İsmin Marka Hali Marka İsimlendirme Rehberi
Yayınevi
: Mediacat Kitapları
Stok Kodu
:
9786055755881
Sayfa Sayısı
:
192
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2011
Çeviren
:
Duygu Phillips
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
İsmin Marka Hali Marka İsimlendirme Rehberi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055755881
602674
https://www.cukurovakitap.com.tr/ismin-marka-hali-marka-isimlendirme-rehberi
İsmin Marka Hali Marka İsimlendirme Rehberi
0.00
Marka Danismani ve Marka Isimlendirme Uzmani Duygu Phillips tarafindan kaleme alinan ve Türkiye'de bir ilk olan Ismin Marka Hali, Mediacat Kitaplari tarafindan yayimlandi. Phillips'in bu özenli çalismasi marka isimlendirme tekniklerini ve isim bulma sürecini detaylariyla açikliyor, basarili marka isimlerini ve sasirtici hatalari akici, esprili ve merak uyandirici bir dille okura aktariyor. Kitap, Türk markalarinin dünya markasi olma yolunda en önemli adimlarindan birine tam destek veriyor.Marka ismi bulmak gün geçtikçe zorlasmakta. Sözlükler tükeniyor, tescil basvurusunda bulunan marka sayilari artiyor, yaraticilik tek basina yeterli olmuyor. Markalari isimlendirmek basli basina bir is haline geliyor. Dogru isimler için hem isimlendirme tekniklerini biliyor olmak, çesitli yabanci dillere hakim olmak, dilbilim, anlambilim, sekilbilim ve sesbilim bilgi ve birikimine sahip olmak, hem de pazarlama ve marka stratejileri konusunda uzman olmak gerekiyor. Nitekim basarili marka isimleri stratejiye dayanan bir süreç sonrasinda tasarlaniyor
- Açıklama
- Marka Danismani ve Marka Isimlendirme Uzmani Duygu Phillips tarafindan kaleme alinan ve Türkiye'de bir ilk olan Ismin Marka Hali, Mediacat Kitaplari tarafindan yayimlandi. Phillips'in bu özenli çalismasi marka isimlendirme tekniklerini ve isim bulma sürecini detaylariyla açikliyor, basarili marka isimlerini ve sasirtici hatalari akici, esprili ve merak uyandirici bir dille okura aktariyor. Kitap, Türk markalarinin dünya markasi olma yolunda en önemli adimlarindan birine tam destek veriyor.Marka ismi bulmak gün geçtikçe zorlasmakta. Sözlükler tükeniyor, tescil basvurusunda bulunan marka sayilari artiyor, yaraticilik tek basina yeterli olmuyor. Markalari isimlendirmek basli basina bir is haline geliyor. Dogru isimler için hem isimlendirme tekniklerini biliyor olmak, çesitli yabanci dillere hakim olmak, dilbilim, anlambilim, sekilbilim ve sesbilim bilgi ve birikimine sahip olmak, hem de pazarlama ve marka stratejileri konusunda uzman olmak gerekiyor. Nitekim basarili marka isimleri stratejiye dayanan bir süreç sonrasinda tasarlaniyor
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.