İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi Planlama-Uygulama-İletişim
Yayınevi
: Efil Yayınevi
Stok Kodu
:
9786054579716
Çeviren
:
Dr. Ali Aycı
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi
Planlama-Uygulama-İletişim
300,00TL
210,00TL
2 adet mevcut
9786054579716
643955
https://www.cukurovakitap.com.tr/isletmeler-icin-fuar-pazarlamasi-rehberi-planlama-uygulama-iletisim
İşletmeler İçin Fuar Pazarlaması Rehberi Planlama-Uygulama-İletişim
210.00
*Fuarlar, Isletmelerin pazarlama faaliyetleri açisindan en önemli araçlardan birisidir. Yaklasik olarak dünyada yilda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklasik 3 Milyon isletme fuar performansi göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katilim saglamaktadir.*Isletmelerin önemli bir kismi, amaçlarini belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katilim saglamaktadir.*Kalabalik ve gürültülü fuar ortaminda stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadir. *Gerekli hazirliklari yapilmayan, dogru uygulanmayan, fuar sonrasi uygulamalari yapmayan ve basarili iletisim kurulamayan fuarlarin olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir.*Bu çalismada, planlama, fuara katilim amaçlarinin ortaya konmasi, fuar seçeneklerinin degerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teshiri, stant personeli seçimi ve hazirliklari, fuar basarisi ölçümü, fuara katilim sonrasi yapilmasi gerekenler ve fuar iletisimine yer verilmistir.
- Açıklama
- *Fuarlar, Isletmelerin pazarlama faaliyetleri açisindan en önemli araçlardan birisidir. Yaklasik olarak dünyada yilda 35.000 fuar düzenlenmekte ve bu fuarlarda yaklasik 3 Milyon isletme fuar performansi göstermekte, 300 Milyon ziyaretçi katilim saglamaktadir.*Isletmelerin önemli bir kismi, amaçlarini belirlemeden, planlama ve maliyet analizleri yapmadan fuarlara katilim saglamaktadir.*Kalabalik ve gürültülü fuar ortaminda stant görevlisinin ziyaretçiyi etkilemek için 7 saniyeden daha az süresi bulunmaktadir. *Gerekli hazirliklari yapilmayan, dogru uygulanmayan, fuar sonrasi uygulamalari yapmayan ve basarili iletisim kurulamayan fuarlarin olumsuz etkileri olumlu etkilerinden fazla olabilmektedir.*Bu çalismada, planlama, fuara katilim amaçlarinin ortaya konmasi, fuar seçeneklerinin degerlendirilmesi, organizatör ve ziyaretçi analizi, fuar destekleri, stant ve ürün teshiri, stant personeli seçimi ve hazirliklari, fuar basarisi ölçümü, fuara katilim sonrasi yapilmasi gerekenler ve fuar iletisimine yer verilmistir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002109,20218,40374,20222,60637,80226,80925,67231,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002109,20218,40374,20222,60637,80226,80925,67231,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim210,00210,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%30