Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
Yayınevi
: Literatür Yayınları
Stok Kodu
:
9789750404887
Çeviren
:
Doç. Dr. Gül Bayraktaroğlu
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir
Paradigmaya Doğru
195,00TL
185,25TL
1 adet mevcut
9789750404887
605017
https://www.cukurovakitap.com.tr/kurumsal-sosyal-sorumluluk-pazarlamada-yeni-bir-paradigmaya-dogru
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Pazarlamada Yeni Bir Paradigmaya Doğru
185.25
NEDEN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK?Rekabetin degisen kapsami ve boyutlari daha önce firmalarin ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavrami tartismalarin odak noktasina yerlestirmistir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanimlanan bu yeni kavram, aslinda uzun yillardan beri sirket yönetimleri ve isletmecilik dünyasi tarafindan isletmenin sorumluluklarinin nerede baslayip nerede bittigine iliskin tartismalarin bugün geldigi noktada bir kilometre tasini olusturmaktadir. Kalite, yenilikçilik, müsteri memnuniyeti, farklilasma ve satis sonrasi hizmetler gibi dogrudan tüketiciye yönelik kavramlarin yeterli olmadigi, firmanin sorumluluklarinin sinirini toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna tasidigi bir sürecin henüz basindayiz.Bu çalisma, bir taraftan bugünün kirici rekabet ortaminda firmalarin ayakta kalma ve pazarda basarili olma savasinda kullanilabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlariyla ele almakta, diger taraftan da firmalarimiz için konuya iliskin bilincin ve farkindaligin gelistirilmesi açisindan öneriler ortaya koymaktadir.
- Açıklama
- NEDEN KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK?Rekabetin degisen kapsami ve boyutlari daha önce firmalarin ve toplumun gündeminde olmayan çok yeni bir kavrami tartismalarin odak noktasina yerlestirmistir. Kurumsal Sosyal Sorumluluk olarak tanimlanan bu yeni kavram, aslinda uzun yillardan beri sirket yönetimleri ve isletmecilik dünyasi tarafindan isletmenin sorumluluklarinin nerede baslayip nerede bittigine iliskin tartismalarin bugün geldigi noktada bir kilometre tasini olusturmaktadir. Kalite, yenilikçilik, müsteri memnuniyeti, farklilasma ve satis sonrasi hizmetler gibi dogrudan tüketiciye yönelik kavramlarin yeterli olmadigi, firmanin sorumluluklarinin sinirini toplumsal fayda yaratma, topluma hizmet boyutuna tasidigi bir sürecin henüz basindayiz.Bu çalisma, bir taraftan bugünün kirici rekabet ortaminda firmalarin ayakta kalma ve pazarda basarili olma savasinda kullanilabilecek yeni bir stratejiyi bütün boyutlariyla ele almakta, diger taraftan da firmalarimiz için konuya iliskin bilincin ve farkindaligin gelistirilmesi açisindan öneriler ortaya koymaktadir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim185,25185,25296,33192,66365,46196,37633,35200,07922,64203,78İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim185,25185,25296,33192,66365,46196,37633,35200,07922,64203,78Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim185,25185,252--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.