%20
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Halkla İlişkiler ve Medya

Stok Kodu
9786055500719
Sayfa Sayısı
196
Baskı
1
Basım Tarihi
2013
Çeviren
Prof. Dr. Ayla Okay
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
Halkla İlişkiler ve Medya
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055500719
611223
Halkla İlişkiler ve Medya
Halkla İlişkiler ve Medya
0.00
Istanbul Üniversitesi Iletisim Fakültesi Ögretim Üyeleri Prof. Dr. Aydemir Okay ve Prof. Dr. Ayla Okay'in "Halkla Iliskiler ve Medya" adli eseri, günümüzde uzmanlasmis hedef kitlele-re yöneltilmis birkaç önemli halkla iliskiler programindan birisi olan medyayla iliskileri mercek altina aliyor. Yazarlar, genisletilmis ve güncellenmis 6. baskisi raflarda yerini alan kitapta, halkla iliskiler açisindan medyaya yönelik olarak hazirlanabilecek bilgilendirici malzemeleri olabildigin-ce ayrintiya girerek ortaya koyuyor. Kitap, görsel, isitsel yazili basina ve internet medyasiyla pay-lasilacak iletisim malzemelerinin türlerini, nasil ve hangi kapsamda hazirlanmasi gerektigini irde-lerken, dijital medyanin halkla iliskilere getirdigi yeni dinamiklerin yani sira gazeteciler ile halkla iliskiler uygulayicilari arasindaki iliskilerde yeni iletisim araçlarini da derinlemesine analiz ediyor. Halkla iliskiler meslegine baslayanlar için bir basvuru kitabi niteligi tasiyor.
  • Açıklama
    • Istanbul Üniversitesi Iletisim Fakültesi Ögretim Üyeleri Prof. Dr. Aydemir Okay ve Prof. Dr. Ayla Okay'in "Halkla Iliskiler ve Medya" adli eseri, günümüzde uzmanlasmis hedef kitlele-re yöneltilmis birkaç önemli halkla iliskiler programindan birisi olan medyayla iliskileri mercek altina aliyor. Yazarlar, genisletilmis ve güncellenmis 6. baskisi raflarda yerini alan kitapta, halkla iliskiler açisindan medyaya yönelik olarak hazirlanabilecek bilgilendirici malzemeleri olabildigin-ce ayrintiya girerek ortaya koyuyor. Kitap, görsel, isitsel yazili basina ve internet medyasiyla pay-lasilacak iletisim malzemelerinin türlerini, nasil ve hangi kapsamda hazirlanmasi gerektigini irde-lerken, dijital medyanin halkla iliskilere getirdigi yeni dinamiklerin yani sira gazeteciler ile halkla iliskiler uygulayicilari arasindaki iliskilerde yeni iletisim araçlarini da derinlemesine analiz ediyor. Halkla iliskiler meslegine baslayanlar için bir basvuru kitabi niteligi tasiyor.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat