%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

İyi Fikirler Büyük Kampanyalar Yeni Medya ve Pazarlama Çağında Reklam Yazarlığı

Stok Kodu
9786054584000
Sayfa Sayısı
294
Baskı
1
Basım Tarihi
2011
Çeviren
Aytül Özer
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
Kitap Kağıdı
Dili
tr
Orijinal Adı
İyi Fikirler Büyük Kampanyalar Yeni Medya ve Pazarlama Çağında Reklam Yazarlığı
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054584000
705185
İyi Fikirler Büyük Kampanyalar  Yeni Medya ve Pazarlama Çağında Reklam Yazarlığı
İyi Fikirler Büyük Kampanyalar Yeni Medya ve Pazarlama Çağında Reklam Yazarlığı
0.00
Eskiden akilda kalici bir slogan, her mükemmel reklamin temel tasiydi, oysa bugün kampanyalar artik statik degil; interaktif, çok platformlu ve sürekli. Dijital devrim, tüketicileri marka hikâyelerinin etkin katilimcilari haline getirdi. Bunun bir sonucu olarak, reklam sanati ve bilimi, tek yönlü mesajlarin gelistirilmesinden, kitlelerin karsilikli konusmalara katilimini saglamaya dönüstü. Geçmisin kurallari -son derece incelenmeye deger olsa da- bugünün metin yazarina rehberlik etmek için yeterli degil. Advertising Age isbirliginde yayimlanan Iyi Fikirler, Büyük Kampanyalar reklamcilik sektörünün degisen yüzünü incelerken, ilgi çekici marka içerigi ve satis getiren deneyimler yaratma sürecinde hem yeni hem de deneyimli metin yazarlarina rehberlik ediyor.Advertising Age Creativity'nin editörü olan Teressa Iezzi yenilikçi fikirlerin nasil bulunup yasama tasindigini içeriden bir gözle kavramak için sektörün en iyi yaratici beyinlerinden yararlaniyor. Okurlara, farkli tür ajanslarda metin yazari olarak çalismanin nasil bir sey oldugunu gösteriyor; yazarlarin nasil ve kimlerle çalistigini inceliyor; etkili, ödüllü kampanyalarin arkasindaki süreci arastiriyor ve dünyanin en basarili vizyonerleriyle görüsüyor.
  • Açıklama
    • Eskiden akilda kalici bir slogan, her mükemmel reklamin temel tasiydi, oysa bugün kampanyalar artik statik degil; interaktif, çok platformlu ve sürekli. Dijital devrim, tüketicileri marka hikâyelerinin etkin katilimcilari haline getirdi. Bunun bir sonucu olarak, reklam sanati ve bilimi, tek yönlü mesajlarin gelistirilmesinden, kitlelerin karsilikli konusmalara katilimini saglamaya dönüstü. Geçmisin kurallari -son derece incelenmeye deger olsa da- bugünün metin yazarina rehberlik etmek için yeterli degil. Advertising Age isbirliginde yayimlanan Iyi Fikirler, Büyük Kampanyalar reklamcilik sektörünün degisen yüzünü incelerken, ilgi çekici marka içerigi ve satis getiren deneyimler yaratma sürecinde hem yeni hem de deneyimli metin yazarlarina rehberlik ediyor.Advertising Age Creativity'nin editörü olan Teressa Iezzi yenilikçi fikirlerin nasil bulunup yasama tasindigini içeriden bir gözle kavramak için sektörün en iyi yaratici beyinlerinden yararlaniyor. Okurlara, farkli tür ajanslarda metin yazari olarak çalismanin nasil bir sey oldugunu gösteriyor; yazarlarin nasil ve kimlerle çalistigini inceliyor; etkili, ödüllü kampanyalarin arkasindaki süreci arastiriyor ve dünyanin en basarili vizyonerleriyle görüsüyor.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat