%21
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İnternette Reklamcılık

Stok Kodu
9786052359266
Sayfa Sayısı
280
Baskı
2
Basım Tarihi
2017
Çeviren
Aytaç Mestçi
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
İnternette Reklamcılık
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786052359266
628183
İnternette Reklamcılık
İnternette Reklamcılık
0.00
İnternette Reklamcılık (2. Baskı)
Dünyada ve Türkiye'de İnternet ve İnternet Reklamcılığı Kavramları
Gu¨nu¨mu¨zu¨n tu¨ketici krallığında fark edilebilir olamayan firmaların piyasada hiçbir
şansı olmuyor. Bu rekabetin en yoğun yaşandığı yer ise internet. Aytaç Mestçi'nin
de dediği gibi, artık internet hayatımızda değil, hayatımız internette. Artık dijital
reklam ajansları mu¨şterilerine en iyi ve geri dönu¨şu¨ en yu¨ksek olacak reklam kampanyalarını
sunabilmek için internetteki tu¨m araçları kullanıyorlar. Bu kitap, tanıtım
ve pazarlamanın yeni rekabet alanında hak ettiğiniz yeri alabilmenizi sağlayacak...

İçindekiler
• İnternet Reklamcılığı Terimleri
• İnternette Reklam Çeşitleri
• İnternet Reklam Maliyeti Hesaplama Yöntemleri
• İnternet Reklam Ödeme Çeşitleri
• Sosyal Ağ Reklamcılığı
• Arama Motoru Reklamcılığı
• Mobil Reklamcılık
• Video Reklamcılığı
• Geleceğin Reklamcılığı
• Web Site Reklamcılığı ve Pazarlaması
• E-Posta Reklamcılığı
• Reklam Bandı Reklamcılığı
• İnternette Kampanya Planlama ve Oluşturma
• İnternette Reklam Hedefleme
• E-Ticaret ve E-Pazarlama
• Facebook Reklam
• Twitter Reklam
• E-posta pazarlama
• E-BÜLTEN • E-ÇEKİLİŞ • BANNER • BUTTONS • HOT CORNER • PUSH • SIDE FRAMES • PULL BANNER • HIT
• IMPRESSION • PAGE VIEW • ORİGAMİ REKLAM • UNIQUE VISITOR • CTR • CPA • CPC • CPL • CPI • CPM •
CPTM • CPO • CPV • PPC • PPI • PPL • PPS • PF • TWITTER • FACEBOOK • COOKIES • PAGE RANK

-
  • Açıklama
    • İnternette Reklamcılık (2. Baskı)
      Dünyada ve Türkiye'de İnternet ve İnternet Reklamcılığı Kavramları
      Gu¨nu¨mu¨zu¨n tu¨ketici krallığında fark edilebilir olamayan firmaların piyasada hiçbir
      şansı olmuyor. Bu rekabetin en yoğun yaşandığı yer ise internet. Aytaç Mestçi'nin
      de dediği gibi, artık internet hayatımızda değil, hayatımız internette. Artık dijital
      reklam ajansları mu¨şterilerine en iyi ve geri dönu¨şu¨ en yu¨ksek olacak reklam kampanyalarını
      sunabilmek için internetteki tu¨m araçları kullanıyorlar. Bu kitap, tanıtım
      ve pazarlamanın yeni rekabet alanında hak ettiğiniz yeri alabilmenizi sağlayacak...

      İçindekiler
      • İnternet Reklamcılığı Terimleri
      • İnternette Reklam Çeşitleri
      • İnternet Reklam Maliyeti Hesaplama Yöntemleri
      • İnternet Reklam Ödeme Çeşitleri
      • Sosyal Ağ Reklamcılığı
      • Arama Motoru Reklamcılığı
      • Mobil Reklamcılık
      • Video Reklamcılığı
      • Geleceğin Reklamcılığı
      • Web Site Reklamcılığı ve Pazarlaması
      • E-Posta Reklamcılığı
      • Reklam Bandı Reklamcılığı
      • İnternette Kampanya Planlama ve Oluşturma
      • İnternette Reklam Hedefleme
      • E-Ticaret ve E-Pazarlama
      • Facebook Reklam
      • Twitter Reklam
      • E-posta pazarlama
      • E-BÜLTEN • E-ÇEKİLİŞ • BANNER • BUTTONS • HOT CORNER • PUSH • SIDE FRAMES • PULL BANNER • HIT
      • IMPRESSION • PAGE VIEW • ORİGAMİ REKLAM • UNIQUE VISITOR • CTR • CPA • CPC • CPL • CPI • CPM •
      CPTM • CPO • CPV • PPC • PPI • PPL • PPS • PF • TWITTER • FACEBOOK • COOKIES • PAGE RANK

      -
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat