Hafızlık Eğitimi Alan Bireylerin Motivasyon ve Psiko-Sosyal Durumları
Yayınevi
: Dem Yayınları
Stok Kodu
:
9786054036998
Dili
:
tr
160,00TL
112,00TL
9786054036998
1088943
https://www.cukurovakitap.com.tr/hafizlik-egitimi-alan-bireylerin-motivasyon-ve-psiko-sosyal-durumlari
Hafızlık Eğitimi Alan Bireylerin Motivasyon ve Psiko-Sosyal Durumları
112.00
Bu kitapta, öncelikle "hafız" kavramı ve hafızlık eğitiminin Hz. Peygamber (s.a.s.) döneminden günümüze kadarki tarihsel süreci hakkında bilgiler sunulmuş, daha sonra sadece bu araştırmamız için geliştirdiğimiz Hafızlık Eğitimi Psiko-Sosyal Durum Ölçeği (HEPSÖ) ve Hafızlık Eğitimi Motivasyon Ölçeği (HEMÖ) güvenirlik ve geçerlik testlerine yerverilmiştir.
Nitel verilerin analizinde; elde edilen verilerin önceden belirlenen temalara göre özetlenip yorumlanmasına dayanan betimsel analiz kullanılmıştır. Ayrıca, "tartışma ve yorum" başlığı altında "karma yöntem" kapsamında nicel ve nitel yöntemlerle elde edilen veriler, literatürle birlikte değerlendirilerek problemlere cevap aranmaya çalışılmıştır.
Son olarak, bu yapılan değerlendirmeler doğrultusunda hafızlık eğitiminin niteliğinin artırılmasına yönelik önerilerde bulunulmuştur.
Nitel verilerin analizinde; elde edilen verilerin önceden belirlenen temalara göre özetlenip yorumlanmasına dayanan betimsel analiz kullanılmıştır. Ayrıca, "tartışma ve yorum" başlığı altında "karma yöntem" kapsamında nicel ve nitel yöntemlerle elde edilen veriler, literatürle birlikte değerlendirilerek problemlere cevap aranmaya çalışılmıştır.
Son olarak, bu yapılan değerlendirmeler doğrultusunda hafızlık eğitiminin niteliğinin artırılmasına yönelik önerilerde bulunulmuştur.
- Açıklama
- Bu kitapta, öncelikle "hafız" kavramı ve hafızlık eğitiminin Hz. Peygamber (s.a.s.) döneminden günümüze kadarki tarihsel süreci hakkında bilgiler sunulmuş, daha sonra sadece bu araştırmamız için geliştirdiğimiz Hafızlık Eğitimi Psiko-Sosyal Durum Ölçeği (HEPSÖ) ve Hafızlık Eğitimi Motivasyon Ölçeği (HEMÖ) güvenirlik ve geçerlik testlerine yerverilmiştir.
Nitel verilerin analizinde; elde edilen verilerin önceden belirlenen temalara göre özetlenip yorumlanmasına dayanan betimsel analiz kullanılmıştır. Ayrıca, "tartışma ve yorum" başlığı altında "karma yöntem" kapsamında nicel ve nitel yöntemlerle elde edilen veriler, literatürle birlikte değerlendirilerek problemlere cevap aranmaya çalışılmıştır.
Son olarak, bu yapılan değerlendirmeler doğrultusunda hafızlık eğitiminin niteliğinin artırılmasına yönelik önerilerde bulunulmuştur.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,00258,24116,48339,57118,72620,16120,96913,69123,20İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,00258,24116,48339,57118,72620,16120,96913,69123,20Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim112,00112,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%30
-
%30
-
%30