%23
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Marka Şehir

Stok Kodu
9786056195006
Sayfa Sayısı
354
Baskı
1
Basım Tarihi
2011
Çeviren
Muhterem İlgüner
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
1. Hm. Kağıt
Dili
tr
Orijinal Adı
Marka Şehir
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786056195006
717678
Marka Şehir
Marka Şehir
0.00
Türkiye'nin önde gelen marka danismanlarindan Muhterem Ilgüner ve Avrupa'nin en önemli sehir ve yöre stratejistlerinden Christer Asplund'un birikimlerinin bir ürünü olan Marka Sehir; bir sehrin nasil marka olacagi konusunda yöneticilere isik tutuyor.Bir araya getirilen konu basliklari ile dünyada ilk ve tek olma özelligini tasiyan bu kitapta; belediye baskanlari, ticaret ve sanayi odasi baskanlari ve onlarin ekipleri ile, bölgesel kalkinma ajanslari ve bölge planlamacilari için planlama çerçevesi sunuluyor. Kitap ayrica rekabetin degerlendirilmesi, alici-satici iliskilerinin dinamigi, pazarlama altyapisinin rolü ve etkin iletisimin yayginlastirilmasi gibi sehir markalasmasinda son derece önemli konulari da kapsiyor. Ilgüner ve Asplund'in uzun yillar gerçeklestirdigi çalismalarin bir meyvesi olarak ortaya çikan Marka Sehir kolay anlasilir anlatimiyla dikkat çekerken, kitabin içerik planlamasinda özellikle Asplund'in diger kitaplarindan Marketing Places; Europe ve The Place Management kaynak olarak kullanilmis.Sehir yöneticileri için basucu kitabi olarak nitelendirilen, 354 sayfalik Marka Sehir'de, bir sehri markalastirma yolunda ayrintili tablolara eslik eden, açiklayici örnekler de bulacaksiniz."Ve bu kitabi okuduktan sonra, bir sehrin nasil marka olabilecegini daha iyi anlayacaksiniz."
  • Açıklama
    • Türkiye'nin önde gelen marka danismanlarindan Muhterem Ilgüner ve Avrupa'nin en önemli sehir ve yöre stratejistlerinden Christer Asplund'un birikimlerinin bir ürünü olan Marka Sehir; bir sehrin nasil marka olacagi konusunda yöneticilere isik tutuyor.Bir araya getirilen konu basliklari ile dünyada ilk ve tek olma özelligini tasiyan bu kitapta; belediye baskanlari, ticaret ve sanayi odasi baskanlari ve onlarin ekipleri ile, bölgesel kalkinma ajanslari ve bölge planlamacilari için planlama çerçevesi sunuluyor. Kitap ayrica rekabetin degerlendirilmesi, alici-satici iliskilerinin dinamigi, pazarlama altyapisinin rolü ve etkin iletisimin yayginlastirilmasi gibi sehir markalasmasinda son derece önemli konulari da kapsiyor. Ilgüner ve Asplund'in uzun yillar gerçeklestirdigi çalismalarin bir meyvesi olarak ortaya çikan Marka Sehir kolay anlasilir anlatimiyla dikkat çekerken, kitabin içerik planlamasinda özellikle Asplund'in diger kitaplarindan Marketing Places; Europe ve The Place Management kaynak olarak kullanilmis.Sehir yöneticileri için basucu kitabi olarak nitelendirilen, 354 sayfalik Marka Sehir'de, bir sehri markalastirma yolunda ayrintili tablolara eslik eden, açiklayici örnekler de bulacaksiniz."Ve bu kitabi okuduktan sonra, bir sehrin nasil marka olabilecegini daha iyi anlayacaksiniz."
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat