Öğrenme Beyinde Nasıl Oluşur?
Yayınevi
: Efil Yayınevi
Stok Kodu
:
9786054334575
Sayfa Sayısı
:
152
Baskı
:
3
Basım Tarihi
:
2014
Çeviren
:
Bülent Madi
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
1. Hm. Kağıt
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Öğrenme Beyinde Nasıl Oluşur?
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786054334575
702718
https://www.cukurovakitap.com.tr/ogrenme-beyinde-nasil-olusur
Öğrenme Beyinde Nasıl Oluşur?
0.00
Ögrenme dogumdan önce baslar ve hayatimiz boyu sürer. Acaba ögrenme beynimizde nasil gerçeklesiyor? Kalici ögrenmek için beynimizin hangi sistemlerini, nasil kullanmaliyiz? Insanin çevresini görmesi, gördüklerini algilamasi nasil gerçeklesir? Bu asamalar diger duyular için de geçerli midir? Duyularin birbirine aktarimi mümkün müdür? Sanat ve felsefenin sinirbilimi ile iliskisi nasil açiklanabilir? Bilissel ve biyolojik gelisim birbirine paralel midir? Egitimci olarak ne kadar nörofizyoloji bilmek zorundayim?Bu kitapta 20 yili askin süredir Istanbul'da birkaç üniversitenin psikoloji ve egitim bilimleri fakültelerinde ögretim görevlisi olarak çalisan yazar, yabanci terimlere fazla bogulmadan bu sorulara yanitlar vermektedir.Ikinci baskida tüm kitap yeniden gözden geçirildi, degisiklikler yapildi ve daha iyi gelisim saglamak veya gelisim sorunlari ile karsilasildiginda kitapta verilen güncel bilgilerin uygulanmasi için hareket, bilissel ve duygusal gelisim ile ilgili örnekler verildi. Ayrica egitimciler için çoklu zeka-yetenek, bilissel egitim, yapilandirmaci egitim gibi kavramlardan ne anlasilmasi gerektiginin ipuçlari da verildi.Ögretmen, psikolog, psikolojik danisman, nörolog, psikiyatristin ortak isi beyni daha iyi çalisir duruma getirmek, kisinin çevreye daha kolay uyum saglamasi için ugrasmaktir. Bu kitap tüm ögretmenlerin, psikologlarin, psikolojik danismanlarin ve beyne ilgi duyan herkesin yararlanabilecegi önemli bir kaynaktir.
- Açıklama
- Ögrenme dogumdan önce baslar ve hayatimiz boyu sürer. Acaba ögrenme beynimizde nasil gerçeklesiyor? Kalici ögrenmek için beynimizin hangi sistemlerini, nasil kullanmaliyiz? Insanin çevresini görmesi, gördüklerini algilamasi nasil gerçeklesir? Bu asamalar diger duyular için de geçerli midir? Duyularin birbirine aktarimi mümkün müdür? Sanat ve felsefenin sinirbilimi ile iliskisi nasil açiklanabilir? Bilissel ve biyolojik gelisim birbirine paralel midir? Egitimci olarak ne kadar nörofizyoloji bilmek zorundayim?Bu kitapta 20 yili askin süredir Istanbul'da birkaç üniversitenin psikoloji ve egitim bilimleri fakültelerinde ögretim görevlisi olarak çalisan yazar, yabanci terimlere fazla bogulmadan bu sorulara yanitlar vermektedir.Ikinci baskida tüm kitap yeniden gözden geçirildi, degisiklikler yapildi ve daha iyi gelisim saglamak veya gelisim sorunlari ile karsilasildiginda kitapta verilen güncel bilgilerin uygulanmasi için hareket, bilissel ve duygusal gelisim ile ilgili örnekler verildi. Ayrica egitimciler için çoklu zeka-yetenek, bilissel egitim, yapilandirmaci egitim gibi kavramlardan ne anlasilmasi gerektiginin ipuçlari da verildi.Ögretmen, psikolog, psikolojik danisman, nörolog, psikiyatristin ortak isi beyni daha iyi çalisir duruma getirmek, kisinin çevreye daha kolay uyum saglamasi için ugrasmaktir. Bu kitap tüm ögretmenlerin, psikologlarin, psikolojik danismanlarin ve beyne ilgi duyan herkesin yararlanabilecegi önemli bir kaynaktir.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%30