%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İsmin Marka Hali Marka İsimlendirme Rehberi

Stok Kodu
9786055755881
Sayfa Sayısı
192
Baskı
1
Basım Tarihi
2011
Çeviren
Duygu Phillips
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
İsmin Marka Hali Marka İsimlendirme Rehberi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055755881
602674
İsmin Marka Hali  Marka İsimlendirme Rehberi
İsmin Marka Hali Marka İsimlendirme Rehberi
0.00
Marka Danismani ve Marka Isimlendirme Uzmani Duygu Phillips tarafindan kaleme alinan ve Türkiye'de bir ilk olan Ismin Marka Hali, Mediacat Kitaplari tarafindan yayimlandi. Phillips'in bu özenli çalismasi marka isimlendirme tekniklerini ve isim bulma sürecini detaylariyla açikliyor, basarili marka isimlerini ve sasirtici hatalari akici, esprili ve merak uyandirici bir dille okura aktariyor. Kitap, Türk markalarinin dünya markasi olma yolunda en önemli adimlarindan birine tam destek veriyor.Marka ismi bulmak gün geçtikçe zorlasmakta. Sözlükler tükeniyor, tescil basvurusunda bulunan marka sayilari artiyor, yaraticilik tek basina yeterli olmuyor. Markalari isimlendirmek basli basina bir is haline geliyor. Dogru isimler için hem isimlendirme tekniklerini biliyor olmak, çesitli yabanci dillere hakim olmak, dilbilim, anlambilim, sekilbilim ve sesbilim bilgi ve birikimine sahip olmak, hem de pazarlama ve marka stratejileri konusunda uzman olmak gerekiyor. Nitekim basarili marka isimleri stratejiye dayanan bir süreç sonrasinda tasarlaniyor
  • Açıklama
    • Marka Danismani ve Marka Isimlendirme Uzmani Duygu Phillips tarafindan kaleme alinan ve Türkiye'de bir ilk olan Ismin Marka Hali, Mediacat Kitaplari tarafindan yayimlandi. Phillips'in bu özenli çalismasi marka isimlendirme tekniklerini ve isim bulma sürecini detaylariyla açikliyor, basarili marka isimlerini ve sasirtici hatalari akici, esprili ve merak uyandirici bir dille okura aktariyor. Kitap, Türk markalarinin dünya markasi olma yolunda en önemli adimlarindan birine tam destek veriyor.Marka ismi bulmak gün geçtikçe zorlasmakta. Sözlükler tükeniyor, tescil basvurusunda bulunan marka sayilari artiyor, yaraticilik tek basina yeterli olmuyor. Markalari isimlendirmek basli basina bir is haline geliyor. Dogru isimler için hem isimlendirme tekniklerini biliyor olmak, çesitli yabanci dillere hakim olmak, dilbilim, anlambilim, sekilbilim ve sesbilim bilgi ve birikimine sahip olmak, hem de pazarlama ve marka stratejileri konusunda uzman olmak gerekiyor. Nitekim basarili marka isimleri stratejiye dayanan bir süreç sonrasinda tasarlaniyor
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat