%33
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Medyada Çocuk ve Toplumsal Dönüşüm

Stok Kodu
9789756124468
Sayfa Sayısı
176
Basım Tarihi
2015
Çeviren
Selahattin Güven
Dili
tr
Orijinal Adı
Medyada Çocuk ve Toplumsal Dönüşüm
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789756124468
626562
Medyada Çocuk ve Toplumsal Dönüşüm
Medyada Çocuk ve Toplumsal Dönüşüm
0.00

Kitapta, Türkiye'nin 1990'li yillardan sonra yasadigi toplumsal ve siyasal dönüsümlere iliskin gözlemler degerlendirilerek, çocuk temsilleri ile medyanin parçasi oldugu iktidar iliskileri çözümlenmeye çalisilmistir. Çocugun aile, toplum ve devlet için tasidigi anlam, toplumsal dönüsüme paralel olarak degisime ugramistir. Bu farklilasma görsel medyanin hayatimiza daha yaygin ve etkin sekilde girmesiyle birlikte olmustur. 1990'li yillara kadar devlet, aile ve sosyal çevrenin sekillendirdigi çocuk, artik görsel medya tarafindan da sekillendirilmeye baslanmistir. Bu sekillendirmede, medyanin çocugu tüketici olarak kesfetmesi de etkili olmustur. Çocuklar medyanin tüketicisi oldugu kadar, medya ürünlerinde rol almak suretiyle bu ürünlerin üretilmesine de katkida bulunmuslardir. Medya, tüketici ve emekçi olarak çocuktan yararlanirken, bir yandan da çocugun temsili üzerinden 2000'li yillarda yasanan toplumsal degisime büyük oranda etki etmistir. Çocuk, medya araciligi ile tüketim öznesi ve unsuru oldugu gibi ayni zamanda toplumsal degismenin bir ajani olarak medyada temsil edilmeye baslanmistir. (Tanitim Bülteninden)
  • Açıklama

    • Kitapta, Türkiye'nin 1990'li yillardan sonra yasadigi toplumsal ve siyasal dönüsümlere iliskin gözlemler degerlendirilerek, çocuk temsilleri ile medyanin parçasi oldugu iktidar iliskileri çözümlenmeye çalisilmistir. Çocugun aile, toplum ve devlet için tasidigi anlam, toplumsal dönüsüme paralel olarak degisime ugramistir. Bu farklilasma görsel medyanin hayatimiza daha yaygin ve etkin sekilde girmesiyle birlikte olmustur. 1990'li yillara kadar devlet, aile ve sosyal çevrenin sekillendirdigi çocuk, artik görsel medya tarafindan da sekillendirilmeye baslanmistir. Bu sekillendirmede, medyanin çocugu tüketici olarak kesfetmesi de etkili olmustur. Çocuklar medyanin tüketicisi oldugu kadar, medya ürünlerinde rol almak suretiyle bu ürünlerin üretilmesine de katkida bulunmuslardir. Medya, tüketici ve emekçi olarak çocuktan yararlanirken, bir yandan da çocugun temsili üzerinden 2000'li yillarda yasanan toplumsal degisime büyük oranda etki etmistir. Çocuk, medya araciligi ile tüketim öznesi ve unsuru oldugu gibi ayni zamanda toplumsal degismenin bir ajani olarak medyada temsil edilmeye baslanmistir. (Tanitim Bülteninden)
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat