%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Öğrenci Başarısını Değerlendirme Yeterlikleri

Stok Kodu
9786055309930
Çeviren
Dr. Yusuf Bahri Gündoğdu
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Öğrenci Başarısını Değerlendirme Yeterlikleri
120,00TL
84,00TL
2 adet mevcut
9786055309930
798570
Öğrenci Başarısını Değerlendirme Yeterlikleri
Öğrenci Başarısını Değerlendirme Yeterlikleri
84.00
Ögretmen, egitim sisteminin en önemli unsurudur. Egitim çalismalarinin basariya ulasmasi ögretmenlere ve onlarin sahip olduklari yeterliklere baglidir. Yeterli oranda ölçme-degerlendirme bilgisi ve bunu basariyla uygulama becerisi bir ögretmenden beklenen önemli yeterlik alanlarindan biridir. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) dersinde ölçme-degerlendirme yalnizca ögrencilerin basari durumlarinin degil ayni zamanda DKAB Ögretim Programi'nin da degerlendirildigi bir süreçtir. Ögretmen yeterliklerinin artan önemine, ölçme-degerlendirmenin egitimdeki yadsinamaz yerine ragmen DKAB ögretmenlerinin ölçme-degerlendirme yeterlikleri alaninda literatür eksikligi dikkat çekmektedir. "Ilkögretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ögretmenlerinin Ögrenci Basarisini Degerlendirme Yeterlikleri" isimli arastirma bu alandaki eksikligi giderme konusunda ilk adimlardan birisi olacaktir. Arastirmadan elde edilen sonuçlarin DKAB ögretim programi gelistirme süreçlerine ve DKAB ögretmeni yetistiren kurumlarin ögretmen yetistirme programlarina katki saglamasi umulur.
  • Açıklama
    • Ögretmen, egitim sisteminin en önemli unsurudur. Egitim çalismalarinin basariya ulasmasi ögretmenlere ve onlarin sahip olduklari yeterliklere baglidir. Yeterli oranda ölçme-degerlendirme bilgisi ve bunu basariyla uygulama becerisi bir ögretmenden beklenen önemli yeterlik alanlarindan biridir. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi (DKAB) dersinde ölçme-degerlendirme yalnizca ögrencilerin basari durumlarinin degil ayni zamanda DKAB Ögretim Programi'nin da degerlendirildigi bir süreçtir. Ögretmen yeterliklerinin artan önemine, ölçme-degerlendirmenin egitimdeki yadsinamaz yerine ragmen DKAB ögretmenlerinin ölçme-degerlendirme yeterlikleri alaninda literatür eksikligi dikkat çekmektedir. "Ilkögretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ögretmenlerinin Ögrenci Basarisini Degerlendirme Yeterlikleri" isimli arastirma bu alandaki eksikligi giderme konusunda ilk adimlardan birisi olacaktir. Arastirmadan elde edilen sonuçlarin DKAB ögretim programi gelistirme süreçlerine ve DKAB ögretmeni yetistiren kurumlarin ögretmen yetistirme programlarina katki saglamasi umulur.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      43,68   
      87,36   
      3
      29,68   
      89,04   
      6
      15,12   
      90,72   
      9
      10,27   
      92,40   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      43,68   
      87,36   
      3
      29,68   
      89,04   
      6
      15,12   
      90,72   
      9
      10,27   
      92,40   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      84,00   
      84,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat