İçerik Pazarlaması
Yayınevi
: Pales Yayınları
Stok Kodu
:
9786059319041
Sayfa Sayısı
:
252
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2016
Çeviren
:
Oğuz Kuş
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
İçerik Pazarlaması
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786059319041
797867
https://www.cukurovakitap.com.tr/icerik-pazarlamasi
İçerik Pazarlaması
0.00
Internet, bireyin gündelik hayatinin parametrelerini tümüyle degistirmistir. Sosyal medya ise ag üzerindeki bireyleri birbirine baglayarak çok daha etkilesimli bir dünya yaratmistir. Dijital dönüsümün sonucu olarak insanoglu, bilgiye ulasma noktasinda hiz kaydetmis, fikirlerini dile getirebilmis ve baskalariyla bu fikirleri tartisabilmistir.Mevcut durum markalarin yürüttügü iletisim çalismalarini da tümüyle degistirmistir. Bireyler artik her an iletisim kurabilecekleri, soyut deger yaratabilen ve bir hikâyeye sahip olan markalarla etkilesim halinde olmayi tercih etmektedirler. Bu noktada içerik pazarlama, hem markayi tüketicinin gözünde uygun sekilde konumlandirmak ve bulunabilir kilmak hem de marka için bir hikâye yaratmak noktasinda yeni bir bakis açisi saglamaktadir."Içerik Pazarlama: Dijital Dünyada Marka ve Hikâye Yaratma Stratejileri" isimli bu kitap içerik pazarlamaya akademik bir perspektifle yaklasarak, marka ve hikâye yaratma noktasinda nasil katkilar saglayabilecegini tartismakta, içerik pazarlamaya dair pratik ipuçlari vermektedir.
- Açıklama
- Internet, bireyin gündelik hayatinin parametrelerini tümüyle degistirmistir. Sosyal medya ise ag üzerindeki bireyleri birbirine baglayarak çok daha etkilesimli bir dünya yaratmistir. Dijital dönüsümün sonucu olarak insanoglu, bilgiye ulasma noktasinda hiz kaydetmis, fikirlerini dile getirebilmis ve baskalariyla bu fikirleri tartisabilmistir.Mevcut durum markalarin yürüttügü iletisim çalismalarini da tümüyle degistirmistir. Bireyler artik her an iletisim kurabilecekleri, soyut deger yaratabilen ve bir hikâyeye sahip olan markalarla etkilesim halinde olmayi tercih etmektedirler. Bu noktada içerik pazarlama, hem markayi tüketicinin gözünde uygun sekilde konumlandirmak ve bulunabilir kilmak hem de marka için bir hikâye yaratmak noktasinda yeni bir bakis açisi saglamaktadir."Içerik Pazarlama: Dijital Dünyada Marka ve Hikâye Yaratma Stratejileri" isimli bu kitap içerik pazarlamaya akademik bir perspektifle yaklasarak, marka ve hikâye yaratma noktasinda nasil katkilar saglayabilecegini tartismakta, içerik pazarlamaya dair pratik ipuçlari vermektedir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.