Havada Oraj
Yayınevi
: Cinius Yayınları
Stok Kodu
:
9786057823397
Sayfa Sayısı
:
376
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2019
Çeviren
:
Oktay Erdağı
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
2. Hamur
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Havada Oraj
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786057823397
721304
https://www.cukurovakitap.com.tr/havada-oraj
Havada Oraj
0.00
"Türk çocuğu! Her işte olduğu gibi havacılıkta da en yüksek düzeyde seni bekleyen yerini az zamanda dolduracaksın. Bundan gerçek dostlarımız sevinecek, Türk ulusu mutlu olacaktır.
Mustafa Kemal Atatürk
3 Mayıs 1935, THK
Keyifle okunan ve özellikle havacılık sektörünün büyük ilgisini toplayan Havada Ahkâm-Türk Sivil Havacılığına İçeriden Bir Bakış" kitabının yazarı eski Sivil Havacılık Genel Müdür Yardımcısı Oktay Erdağı, bu kitabında da anılarının ekseninde Türk sivil havacılığındaki gelişmeleri, karşılaşılan sorunlar ve siyasi baskıları; SHGM üzerinde kurulmaya çalışılan askerî ve sivil bürokratik vesayetleri, küreselleşmenin Türk sivil havacılığına etkilerini, havacılığın serbestleştirilmesi ve SHGM'nin uluslararası standartlarda yeniden yapılandırılması aşamasında karşılaşılan zorlukları yine mizahi bir üslupla gözler önüne seriyor.
Devlette görevde olduğu 32 yılda 33 bakan ile çalışmak zorunda kalan Erdağı, Türkiye'nin bölgesel uçak üretimi, hava aracı bakım ve onarımı, yolcu ve hava kargo taşımacılığı ile havacılık eğitimi konularında bölgesel bir güç olabilmesi için yürütülen çalışmalar ve bu konularda yapılması gerekenleri somut olarak ortaya koyuyor.
Hava taşımacılığının başta Afrika ve Güney Amerika olmak üzere dünyaya açılabilmesi için yapılan çalışmalar, THY'nin filosunda bulunan RJ uçaklarının bir deve kurban edilerek filodan çıkarılmasının hikâyesi, asker pilotların sivilleştirilmesinde karşılaşılan sorunlar ve yaşanan bazı gizemli olaylar; Amatör, Sportif ve Genel Havacılık"ın ülkemizde neden geliştirilip yaygınlaştırılamadığı konularındaki düşüncelerini okuyucuları gülümsetecek, gülümsetirken de düşündürecek bir üslupla aktarıyor.
Türkiye'nin son yıllarda Cumhuriyet'imizin en önemli eserlerinden birisi ve Türk halkının birlikte yarattığı bir marka olan THY'yi kullanarak devlet eliyle hava taşımacılığında büyüme politikaları yerine son otuz yıldır serbest piyasa ekonomisi uygulayan, turizmde hedefleri ve iddiaları olan ve 2003 yılından başlayarak havacılığını serbestleştiren bir ülke olarak, charter ve düşük maliyetli (lowcost) taşımacılığı ön planda tutarak özel sektör eliyle büyümesinin şart olduğunu, aksi takdirde el birliğiyle havacılığımıza zarar verilmiş olunacağını açık yüreklilikle kamuoyunun dikkatlerine sunuyor.
Mustafa Kemal Atatürk
3 Mayıs 1935, THK
Keyifle okunan ve özellikle havacılık sektörünün büyük ilgisini toplayan Havada Ahkâm-Türk Sivil Havacılığına İçeriden Bir Bakış" kitabının yazarı eski Sivil Havacılık Genel Müdür Yardımcısı Oktay Erdağı, bu kitabında da anılarının ekseninde Türk sivil havacılığındaki gelişmeleri, karşılaşılan sorunlar ve siyasi baskıları; SHGM üzerinde kurulmaya çalışılan askerî ve sivil bürokratik vesayetleri, küreselleşmenin Türk sivil havacılığına etkilerini, havacılığın serbestleştirilmesi ve SHGM'nin uluslararası standartlarda yeniden yapılandırılması aşamasında karşılaşılan zorlukları yine mizahi bir üslupla gözler önüne seriyor.
Devlette görevde olduğu 32 yılda 33 bakan ile çalışmak zorunda kalan Erdağı, Türkiye'nin bölgesel uçak üretimi, hava aracı bakım ve onarımı, yolcu ve hava kargo taşımacılığı ile havacılık eğitimi konularında bölgesel bir güç olabilmesi için yürütülen çalışmalar ve bu konularda yapılması gerekenleri somut olarak ortaya koyuyor.
Hava taşımacılığının başta Afrika ve Güney Amerika olmak üzere dünyaya açılabilmesi için yapılan çalışmalar, THY'nin filosunda bulunan RJ uçaklarının bir deve kurban edilerek filodan çıkarılmasının hikâyesi, asker pilotların sivilleştirilmesinde karşılaşılan sorunlar ve yaşanan bazı gizemli olaylar; Amatör, Sportif ve Genel Havacılık"ın ülkemizde neden geliştirilip yaygınlaştırılamadığı konularındaki düşüncelerini okuyucuları gülümsetecek, gülümsetirken de düşündürecek bir üslupla aktarıyor.
Türkiye'nin son yıllarda Cumhuriyet'imizin en önemli eserlerinden birisi ve Türk halkının birlikte yarattığı bir marka olan THY'yi kullanarak devlet eliyle hava taşımacılığında büyüme politikaları yerine son otuz yıldır serbest piyasa ekonomisi uygulayan, turizmde hedefleri ve iddiaları olan ve 2003 yılından başlayarak havacılığını serbestleştiren bir ülke olarak, charter ve düşük maliyetli (lowcost) taşımacılığı ön planda tutarak özel sektör eliyle büyümesinin şart olduğunu, aksi takdirde el birliğiyle havacılığımıza zarar verilmiş olunacağını açık yüreklilikle kamuoyunun dikkatlerine sunuyor.
- Açıklama
- "Türk çocuğu! Her işte olduğu gibi havacılıkta da en yüksek düzeyde seni bekleyen yerini az zamanda dolduracaksın. Bundan gerçek dostlarımız sevinecek, Türk ulusu mutlu olacaktır.
Mustafa Kemal Atatürk
3 Mayıs 1935, THK
Keyifle okunan ve özellikle havacılık sektörünün büyük ilgisini toplayan Havada Ahkâm-Türk Sivil Havacılığına İçeriden Bir Bakış" kitabının yazarı eski Sivil Havacılık Genel Müdür Yardımcısı Oktay Erdağı, bu kitabında da anılarının ekseninde Türk sivil havacılığındaki gelişmeleri, karşılaşılan sorunlar ve siyasi baskıları; SHGM üzerinde kurulmaya çalışılan askerî ve sivil bürokratik vesayetleri, küreselleşmenin Türk sivil havacılığına etkilerini, havacılığın serbestleştirilmesi ve SHGM'nin uluslararası standartlarda yeniden yapılandırılması aşamasında karşılaşılan zorlukları yine mizahi bir üslupla gözler önüne seriyor.
Devlette görevde olduğu 32 yılda 33 bakan ile çalışmak zorunda kalan Erdağı, Türkiye'nin bölgesel uçak üretimi, hava aracı bakım ve onarımı, yolcu ve hava kargo taşımacılığı ile havacılık eğitimi konularında bölgesel bir güç olabilmesi için yürütülen çalışmalar ve bu konularda yapılması gerekenleri somut olarak ortaya koyuyor.
Hava taşımacılığının başta Afrika ve Güney Amerika olmak üzere dünyaya açılabilmesi için yapılan çalışmalar, THY'nin filosunda bulunan RJ uçaklarının bir deve kurban edilerek filodan çıkarılmasının hikâyesi, asker pilotların sivilleştirilmesinde karşılaşılan sorunlar ve yaşanan bazı gizemli olaylar; Amatör, Sportif ve Genel Havacılık"ın ülkemizde neden geliştirilip yaygınlaştırılamadığı konularındaki düşüncelerini okuyucuları gülümsetecek, gülümsetirken de düşündürecek bir üslupla aktarıyor.
Türkiye'nin son yıllarda Cumhuriyet'imizin en önemli eserlerinden birisi ve Türk halkının birlikte yarattığı bir marka olan THY'yi kullanarak devlet eliyle hava taşımacılığında büyüme politikaları yerine son otuz yıldır serbest piyasa ekonomisi uygulayan, turizmde hedefleri ve iddiaları olan ve 2003 yılından başlayarak havacılığını serbestleştiren bir ülke olarak, charter ve düşük maliyetli (lowcost) taşımacılığı ön planda tutarak özel sektör eliyle büyümesinin şart olduğunu, aksi takdirde el birliğiyle havacılığımıza zarar verilmiş olunacağını açık yüreklilikle kamuoyunun dikkatlerine sunuyor.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.