%20
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Öğrenmeyi Öğretmeyi Öğrenmiş Öğretmen

Stok Kodu
9786057537034
Çeviren
Ali Rıza Erdem
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Öğrenmeyi Öğretmeyi Öğrenmiş Öğretmen
300,00TL
240,00TL
2 adet mevcut
9786057537034
649396
Öğrenmeyi Öğretmeyi Öğrenmiş Öğretmen
Öğrenmeyi Öğretmeyi Öğrenmiş Öğretmen
240.00
Öğretmenler toplumun geleceğine şekil ve yön veren kişiler olarak toplumda saygın ve önemli bir yere sahiptir. Bu açıdan öğretmen eğitimi önemini koruyan, üzerinde güncel ve bilimsel araştırmaların, tartışmaların yoğun olarak yapıldığı bir konu olagelmiştir. Öğretmenin aldığı hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimdeki niteliğin önemi günden güne artmaktadır.
Bu çalışmayla daha nitelikli öğretmen eğitiminin gerçekleştirilebilmesi amacıyla "öğrenmeyi öğretmeyi öğrenmiş öğretmen" eğitimi modeli [4ÖEM]'nin ortaya konması hedeflenmiştir. Önerilen öğretmen eğitimi modelinin arka planındaki düşünsel mantık öğretmeni yetiştirirken "daha nitelikli öğretmen eğitimi vardır ve gerçekleştirilebilir" düşüncesi ve yenilikçi bakış açısıyla zihniyet değişikliğinin gerçekleştirilmesidir.
Bu açıdan değerlendirildiğinde çalışmanın, öğretmen yetiştiren ve öğretmen istihdam eden/eğiten eğitim kurumlarında, öğretmen eğitiminde önceliklerin belirlenmesine katkıda bulunması beklenmektedir.
Çalışmada bilimsel ve sistematik açıdan "eksiklikler"in ve "yanlışlıklar"ın en az olması için hassas ve titiz davranılmıştır. Buna karşın çalışmadaki "eksiklikler" ve "yanlışlıklar" yazara aittir. Çalışmadaki görüşler, düşünceler eleştiri ve önerilere açıktır.
Eleştiri ve önerileriniz yazarın sonraki çalışmalarına ışık tutacak ve zenginleştirecektir. Yazar olarak eleştiri ve önerileriniz için şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
09 Eylül 2017- Denizli
Prof. Dr. Ali Rıza ERDEM
  • Açıklama
    • Öğretmenler toplumun geleceğine şekil ve yön veren kişiler olarak toplumda saygın ve önemli bir yere sahiptir. Bu açıdan öğretmen eğitimi önemini koruyan, üzerinde güncel ve bilimsel araştırmaların, tartışmaların yoğun olarak yapıldığı bir konu olagelmiştir. Öğretmenin aldığı hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimdeki niteliğin önemi günden güne artmaktadır.
      Bu çalışmayla daha nitelikli öğretmen eğitiminin gerçekleştirilebilmesi amacıyla "öğrenmeyi öğretmeyi öğrenmiş öğretmen" eğitimi modeli [4ÖEM]'nin ortaya konması hedeflenmiştir. Önerilen öğretmen eğitimi modelinin arka planındaki düşünsel mantık öğretmeni yetiştirirken "daha nitelikli öğretmen eğitimi vardır ve gerçekleştirilebilir" düşüncesi ve yenilikçi bakış açısıyla zihniyet değişikliğinin gerçekleştirilmesidir.
      Bu açıdan değerlendirildiğinde çalışmanın, öğretmen yetiştiren ve öğretmen istihdam eden/eğiten eğitim kurumlarında, öğretmen eğitiminde önceliklerin belirlenmesine katkıda bulunması beklenmektedir.
      Çalışmada bilimsel ve sistematik açıdan "eksiklikler"in ve "yanlışlıklar"ın en az olması için hassas ve titiz davranılmıştır. Buna karşın çalışmadaki "eksiklikler" ve "yanlışlıklar" yazara aittir. Çalışmadaki görüşler, düşünceler eleştiri ve önerilere açıktır.
      Eleştiri ve önerileriniz yazarın sonraki çalışmalarına ışık tutacak ve zenginleştirecektir. Yazar olarak eleştiri ve önerileriniz için şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
      09 Eylül 2017- Denizli
      Prof. Dr. Ali Rıza ERDEM
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      124,80   
      249,60   
      3
      84,80   
      254,40   
      6
      43,20   
      259,20   
      9
      29,33   
      264,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      124,80   
      249,60   
      3
      84,80   
      254,40   
      6
      43,20   
      259,20   
      9
      29,33   
      264,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      240,00   
      240,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat