%23
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Kaybolmayan Medeniyet Osmanlı

Stok Kodu
9786053485476
Sayfa Sayısı
319
Basım Tarihi
2015
Çeviren
İsmail Sarıkaya
Dili
tr
Orijinal Adı
Kaybolmayan Medeniyet Osmanlı
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053485476
589311
Kaybolmayan Medeniyet Osmanlı
Kaybolmayan Medeniyet Osmanlı
0.00

Sultan II. Murad Han… Genis bir ruh zenginligine ve dervis mizacina sahipti. Ne var ki, oglunun en mükemmel sekilde yetismesini istiyordu. Dahasi, bir çocugun yetisme psikolojisini bilecek kadar da hassas bir yapiya sahipti. Ama bir mesele vardi. Emanet edilecek çocuk, nihayetinde bir padisah ogluydu. Ya "Padisah ogluyum" diyerek hocalarina kafa tutar da haylazlik ederse? Iste bu mevzulari düsünerek Molla Gürâni'yi yanina çagirtti. Eline de bir sopa tutusturdu. Bunun anlami suydu: Sehzade tembellik edip derslerine çalismazsa, onu bu sopayla dövebilirsin. Molla Gürâni, memnuniyetle görevi kabul etti. Gelecegin "Fatih"ine yani Sehzade Mehmed'e ders vermek için odaya girdiginde, sehzade hayretle sordu: "Elinizdeki o sopayla ne yapacaksiniz?"Molla Gürâni ciddiyetle cevap verdi: "Üstünüze bulasacak olan tembellik tozlarini bununla silkeleyecegim. Babanizin emri bu yoldadir." Kültürel zenginligi o kadar engin bir cografyanin insanlariyiz ki, medeniyet kavraminin merkezinde olmanin hakli gururunu, tarih boyunca yasamisiz ve üç kitaya da bu medeniyet çesnisini yaymisizdir. Yine bu tarih akisi içerisinde en büyük ve en kiymetli kütüphanelerin, en nadide kitaplarin bizim kültürümüzde olduguna sahit olmusuzdur. Ecdadimiz okumanin, okutmanin kiymetini bildigi içindir ki, basaridan basariya kosmus, ögretmen-ögrenci iliskisini fedakarâne, disiplinli ve en verimli sekilde uygulamis ve uygulatmistir.(Tanitim Bülteninden)
  • Açıklama

    • Sultan II. Murad Han… Genis bir ruh zenginligine ve dervis mizacina sahipti. Ne var ki, oglunun en mükemmel sekilde yetismesini istiyordu. Dahasi, bir çocugun yetisme psikolojisini bilecek kadar da hassas bir yapiya sahipti. Ama bir mesele vardi. Emanet edilecek çocuk, nihayetinde bir padisah ogluydu. Ya "Padisah ogluyum" diyerek hocalarina kafa tutar da haylazlik ederse? Iste bu mevzulari düsünerek Molla Gürâni'yi yanina çagirtti. Eline de bir sopa tutusturdu. Bunun anlami suydu: Sehzade tembellik edip derslerine çalismazsa, onu bu sopayla dövebilirsin. Molla Gürâni, memnuniyetle görevi kabul etti. Gelecegin "Fatih"ine yani Sehzade Mehmed'e ders vermek için odaya girdiginde, sehzade hayretle sordu: "Elinizdeki o sopayla ne yapacaksiniz?"Molla Gürâni ciddiyetle cevap verdi: "Üstünüze bulasacak olan tembellik tozlarini bununla silkeleyecegim. Babanizin emri bu yoldadir." Kültürel zenginligi o kadar engin bir cografyanin insanlariyiz ki, medeniyet kavraminin merkezinde olmanin hakli gururunu, tarih boyunca yasamisiz ve üç kitaya da bu medeniyet çesnisini yaymisizdir. Yine bu tarih akisi içerisinde en büyük ve en kiymetli kütüphanelerin, en nadide kitaplarin bizim kültürümüzde olduguna sahit olmusuzdur. Ecdadimiz okumanin, okutmanin kiymetini bildigi içindir ki, basaridan basariya kosmus, ögretmen-ögrenci iliskisini fedakarâne, disiplinli ve en verimli sekilde uygulamis ve uygulatmistir.(Tanitim Bülteninden)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat