmesi ve kontrolü-Pazarlamanin çesitli uygulama alanlariyla ilgili sorular ve yanitlari paketli tüketim mallari, perakende satis, küçük isletme pazarlamaciligi, dogrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararasi pazarlamacilik, durgunluk dönemi pazarlamaciligi, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamaciligi.Ve en basarili firmalar örneginde, pazarlamanin yetkinlestirilmesi konusundaki yorumlarDünyaca ünlü pazarlamacilik düsünürü Philip Kotlerin çok çesitli ülkelerde verdigi konferanslarda karsilastigi günümüz pazarlamaciligiyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdigi yanitlar.
  • Açıklama
    • "Pazarlama ürettiginiz sey neyse, onu sunmak için akilli yöntemler bulmak degildir. Pazarlama gerçek müsteri degeri yaratma sanatidir."Pazarlamayla ilgili hep sormak istediginiz, ama korkudan bir türlü soramadiginiz sorular-Pazarlama stratejisindeki belli basli fikirler-dilimlere ayirma, hedef belirleme, konumlandirma ve farklilastirma-Pazarlamanin dört temel unsuru ürün, fiyat, yer ve promosyon-Pazarlamanin planlanmasi, örgütlenmesi ve kontrolü-Pazarlamanin çesitli uygulama alanlariyla ilgili sorular ve yanitlari paketli tüketim mallari, perakende satis, küçük isletme pazarlamaciligi, dogrudan pazarlama, internetten pazarlama, uluslararasi pazarlamacilik, durgunluk dönemi pazarlamaciligi, politik pazarlama ve sosyal sorumluluk pazarlamaciligi.Ve en basarili firmalar örneginde, pazarlamanin yetkinlestirilmesi konusundaki yorumlarDünyaca ünlü pazarlamacilik düsünürü Philip Kotlerin çok çesitli ülkelerde verdigi konferanslarda karsilastigi günümüz pazarlamaciligiyla ilgili en önemli sorular ve bunlara getirdigi yanitlar.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat