%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi Planlama-Uygulama-İletişim

Stok Kodu
9786054579716
Çeviren
Dr. Ali Aycı
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi Planlama-Uygulama-İletişim
300,00TL
210,00TL
2 adet mevcut
9786054579716
643955
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi  Planlama-Uygulama-İletişim
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi Planlama-Uygulama-İletişim
210.00
*Fuarlar, Isletmelerin pazarlama faaliyetleri açisindan en önemli araçlardan birisidir. Yaklasik olarak dünyada yilda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklasik 3 Milyon isletme fuar performansi göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katilim saglamaktadir.*Isletmelerin önemli bir kismi, amaçlarini belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katilim saglamaktadir.*Kalabalik ve gürültülü fuar ortaminda stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadir. *Gerekli hazirliklari yapilmayan, dogru uygulanmayan, fuar sonrasi uygulamalari yapmayan ve basarili iletisim kurulamayan fuarlarin olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir.*Bu çalismada, planlama, fuara katilim amaçlarinin ortaya konmasi, fuar seçeneklerinin degerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teshiri, stant personeli seçimi ve hazirliklari, fuar basarisi ölçümü, fuara katilim sonrasi yapilmasi gerekenler ve fuar iletisimine yer verilmistir.
  • Açıklama
    • *Fuarlar, Isletmelerin pazarlama faaliyetleri açisindan en önemli araçlardan birisidir. Yaklasik olarak dünyada yilda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklasik 3 Milyon isletme fuar performansi göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katilim saglamaktadir.*Isletmelerin önemli bir kismi, amaçlarini belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katilim saglamaktadir.*Kalabalik ve gürültülü fuar ortaminda stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadir. *Gerekli hazirliklari yapilmayan, dogru uygulanmayan, fuar sonrasi uygulamalari yapmayan ve basarili iletisim kurulamayan fuarlarin olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir.*Bu çalismada, planlama, fuara katilim amaçlarinin ortaya konmasi, fuar seçeneklerinin degerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teshiri, stant personeli seçimi ve hazirliklari, fuar basarisi ölçümü, fuara katilim sonrasi yapilmasi gerekenler ve fuar iletisimine yer verilmistir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      210,00   
      210,00   
      2
      109,20   
      218,40   
      3
      74,20   
      222,60   
      6
      37,80   
      226,80   
      9
      25,67   
      231,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      210,00   
      210,00   
      2
      109,20   
      218,40   
      3
      74,20   
      222,60   
      6
      37,80   
      226,80   
      9
      25,67   
      231,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      210,00   
      210,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat