Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
Yayınevi
: Hiperlink Yayınları
Stok Kodu
:
9789944157407
Sayfa Sayısı
:
91
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2012
Çeviren
:
Taşkın Dirsehan
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
1. Hm. Kağıt
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9789944157407
668121
https://www.cukurovakitap.com.tr/musteri-deneyimi-tasarimi-ve-yonetimi
Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
0.00
Bir restorana, bir müsterinin iki defa gelmesi, iki müsterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir.Bir müsterinin ikinci kez restoraninizi tercih etmesi, sizden memnun kaldigini gösterebilir, size baglilik olusturmaya basladigini gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü, … kez de gelme ihtimali, restoraninizi sadece bir kez ziyaret etmis olan müsteriden fazladir.Memnun müsteri, sadik müsteri; degerli müsteridir, kendisinde deger yaratilmis müsteridir. Bu degerin yaratilmasi, markanizla yasanmisliga, yani deneyime baglidir.Düz mantikla para hesabi yaptiginizda bir müsteri iki kez de gelse; iki müsteri bir kez de gelse ayni kapiya çikar. Bu, günü kurtarma bakis açisidir. Ancak, müsterinizin yasadigi deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müsteriyle uzun vadedeki iliskinizi belirler. Dolayisiyla müsteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratilmasi, takip edilmesi ve gelistirilmesi gereken süreçlerden olusur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir.
- Açıklama
- Bir restorana, bir müsterinin iki defa gelmesi, iki müsterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir.Bir müsterinin ikinci kez restoraninizi tercih etmesi, sizden memnun kaldigini gösterebilir, size baglilik olusturmaya basladigini gösterebilir. Bu yüzden; üçüncü, dördüncü, … kez de gelme ihtimali, restoraninizi sadece bir kez ziyaret etmis olan müsteriden fazladir.Memnun müsteri, sadik müsteri; degerli müsteridir, kendisinde deger yaratilmis müsteridir. Bu degerin yaratilmasi, markanizla yasanmisliga, yani deneyime baglidir.Düz mantikla para hesabi yaptiginizda bir müsteri iki kez de gelse; iki müsteri bir kez de gelse ayni kapiya çikar. Bu, günü kurtarma bakis açisidir. Ancak, müsterinizin yasadigi deneyimler, memnuniyet ve sadakat düzeyi, o müsteriyle uzun vadedeki iliskinizi belirler. Dolayisiyla müsteri deneyimleri ve memnuniyeti; yaratilmasi, takip edilmesi ve gelistirilmesi gereken süreçlerden olusur. Bu süreçler de stratejik olarak yönetilmelidir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%25