%27
Markalar Nasıl Genç Kalır

Markalar Nasıl Genç Kalır

Stok Kodu
9786054584888
Dili
tr
Orijinal Adı
Markalar Nasıl Genç Kalır
225,00TL
164,25TL
9786054584888
1020468
Markalar Nasıl Genç Kalır
Markalar Nasıl Genç Kalır
164.25
"Tüketici devrimine dahil olabilmek için, tüm markalar, en sevilen marka haline gelmeye çalışmalı. Bu kitap, Y Kuşağı'nın sevgisini nasıl kazanabileceğinizi anlatıyor. Tüm pazarlama ve marka profesyonelleri bu kitabı okumalı çünkü Y Kuşağı, her türden hedef kitleye de önderlik ediyor."

Kevin Roberts, Saatchi & Saatchi Başkanı

"Markalarımızı sürekli olarak taze ve yaratıcı fikirlerle besliyoruz. Markalar Nasıl Genç Kalır, gençlerle sağlam bir bağ kurmak isteyen herkes için son derece zengin bir ilham kaynağı."
Renzo Rosso, DIESEL'in Kurucusu ve CEO'su

Y ve Z kuşakları, reklam ve pazarlama açısından en kritik kesimi temsil ediyor ve bu kesimi oluşturan insanların ne düşündüğü, ne hissettiği ve nasıl davrandığı, markalar açısından hayati önem taşıyor. Marka uzmanları Joeri Van den Bergh ve Mattias Behrer,

Z Kuşağı'nın gücünü yeni pazar araştırmalarıyla kanıtlayarak, söz konusu kitleye hitap etmenin yollarını gösteriyor. Başarılı markaların pazarlama yöneticileriyle yapılan söyleşilerle ve zinde şirketlerin pratiklerini anlatan vaka çalışmalarıyla da desteklenen Markalar Nasıl Genç Kalır, işiniz üzerinde uzun süren etkileri olacak doğru stratejileri geliştirmenizi sağlayacak.
  • Açıklama
    • "Tüketici devrimine dahil olabilmek için, tüm markalar, en sevilen marka haline gelmeye çalışmalı. Bu kitap, Y Kuşağı'nın sevgisini nasıl kazanabileceğinizi anlatıyor. Tüm pazarlama ve marka profesyonelleri bu kitabı okumalı çünkü Y Kuşağı, her türden hedef kitleye de önderlik ediyor."

      Kevin Roberts, Saatchi & Saatchi Başkanı

      "Markalarımızı sürekli olarak taze ve yaratıcı fikirlerle besliyoruz. Markalar Nasıl Genç Kalır, gençlerle sağlam bir bağ kurmak isteyen herkes için son derece zengin bir ilham kaynağı."
      Renzo Rosso, DIESEL'in Kurucusu ve CEO'su

      Y ve Z kuşakları, reklam ve pazarlama açısından en kritik kesimi temsil ediyor ve bu kesimi oluşturan insanların ne düşündüğü, ne hissettiği ve nasıl davrandığı, markalar açısından hayati önem taşıyor. Marka uzmanları Joeri Van den Bergh ve Mattias Behrer,

      Z Kuşağı'nın gücünü yeni pazar araştırmalarıyla kanıtlayarak, söz konusu kitleye hitap etmenin yollarını gösteriyor. Başarılı markaların pazarlama yöneticileriyle yapılan söyleşilerle ve zinde şirketlerin pratiklerini anlatan vaka çalışmalarıyla da desteklenen Markalar Nasıl Genç Kalır, işiniz üzerinde uzun süren etkileri olacak doğru stratejileri geliştirmenizi sağlayacak.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,25   
      164,25   
      2
      85,41   
      170,82   
      3
      58,04   
      174,11   
      6
      29,57   
      177,39   
      9
      20,08   
      180,68   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,25   
      164,25   
      2
      85,41   
      170,82   
      3
      58,04   
      174,11   
      6
      29,57   
      177,39   
      9
      20,08   
      180,68   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      164,25   
      164,25   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat