%14
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Metafor ve Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi

Stok Kodu
9786052410806
Sayfa Sayısı
128
Baskı
1
Basım Tarihi
2017
Çeviren
Komisyon
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Metafor ve Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786052410806
692835
Metafor ve Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi
Metafor ve Eğitimde Metaforik Çalışmalar İçin Bir Uygulama Rehberi
0.00
Eskiden beri birçok alanda kullanılmış ve hâlâ kullanılmakta olan metaforlar, her zaman dilin anlatmak istediğini kolaylaştırıcı bir vazife üstlenmiştir. Hakkında, çeşitli medeniyetlerin literatüründe farklı tanımlamalar yapılmasını bir yana bırakacak olursak metaforlar, insanlar arasında anlaşılır ve zengin bir iletişimin unsuru olarak nitelendirilmektedir. Günümüzde, veri toplamak amacıyla başvurulan bir araştırma aracı olarak kullanılan metaforlar, özellikle nitel araştırmanın paradigmasına uygun veri toplamaya imkân vermektedir. Metaforlar, kendi başlarına bir veri toplama aracı olarak kullanıldığı gibi diğer veri toplama araçları ile de kullanılmaktadır. Özellikle ölçülmek istenen obje hakkında popülasyonun algısını ortaya çıkarmak için kullanılan metaforlar, obje hakkında ortaya çıkan algıya ait nasıl bir öğretme faaliyetinin gerçekleştirileceği konusunda da ipuçları sunmaktadır. Ülkemizde, eğitim bilimleri alanında metaforun ne olduğuna, araştırma aracı olarak nasıl kullanılabileceğine yönelik bir eserin bulunmaması, bizi bu eseri ortaya koymak için çalışmaya sevk etmiştir. Kitabın yazarları, metafor namına ulaşabildikleri bütün kaynaklardan yararlanarak birçok literatürün konusu haline gelmiş metaforu olabildiğince sadeleştirmeye çalışmışlardır. Eğitim sisteminin köşe taşları olan öğretmenlerin, öğretimde yaşayabilecekleri karışıklığın çözümü için benzetmelerden faydalanmaları temennisiyle...
  • Açıklama
    • Eskiden beri birçok alanda kullanılmış ve hâlâ kullanılmakta olan metaforlar, her zaman dilin anlatmak istediğini kolaylaştırıcı bir vazife üstlenmiştir. Hakkında, çeşitli medeniyetlerin literatüründe farklı tanımlamalar yapılmasını bir yana bırakacak olursak metaforlar, insanlar arasında anlaşılır ve zengin bir iletişimin unsuru olarak nitelendirilmektedir. Günümüzde, veri toplamak amacıyla başvurulan bir araştırma aracı olarak kullanılan metaforlar, özellikle nitel araştırmanın paradigmasına uygun veri toplamaya imkân vermektedir. Metaforlar, kendi başlarına bir veri toplama aracı olarak kullanıldığı gibi diğer veri toplama araçları ile de kullanılmaktadır. Özellikle ölçülmek istenen obje hakkında popülasyonun algısını ortaya çıkarmak için kullanılan metaforlar, obje hakkında ortaya çıkan algıya ait nasıl bir öğretme faaliyetinin gerçekleştirileceği konusunda da ipuçları sunmaktadır. Ülkemizde, eğitim bilimleri alanında metaforun ne olduğuna, araştırma aracı olarak nasıl kullanılabileceğine yönelik bir eserin bulunmaması, bizi bu eseri ortaya koymak için çalışmaya sevk etmiştir. Kitabın yazarları, metafor namına ulaşabildikleri bütün kaynaklardan yararlanarak birçok literatürün konusu haline gelmiş metaforu olabildiğince sadeleştirmeye çalışmışlardır. Eğitim sisteminin köşe taşları olan öğretmenlerin, öğretimde yaşayabilecekleri karışıklığın çözümü için benzetmelerden faydalanmaları temennisiyle...
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat