%14
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi

Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi

Stok Kodu
9786257316613
Sayfa Sayısı
179
Baskı
1
Basım Tarihi
2021
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
117,00TL
100,62TL
Stokta yok
9786257316613
896144
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
Mağaza Atmosferi Faktörlerinin Marka İmajı ve Marka Aşkına Etkisi
100.62
Günümüz rekabet piyasası içerisinde ürün yelpazesi ve fiyatların birbirine benzemesi ve bu benzerliğin tüketici tarafından ayırt edilemeyecek duruma gelmesi markaları, kurumsal kimliklerini ön plana çıkartmak üzere çeşitli faaliyetlere yönlendirmiştir. Bu faaliyetler içerisinde tüketicilerin rasyonel duyguları yerine irrasyonel duygularına seslenmenin çok daha önemli olduğu gerçeği kavranarak duyusallık önem kazanmıştır. Duyusallığı markalara yansıtabilmenin yolu da tüketicinin marka ile en fazla etkileşimde bulunduğu yer olan mağazaları, markaların kurum kimliğine uygun dekore etmekten geçmektedir. Kurum kimliği bağlamında oluşturulan mağaza atmosferi doğru noktalara dikkat edilerek düzenlendiğinde, tüketiciye verilmek istenilen mesajın başarılı şekilde ulaştırılmasına büyük katkılar sağlamaktadır. Bu noktada mağazalar, işletmelerin kendilerini ifade edebildikleri, tüketicilere seslenebildikleri mecralar olarak önem kazanmaktadır.
  • Açıklama
    • Günümüz rekabet piyasası içerisinde ürün yelpazesi ve fiyatların birbirine benzemesi ve bu benzerliğin tüketici tarafından ayırt edilemeyecek duruma gelmesi markaları, kurumsal kimliklerini ön plana çıkartmak üzere çeşitli faaliyetlere yönlendirmiştir. Bu faaliyetler içerisinde tüketicilerin rasyonel duyguları yerine irrasyonel duygularına seslenmenin çok daha önemli olduğu gerçeği kavranarak duyusallık önem kazanmıştır. Duyusallığı markalara yansıtabilmenin yolu da tüketicinin marka ile en fazla etkileşimde bulunduğu yer olan mağazaları, markaların kurum kimliğine uygun dekore etmekten geçmektedir. Kurum kimliği bağlamında oluşturulan mağaza atmosferi doğru noktalara dikkat edilerek düzenlendiğinde, tüketiciye verilmek istenilen mesajın başarılı şekilde ulaştırılmasına büyük katkılar sağlamaktadır. Bu noktada mağazalar, işletmelerin kendilerini ifade edebildikleri, tüketicilere seslenebildikleri mecralar olarak önem kazanmaktadır.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      100,62   
      100,62   
      2
      52,32   
      104,64   
      3
      35,55   
      106,66   
      6
      18,11   
      108,67   
      9
      12,30   
      110,68   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      100,62   
      100,62   
      2
      52,32   
      104,64   
      3
      35,55   
      106,66   
      6
      18,11   
      108,67   
      9
      12,30   
      110,68   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      100,62   
      100,62   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat