%14
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İletişimin Gücü

Stok Kodu
9786053335658
Sayfa Sayısı
434
Basım Tarihi
2016
Çeviren
Kolektif
Dili
tr
Orijinal Adı
İletişimin Gücü
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053335658
611876
İletişimin Gücü
İletişimin Gücü
0.00

Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality Dilara KANTEMIR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla Iliskileri: MPR ve Web 2.0 Nazlim TÜZEL URALTAS, Dijitallesen Hedef Kitle: Dijital Çagin Dijital Tüketicisi Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Degeri Yaratmada Finansal Iletisim: Finansal Performans ve Halkla Iliskiler Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklasim: Kurumsal Sosyal Girisimcilik Elif ENGIN, Kurumsal Iletisimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylasimi ve Degerlerin Anlamlandirilmasi Burcu EKER AKGÖZ, Kurum Içi Iletisimde Ortak Payda: Kültür Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Saglik Iletisimi, Sponsorluk ve Halkla Iliskiler: Etkili Bir Üçgen mi? N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla Iliskiler: Halkla Iliskiler Sanatin Ilham Perisi Olabilir mi? Özgür C. SELVI-TASDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttas Katilimi: Halkla Iliskilerin Genisleyen Islevi Irem GÜNEY FRAHM, Algi ve Itibarin Kesisim Noktasi: Medya YansimalariGezi ve Alman Medyasinda Degisen Türkiye Algisi Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa Filiz Balta PELTEKOGLU, Halkla Iliskiler Üzerine Düsünmek Ebru ÖZGEN, Halkla Iliskilerin Itibar Sorunu Pelin HÜRMERIÇ, Halkla Iliskiler ve Etik: Süregiden Tartisma (Tanitim Bülteninden)
  • Açıklama

    • Wayne MELANSON, Marketing Communications versus Public Relations: Toward an Understanding of Differences and Commonality Dilara KANTEMIR TOROS, Sosyal Medya Ekosisteminde Pazarlama Halkla Iliskileri: MPR ve Web 2.0 Nazlim TÜZEL URALTAS, Dijitallesen Hedef Kitle: Dijital Çagin Dijital Tüketicisi Elgiz YILMAZ, Kurumsal Marka Degeri Yaratmada Finansal Iletisim: Finansal Performans ve Halkla Iliskiler Gresi SANJE, Kurumsal Marka Stratejisine Sürdürülebilir Bir Yaklasim: Kurumsal Sosyal Girisimcilik Elif ENGIN, Kurumsal Iletisimde Hikâyelerin Gücü: Kültürün Paylasimi ve Degerlerin Anlamlandirilmasi Burcu EKER AKGÖZ, Kurum Içi Iletisimde Ortak Payda: Kültür Ayla OKAY, Aydemir OKAY, Saglik Iletisimi, Sponsorluk ve Halkla Iliskiler: Etkili Bir Üçgen mi? N. Hanzade URALMAN, Sanat Yönetiminde Halkla Iliskiler: Halkla Iliskiler Sanatin Ilham Perisi Olabilir mi? Özgür C. SELVI-TASDAN, Yerel Yönetimlerde Yurttas Katilimi: Halkla Iliskilerin Genisleyen Islevi Irem GÜNEY FRAHM, Algi ve Itibarin Kesisim Noktasi: Medya YansimalariGezi ve Alman Medyasinda Degisen Türkiye Algisi Ole FRAHM, Speaking Truth to Power? Public Diplomacy and the Soft Power of Western Media in Africa Filiz Balta PELTEKOGLU, Halkla Iliskiler Üzerine Düsünmek Ebru ÖZGEN, Halkla Iliskilerin Itibar Sorunu Pelin HÜRMERIÇ, Halkla Iliskiler ve Etik: Süregiden Tartisma (Tanitim Bülteninden)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat