Mimarlar Neden Hala Çiziyor?
Yayınevi
: Janus Yay.Ltd.Şti.
Stok Kodu
:
9786058495562
Sayfa Sayısı
:
136
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2015
Çeviren
:
Paolo Belardi
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
Kitap Kağıdı
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Mimarlar Neden Hala Çiziyor?
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786058495562
804293
https://www.cukurovakitap.com.tr/mimarlar-neden-hala-ciziyor-1
Mimarlar Neden Hala Çiziyor?
0.00
Bu kitapta, sanal üniversite derslerinden olusan iki metin biraraya getiriliyor. Metinlerden ilki bilinçli çizim, ikincisi de yaratici çizim üzerine.
Kitabin amaci, Rönesans Italyasi'ndaki 15. yüzyil stüdyolari (perspectiva naturalis'in yerine perspectiva artificialis'in geçtigi dönem) ile 16. yüzyilda akademilerin kuruldugu (desinatörün zanaatkâr olmaktan çikarak ögretmen haline geldigi dönem) zaman dilimleri arasindaki uzun yillara göndermelerde bulunarak, mimari çizimin en derindeki anlamini bilimsel kodlarina geri döndürmektir.
Kitap boyunca insanligin bütünlüklü tarihinin içinden geçiyoruz. Aralarinda bag olmadigi sanilan önemli insanlarin hangi kaygilarla birbirlerine baglandigini görüyoruz: Michelangelo Buonarroti ve Albert Einstein, Andrea Palladio ve Louis Armstrong, Giacomo Leopardi ve Robert Venturi.
Hepsi de bize bildigimiz üç boyut, yani genislik, yükseklik ve derinligin yetersiz kaldigini, bunlara iki boyutun daha, tarihin ve kültürün de eklenmesi gerektigini söylüyor.
Mimarlar iste bunun için hâlâ çiziyor.
Kitabin amaci, Rönesans Italyasi'ndaki 15. yüzyil stüdyolari (perspectiva naturalis'in yerine perspectiva artificialis'in geçtigi dönem) ile 16. yüzyilda akademilerin kuruldugu (desinatörün zanaatkâr olmaktan çikarak ögretmen haline geldigi dönem) zaman dilimleri arasindaki uzun yillara göndermelerde bulunarak, mimari çizimin en derindeki anlamini bilimsel kodlarina geri döndürmektir.
Kitap boyunca insanligin bütünlüklü tarihinin içinden geçiyoruz. Aralarinda bag olmadigi sanilan önemli insanlarin hangi kaygilarla birbirlerine baglandigini görüyoruz: Michelangelo Buonarroti ve Albert Einstein, Andrea Palladio ve Louis Armstrong, Giacomo Leopardi ve Robert Venturi.
Hepsi de bize bildigimiz üç boyut, yani genislik, yükseklik ve derinligin yetersiz kaldigini, bunlara iki boyutun daha, tarihin ve kültürün de eklenmesi gerektigini söylüyor.
Mimarlar iste bunun için hâlâ çiziyor.
- Açıklama
- Bu kitapta, sanal üniversite derslerinden olusan iki metin biraraya getiriliyor. Metinlerden ilki bilinçli çizim, ikincisi de yaratici çizim üzerine.
Kitabin amaci, Rönesans Italyasi'ndaki 15. yüzyil stüdyolari (perspectiva naturalis'in yerine perspectiva artificialis'in geçtigi dönem) ile 16. yüzyilda akademilerin kuruldugu (desinatörün zanaatkâr olmaktan çikarak ögretmen haline geldigi dönem) zaman dilimleri arasindaki uzun yillara göndermelerde bulunarak, mimari çizimin en derindeki anlamini bilimsel kodlarina geri döndürmektir.
Kitap boyunca insanligin bütünlüklü tarihinin içinden geçiyoruz. Aralarinda bag olmadigi sanilan önemli insanlarin hangi kaygilarla birbirlerine baglandigini görüyoruz: Michelangelo Buonarroti ve Albert Einstein, Andrea Palladio ve Louis Armstrong, Giacomo Leopardi ve Robert Venturi.
Hepsi de bize bildigimiz üç boyut, yani genislik, yükseklik ve derinligin yetersiz kaldigini, bunlara iki boyutun daha, tarihin ve kültürün de eklenmesi gerektigini söylüyor.
Mimarlar iste bunun için hâlâ çiziyor.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.