%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Mutluluk İçin Duygu Eğitimi

Stok Kodu
9786059780209
Çeviren
Dr. Hamdi Kalyoncu
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Mutluluk İçin Duygu Eğitimi
115,00TL
80,50TL
1 adet mevcut
9786059780209
625618
Mutluluk İçin Duygu Eğitimi
Mutluluk İçin Duygu Eğitimi
80.50

Ihtiyaçlar, insanin tutsak edilmesinde en önemli etkendir. Yeme içme, korunma, barinma, üreme, inanma, sevme gibi ihtiyaçlari karsilamak için insan kendi onurundan ödün verme tehlikesiyle karsi karsiya kalabilir. Bu yüzden bazen ihtiyaçlar, onurlu yasamanin önünde engel teskil edebilir. Insanlar düsünceleri ile algilar, duygulari ile yasarlar. Duygu ve temel ihtiyaçlar iyi taninmadigi takdirde istismara en açik alanlardir. Kisinin, insanligindan ödün vermeden hayatini yasayabilmesi için öncelikle duygularini iyi tanimasi gerekir. Bunun için duygularin en erken yaslardan itibaren egitimi büyük önem arz eder.Ihtiyaçlar ve ona bagli olarak gelisen duygularimiz, bizi baskalarina mecbur eden, meftun eden, boyun egdiren bas etkenlerdir. Temel ihtiyaçlarin temininde söz konusu olabilecek tehlikelerden korunmak ancak duygularin taninmasi ve kontrolü ile mümkündür. Aksi halde özgürlügümüzden ve varolus amacimizdan taviz vermeye mecbur kalir; yasamin anlami ve tadini kaybederiz. Duygu Egitimi'nin amaci; hayati tadinda, onurlu, özgürce yasamak ve mutlu olmak için insana kendini tanitmak; Yunus Emre'nin de dedigi gibi, "Ilim 'kendin' bilmektir!" düsturunu kisinin kendi yasaminda uygulamaya koymasina yardimci olmaktir.Ince Kapak: -
Ihtiyaçlar, insanin tutsak edilmesinde en önemli etkendir. Yeme içme, korunma, barinma, üreme, inanma, sevme gibi ihtiyaçlari karsilamak için insan kendi onurundan ödün verme tehlikesiyle karsi karsiya kalabilir. Bu yüzden bazen ihtiyaçlar, onurlu yasamanin önünde engel teskil edebilir. Insanlar düsünceleri ile algilar, duygulari ile yasarlar. Duygu ve temel ihtiyaçlar iyi taninmadigi takdirde istismara en açik alanlardir. Kisinin, insanligindan ödün vermeden hayatini yasayabilmesi için öncelikle duygularini iyi tanimasi gerekir. Bunun için duygularin en erken yaslardan itibaren egitimi büyük önem arz eder. Ihtiyaçlar ve ona bagli olarak gelisen duygularimiz, bizi baskalarina mecbur eden, meftun eden, boyun egdiren bas etkenlerdir. Temel ihtiyaçlarin temininde söz konusu olabilecek tehlikelerden korunmak ancak duygularin taninmasi ve kontrolü ile mümkündür. Aksi halde özgürlügümüzden ve varolus amacimizdan taviz vermeye mecbur kalir; yasamin anlami ve tadini kaybederiz. Duygu Egitimi'nin amaci; hayati tadinda, onurlu, özgürce yasamak ve mutlu olmak için insana kendini tanitmak; Yunus Emre'nin de dedigi gibi, "Ilim 'kendin' bilmektir!" düsturunu kisinin kendi yasaminda uygulamaya koymasina yardimci olmaktir.
  • Açıklama

    • Ihtiyaçlar, insanin tutsak edilmesinde en önemli etkendir. Yeme içme, korunma, barinma, üreme, inanma, sevme gibi ihtiyaçlari karsilamak için insan kendi onurundan ödün verme tehlikesiyle karsi karsiya kalabilir. Bu yüzden bazen ihtiyaçlar, onurlu yasamanin önünde engel teskil edebilir. Insanlar düsünceleri ile algilar, duygulari ile yasarlar. Duygu ve temel ihtiyaçlar iyi taninmadigi takdirde istismara en açik alanlardir. Kisinin, insanligindan ödün vermeden hayatini yasayabilmesi için öncelikle duygularini iyi tanimasi gerekir. Bunun için duygularin en erken yaslardan itibaren egitimi büyük önem arz eder.Ihtiyaçlar ve ona bagli olarak gelisen duygularimiz, bizi baskalarina mecbur eden, meftun eden, boyun egdiren bas etkenlerdir. Temel ihtiyaçlarin temininde söz konusu olabilecek tehlikelerden korunmak ancak duygularin taninmasi ve kontrolü ile mümkündür. Aksi halde özgürlügümüzden ve varolus amacimizdan taviz vermeye mecbur kalir; yasamin anlami ve tadini kaybederiz. Duygu Egitimi'nin amaci; hayati tadinda, onurlu, özgürce yasamak ve mutlu olmak için insana kendini tanitmak; Yunus Emre'nin de dedigi gibi, "Ilim 'kendin' bilmektir!" düsturunu kisinin kendi yasaminda uygulamaya koymasina yardimci olmaktir.Ince Kapak: -
      Ihtiyaçlar, insanin tutsak edilmesinde en önemli etkendir. Yeme içme, korunma, barinma, üreme, inanma, sevme gibi ihtiyaçlari karsilamak için insan kendi onurundan ödün verme tehlikesiyle karsi karsiya kalabilir. Bu yüzden bazen ihtiyaçlar, onurlu yasamanin önünde engel teskil edebilir. Insanlar düsünceleri ile algilar, duygulari ile yasarlar. Duygu ve temel ihtiyaçlar iyi taninmadigi takdirde istismara en açik alanlardir. Kisinin, insanligindan ödün vermeden hayatini yasayabilmesi için öncelikle duygularini iyi tanimasi gerekir. Bunun için duygularin en erken yaslardan itibaren egitimi büyük önem arz eder. Ihtiyaçlar ve ona bagli olarak gelisen duygularimiz, bizi baskalarina mecbur eden, meftun eden, boyun egdiren bas etkenlerdir. Temel ihtiyaçlarin temininde söz konusu olabilecek tehlikelerden korunmak ancak duygularin taninmasi ve kontrolü ile mümkündür. Aksi halde özgürlügümüzden ve varolus amacimizdan taviz vermeye mecbur kalir; yasamin anlami ve tadini kaybederiz. Duygu Egitimi'nin amaci; hayati tadinda, onurlu, özgürce yasamak ve mutlu olmak için insana kendini tanitmak; Yunus Emre'nin de dedigi gibi, "Ilim 'kendin' bilmektir!" düsturunu kisinin kendi yasaminda uygulamaya koymasina yardimci olmaktir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,50   
      80,50   
      2
      41,86   
      83,72   
      3
      28,44   
      85,33   
      6
      14,49   
      86,94   
      9
      9,84   
      88,55   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,50   
      80,50   
      2
      41,86   
      83,72   
      3
      28,44   
      85,33   
      6
      14,49   
      86,94   
      9
      9,84   
      88,55   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      80,50   
      80,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat