%27
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Medya Planlamalarında Kullanılan Araştırmaları ve Veriler

Stok Kodu
9786052314166
Çeviren
İ. Hayri Cem
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Medya Planlamalarında Kullanılan Araştırmaları ve Veriler
190,00TL
138,70TL
2 adet mevcut
9786052314166
692536
Medya Planlamalarında Kullanılan Araştırmaları ve Veriler
Medya Planlamalarında Kullanılan Araştırmaları ve Veriler
138.70
Elinizdeki kitap bir medya planlama kitabı değildir.
Bir reklam ve medya araştırmaları kitabı da değildir.
Bu kitap, medya planlamalarında kullanılan araştırmaları ve verileri anlatan bir kitap.
Yaklaşık otuz yıl, reklam ve medya sektörüne araştırma ve veri sağlamış, duayen araştırmacı Hayri Cem, sektördeki firmaların iyi bir araştırmacıda aradığı tecrübe ve bilgi birikimini ilk elden bilen bir isim. Aranılan bu bilgi birikimi üniversite eğitimlerinden sağlanamadığı için, firmalar ya birbirlerinden personel transfer etmekte ya da gelecek vaat eden tecrübesiz gençleri işe alıp, uzun bir eğitim sürecinden geçirmektedir.
Çeyrek asırlık sektör deneyiminin ardından üniversitede ders vermeye başlayan Hayri Cem, eğitimcilik hayatında söz konusu eksikliği doldurmayı, öğrencilerine reklam ve medya sektörünün ihtiyaç duyduğu bilgi birikimini aktarmayı hedefleyerek elinizdeki kitabı kalem aldı. Medya planlama araştırmaları derslerinde öğrencilerine, ülkemizde yapılmakta olan araştırmaları ve verileri kullanarak, analiz yapma ve yorumlama yeteneği kazandırmaya çalışırken, elinizdeki kitapla bu çabasını alandaki tüm öğrencilerle ve profesyonellerle paylaşıyor.

  • Açıklama
    • Elinizdeki kitap bir medya planlama kitabı değildir.
      Bir reklam ve medya araştırmaları kitabı da değildir.
      Bu kitap, medya planlamalarında kullanılan araştırmaları ve verileri anlatan bir kitap.
      Yaklaşık otuz yıl, reklam ve medya sektörüne araştırma ve veri sağlamış, duayen araştırmacı Hayri Cem, sektördeki firmaların iyi bir araştırmacıda aradığı tecrübe ve bilgi birikimini ilk elden bilen bir isim. Aranılan bu bilgi birikimi üniversite eğitimlerinden sağlanamadığı için, firmalar ya birbirlerinden personel transfer etmekte ya da gelecek vaat eden tecrübesiz gençleri işe alıp, uzun bir eğitim sürecinden geçirmektedir.
      Çeyrek asırlık sektör deneyiminin ardından üniversitede ders vermeye başlayan Hayri Cem, eğitimcilik hayatında söz konusu eksikliği doldurmayı, öğrencilerine reklam ve medya sektörünün ihtiyaç duyduğu bilgi birikimini aktarmayı hedefleyerek elinizdeki kitabı kalem aldı. Medya planlama araştırmaları derslerinde öğrencilerine, ülkemizde yapılmakta olan araştırmaları ve verileri kullanarak, analiz yapma ve yorumlama yeteneği kazandırmaya çalışırken, elinizdeki kitapla bu çabasını alandaki tüm öğrencilerle ve profesyonellerle paylaşıyor.

  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      138,70   
      138,70   
      2
      72,12   
      144,25   
      3
      49,01   
      147,02   
      6
      24,97   
      149,80   
      9
      16,95   
      152,57   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      138,70   
      138,70   
      2
      72,12   
      144,25   
      3
      49,01   
      147,02   
      6
      24,97   
      149,80   
      9
      16,95   
      152,57   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      138,70   
      138,70   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat