%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İletişim Odaklı Pazarlama

Stok Kodu
9799756347163
Çeviren
İzzet Bozkurt
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
İletişim Odaklı Pazarlama
142,00TL
103,66TL
4 adet mevcut
9799756347163
790932
İletişim Odaklı Pazarlama
İletişim Odaklı Pazarlama
103.66
Adini ne koyarsak koyalim fark etmez, yeni bir pazarlama döneminde yasiyoruz. Bu yeni dönemde zihninde küçük bir yer edinerek tüketicinin dikkatini çekmek, tüketiciyi ürün veya hizmetinizi satin almaya ikna etmek ve nihayet tüketiciden müsteri yaratmak için iletisimi pazarlama faaliyetlerinizin her asamasina, her noktasina dahil etmeniz gerekiyor. Pazarlamanin 4P ile yetindigi zamanlarda tüketiciden müsteri yaratmak, yani müsteri sadakati kazanmak daha kolaydi. Tüketici üreticiye sadik olmak zorundaydi, çünkü çok fazla seçenegi yoktu. Bu dönemde iletisime yalnizca satis ve tutundurma faaliyetlerinde rol veriliyordu. Günümüzde ise her kategoride sayisiz marka müsteri sadakati pesinde kosuyor ve tüketicileri mesaj bombardimanina tutuyor. Bu zorlu kosullar altinda kalabalik arasindan siyrilip dikkat çekmek ve bir alisverislik tüketici beraberlikleri yerine sadik müsteri asklari yasamak için iletisime yalnizca satis ve tutundurma çalismalarinizin girdilerinden biri olarak bakamamaniz, iletisimi tüm pazarlama planlarinizin merkezine yerlestirmeniz gerekiyor. Bunu siz yaparsaniz sizin yerinize yapacak çok rakibiniz var ve bunlarin sayisi gün geçtikçe artiyor. (Arka Kapak)
  • Açıklama
    • Adini ne koyarsak koyalim fark etmez, yeni bir pazarlama döneminde yasiyoruz. Bu yeni dönemde zihninde küçük bir yer edinerek tüketicinin dikkatini çekmek, tüketiciyi ürün veya hizmetinizi satin almaya ikna etmek ve nihayet tüketiciden müsteri yaratmak için iletisimi pazarlama faaliyetlerinizin her asamasina, her noktasina dahil etmeniz gerekiyor. Pazarlamanin 4P ile yetindigi zamanlarda tüketiciden müsteri yaratmak, yani müsteri sadakati kazanmak daha kolaydi. Tüketici üreticiye sadik olmak zorundaydi, çünkü çok fazla seçenegi yoktu. Bu dönemde iletisime yalnizca satis ve tutundurma faaliyetlerinde rol veriliyordu. Günümüzde ise her kategoride sayisiz marka müsteri sadakati pesinde kosuyor ve tüketicileri mesaj bombardimanina tutuyor. Bu zorlu kosullar altinda kalabalik arasindan siyrilip dikkat çekmek ve bir alisverislik tüketici beraberlikleri yerine sadik müsteri asklari yasamak için iletisime yalnizca satis ve tutundurma çalismalarinizin girdilerinden biri olarak bakamamaniz, iletisimi tüm pazarlama planlarinizin merkezine yerlestirmeniz gerekiyor. Bunu siz yaparsaniz sizin yerinize yapacak çok rakibiniz var ve bunlarin sayisi gün geçtikçe artiyor. (Arka Kapak)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      103,66   
      103,66   
      2
      53,90   
      107,81   
      3
      36,63   
      109,88   
      6
      18,66   
      111,95   
      9
      12,67   
      114,03   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      103,66   
      103,66   
      2
      53,90   
      107,81   
      3
      36,63   
      109,88   
      6
      18,66   
      111,95   
      9
      12,67   
      114,03   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      103,66   
      103,66   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat