%25
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi

Stok Kodu
9789944157407
Sayfa Sayısı
91
Baskı
1
Basım Tarihi
2012
Çeviren
Taşkın Dirsehan
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
1. Hm. Kağıt
Dili
tr
Orijinal Adı
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789944157407
668121
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
0.00
Bir restorana, bir müsterinin iki defa gelmesi, iki müsterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir.Bir müsterinin ikinci kez restoraninizi tercih etmesi, sizden memnun kaldigini gösterebilir, size baglilik olusturmaya basladigini gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü, … kez de gelme ihtimali, restoraninizi sadece bir kez ziyaret etmis olan müsteriden fazladir.Memnun müsteri, sadik müsteri; degerli müsteridir, kendisinde deger yaratilmis müsteridir. Bu degerin yaratilmasi, markanizla yasanmisliga, yani deneyime baglidir.Düz mantikla para hesabi yaptiginizda bir müsteri iki kez de gelse; iki müsteri bir kez de gelse ayni kapiya çikar. Bu, günü kurtarma bakis açisidir. Ancak, müsterinizin yasadigi deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müsteriyle uzun vadedeki iliskinizi belirler. Dolayisiyla müsteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratilmasi, takip edilmesi ve gelistirilmesi gereken süreçlerden olusur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir.
  • Açıklama
    • Bir restorana, bir müsterinin iki defa gelmesi, iki müsterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir.Bir müsterinin ikinci kez restoraninizi tercih etmesi, sizden memnun kaldigini gösterebilir, size baglilik olusturmaya basladigini gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü, … kez de gelme ihtimali, restoraninizi sadece bir kez ziyaret etmis olan müsteriden fazladir.Memnun müsteri, sadik müsteri; degerli müsteridir, kendisinde deger yaratilmis müsteridir. Bu degerin yaratilmasi, markanizla yasanmisliga, yani deneyime baglidir.Düz mantikla para hesabi yaptiginizda bir müsteri iki kez de gelse; iki müsteri bir kez de gelse ayni kapiya çikar. Bu, günü kurtarma bakis açisidir. Ancak, müsterinizin yasadigi deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müsteriyle uzun vadedeki iliskinizi belirler. Dolayisiyla müsteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratilmasi, takip edilmesi ve gelistirilmesi gereken süreçlerden olusur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat