İletişimin Gücü
Yayınevi
: Beta Basım Yayım
Stok Kodu
:
9786053335658
Sayfa Sayısı
:
434
Basım Tarihi
:
2016
Çeviren
:
Kolektif
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
İletişimin Gücü
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053335658
611876
https://www.cukurovakitap.com.tr/iletisimin-gucu
İletişimin Gücü
0.00
Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality Dilara KANTEMIR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla Iliskileri: MPR ve Web 2.0 Nazlim TÜZEL URALTAS, Dijitallesen Hedef Kitle: Dijital Çagin Dijital Tüketicisi Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Degeri Yaratmada Finansal Iletisim: Finansal Performans ve Halkla Iliskiler Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklasim: Kurumsal Sosyal Girisimcilik Elif ENGIN, Kurumsal Iletisimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylasimi ve Degerlerin Anlamlandirilmasi Burcu EKER AKGÖZ, Kurum Içi Iletisimde Ortak Payda: Kültür Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Saglik Iletisimi, Sponsorluk ve Halkla Iliskiler: Etkili Bir Üçgen mi? N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla Iliskiler: Halkla Iliskiler Sanatin Ilham Perisi Olabilir mi? Özgür C. SELVI-TASDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttas Katilimi: Halkla Iliskilerin Genisleyen Islevi Irem GÜNEY FRAHM, Algi ve Itibarin Kesisim Noktasi: Medya YansimalariGezi ve Alman Medyasinda Degisen Türkiye Algisi Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa Filiz Balta PELTEKOGLU, Halkla Iliskiler Üzerine Düsünmek Ebru ÖZGEN, Halkla Iliskilerin Itibar Sorunu Pelin HÜRMERIÇ, Halkla Iliskiler ve Etik: Süregiden Tartisma (Tanitim Bülteninden)
- Açıklama
Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality Dilara KANTEMIR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla Iliskileri: MPR ve Web 2.0 Nazlim TÜZEL URALTAS, Dijitallesen Hedef Kitle: Dijital Çagin Dijital Tüketicisi Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Degeri Yaratmada Finansal Iletisim: Finansal Performans ve Halkla Iliskiler Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklasim: Kurumsal Sosyal Girisimcilik Elif ENGIN, Kurumsal Iletisimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylasimi ve Degerlerin Anlamlandirilmasi Burcu EKER AKGÖZ, Kurum Içi Iletisimde Ortak Payda: Kültür Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Saglik Iletisimi, Sponsorluk ve Halkla Iliskiler: Etkili Bir Üçgen mi? N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla Iliskiler: Halkla Iliskiler Sanatin Ilham Perisi Olabilir mi? Özgür C. SELVI-TASDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttas Katilimi: Halkla Iliskilerin Genisleyen Islevi Irem GÜNEY FRAHM, Algi ve Itibarin Kesisim Noktasi: Medya YansimalariGezi ve Alman Medyasinda Degisen Türkiye Algisi Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa Filiz Balta PELTEKOGLU, Halkla Iliskiler Üzerine Düsünmek Ebru ÖZGEN, Halkla Iliskilerin Itibar Sorunu Pelin HÜRMERIÇ, Halkla Iliskiler ve Etik: Süregiden Tartisma (Tanitim Bülteninden)
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%14
-
%14