Mimarlar Neden Hala Çiziyor?
Yayınevi
: Janus Yay.Ltd.Şti.
Stok Kodu
:
9786056824197
Sayfa Sayısı
:
136
Baskı
:
3
Basım Tarihi
:
2019
Çeviren
:
Atilla Erol
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Mimarlar Neden Hala Çiziyor?
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786056824197
610953
https://www.cukurovakitap.com.tr/mimarlar-neden-hala-ciziyor
Mimarlar Neden Hala Çiziyor?
0.00
Bu kitapta, sanal üniversite derslerinden oluşan iki metin biraraya getiriliyor. Metinlerden ilki bilinçli çizim, ikincisi de yaratıcı çizim üzerine.
Kitabın amacı, Rönesans İtalyası'ndaki 15. yüzyıl stüdyoları (perspectiva naturalis'in yerine perspectiva artificialis'in geçtiği dönem) ile 16. yüzyılda akademilerin kurulduğu (desinatörün zanaatkâr olmaktan çıkarak öğretmen haline geldiği dönem) zaman dilimleri arasındaki uzun yıllara göndermelerde bulunarak, mimari çizimin en derindeki anlamını bilimsel kodlarına geri döndürmektir.
Kitap boyunca insanlığın bütünlüklü tarihinin içinden geçiyoruz. Aralarında bağ olmadığı sanılan önemli insanların hangi kaygılarla birbirlerine bağlandığını görüyoruz: Michelangelo Buonarroti ve Albert Einstein, Andrea Palladio ve Louis Armstrong, Giacomo Leopardi ve Robert Venturi. Hepsi de bize bildiğimiz üç boyut, yani genişlik, yükseklik ve derinliğin yetersiz kaldığını, bunlara iki boyutun daha, tarihin ve kültürün de eklenmesi gerektiğini söylüyor. Mimarlar işte bunun için hâlâ çiziyor.
-Atilla Bekdemir-
Kitabın amacı, Rönesans İtalyası'ndaki 15. yüzyıl stüdyoları (perspectiva naturalis'in yerine perspectiva artificialis'in geçtiği dönem) ile 16. yüzyılda akademilerin kurulduğu (desinatörün zanaatkâr olmaktan çıkarak öğretmen haline geldiği dönem) zaman dilimleri arasındaki uzun yıllara göndermelerde bulunarak, mimari çizimin en derindeki anlamını bilimsel kodlarına geri döndürmektir.
Kitap boyunca insanlığın bütünlüklü tarihinin içinden geçiyoruz. Aralarında bağ olmadığı sanılan önemli insanların hangi kaygılarla birbirlerine bağlandığını görüyoruz: Michelangelo Buonarroti ve Albert Einstein, Andrea Palladio ve Louis Armstrong, Giacomo Leopardi ve Robert Venturi. Hepsi de bize bildiğimiz üç boyut, yani genişlik, yükseklik ve derinliğin yetersiz kaldığını, bunlara iki boyutun daha, tarihin ve kültürün de eklenmesi gerektiğini söylüyor. Mimarlar işte bunun için hâlâ çiziyor.
-Atilla Bekdemir-
- Açıklama
- Bu kitapta, sanal üniversite derslerinden oluşan iki metin biraraya getiriliyor. Metinlerden ilki bilinçli çizim, ikincisi de yaratıcı çizim üzerine.
Kitabın amacı, Rönesans İtalyası'ndaki 15. yüzyıl stüdyoları (perspectiva naturalis'in yerine perspectiva artificialis'in geçtiği dönem) ile 16. yüzyılda akademilerin kurulduğu (desinatörün zanaatkâr olmaktan çıkarak öğretmen haline geldiği dönem) zaman dilimleri arasındaki uzun yıllara göndermelerde bulunarak, mimari çizimin en derindeki anlamını bilimsel kodlarına geri döndürmektir.
Kitap boyunca insanlığın bütünlüklü tarihinin içinden geçiyoruz. Aralarında bağ olmadığı sanılan önemli insanların hangi kaygılarla birbirlerine bağlandığını görüyoruz: Michelangelo Buonarroti ve Albert Einstein, Andrea Palladio ve Louis Armstrong, Giacomo Leopardi ve Robert Venturi. Hepsi de bize bildiğimiz üç boyut, yani genişlik, yükseklik ve derinliğin yetersiz kaldığını, bunlara iki boyutun daha, tarihin ve kültürün de eklenmesi gerektiğini söylüyor. Mimarlar işte bunun için hâlâ çiziyor.
-Atilla Bekdemir-
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.