%14
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Öğretim İlke ve Yöntemleri (Editör: Gürbüz Ocak)

Stok Kodu
9786053189886
Sayfa Sayısı
500
Baskı
9
Basım Tarihi
2017
Çeviren
Kollektif
Kapak Türü
Karton Kapak
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
tr
Orijinal Adı
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Editör: Gürbüz Ocak)
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786053189886
800011
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Editör: Gürbüz Ocak)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Editör: Gürbüz Ocak)
0.00
Ögretmenin en önemli görevi mesleki profesyonelliktir. Ögretmenin mesleki profesyonelligi, ögretme gücüyle ölçülür. Ögretmenin ögretme gücünün siradan Insanlarin ögretme gücünden farkli olmasi gerekir. Bütün bireyler bildiklerini karsisindakine aktarabilir; ancak profesyonel bir ögretmen bireye ihtiyaci olan bilgiyi, en kisa sürede ve en kalici yoldan aktarir. Ögretmenin bunu yapabilmesi karsisindakinin (Ögrencinin) iletisim kanallarinin açikligina, ögretmenin bu iletisim kanallarini kullanma yeterliligine baglidir. Bir ögretmenin, ögretim faaliyetlerini yerine getirebilmesi sadece alan bilgisine bagli degildir. Bu bilgileri en verimli sekilde ögrencilere aktarabilmesi için profesyonel bir ögretmenin ögretebilmeyi ögrenmesi gerekir. Alaninda uzman farkli yazarlarca hazirlanan "Ögretim ilke ve Yöntemleri" kitabi gerek ögretmen adaylarinin, gerekse ögretmenlerin ögretebilmeyi ögrenmesine katki saglamak amaciyla hazirlanmistir. Temel Kavramlar adli birinci bölümde, egitim ile ilgili kavramlar açiklanmis; ikinci bölümde genel olarak program gelistirme sürecinden bahsedilmistir. Üçüncü bölümde ögretim etkinliklerinin planlamasinin nasil yapilmasi gerektigi üzerinde durulurken, dördüncü bölümde ögrenme ögretme süreci açiklanmistir. Ögrenme-Ögretme Stratejileri bölümü olan besinci bölümde egitimciler tarafindan en çok kullanilan stratejilere yer verilirken; altinci bölümde ögretim yöntem ve teknikleri ve uygulama örnekleri açiklanmistir. Kitabin yedinci bölümünde; ülkemizde 2005 yili itibariyle uygulamaya konulan yapilandirmaci egitim anlayisi; çagdas yaklasimlardan beyin temelli ögrenme, yaraticilik ve düsünme becerileri, problem çözme ve problem Çözme terminolojisi yer alirken; son bölümde Yüksek Ögretim Kurumu kur tanimina uygun olarak Ögretmenlik mesleginin sorumluluklari ve yeterlilikleri açiklanmistir. Bölümler ve Yazarlari 1. Bölüm: Temel Kavramlar Yrd. Doç. Dr. Ahmet Çoban, Cumhuriyet Üniversitesi, Egitim Fakültesi 2. Bölüm: Egitimde Program Gelistirme ve Program Gelistirme Sürecinin Unsurlari Yrd. Doç. Dr. Soner Mehmet Özdemir, Kirikkale Üniversitesi, Egitim Fakültesi 3. Bölüm: Ögrenme Etkinliklerinin Planlanmasi Yrd. Doç. Dr. H. Ömer Beydogan, Gazi Üniversitesi, Kirsehir Egitim Fakültesi 4. Bölüm: Ögrenme-Ögretme Süreci Yrd. Doç, Dr. Ramazan Özbek, Firat Üniversitesi, Egitim Fakültesi 5. Bölüm: Temel Ögretme-Ögrenme Yaklasimlari (Stratejileri) Yrd. Doç. Dr. Abdurrahman Sahin, Paviukkale Üniversitesi, Egitim Fakültesi 6. Bölüm: Yöntem ve Teknikler Yrd. Doç. Dr. Gürbüz Ocak, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Egitim Fakültesi 7. Bölüm: Egitimde Çagdas Yaklasimlar Yrd. Doç. Dr. Bilal DUMAN, Mugla Üniversitesi, Egitim Fakültesi 8. Bölüm: Ögretmenlik Mesleginin Genel Sorumluluk ve Yeterlikleri Yrd. Doç. Dr. Gürbüz Ocak ve Ars. Görev. Mevlüt Gündüz, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Egitim Fakültesi -
  • Açıklama
    • Ögretmenin en önemli görevi mesleki profesyonelliktir. Ögretmenin mesleki profesyonelligi, ögretme gücüyle ölçülür. Ögretmenin ögretme gücünün siradan Insanlarin ögretme gücünden farkli olmasi gerekir. Bütün bireyler bildiklerini karsisindakine aktarabilir; ancak profesyonel bir ögretmen bireye ihtiyaci olan bilgiyi, en kisa sürede ve en kalici yoldan aktarir. Ögretmenin bunu yapabilmesi karsisindakinin (Ögrencinin) iletisim kanallarinin açikligina, ögretmenin bu iletisim kanallarini kullanma yeterliligine baglidir. Bir ögretmenin, ögretim faaliyetlerini yerine getirebilmesi sadece alan bilgisine bagli degildir. Bu bilgileri en verimli sekilde ögrencilere aktarabilmesi için profesyonel bir ögretmenin ögretebilmeyi ögrenmesi gerekir. Alaninda uzman farkli yazarlarca hazirlanan "Ögretim ilke ve Yöntemleri" kitabi gerek ögretmen adaylarinin, gerekse ögretmenlerin ögretebilmeyi ögrenmesine katki saglamak amaciyla hazirlanmistir. Temel Kavramlar adli birinci bölümde, egitim ile ilgili kavramlar açiklanmis; ikinci bölümde genel olarak program gelistirme sürecinden bahsedilmistir. Üçüncü bölümde ögretim etkinliklerinin planlamasinin nasil yapilmasi gerektigi üzerinde durulurken, dördüncü bölümde ögrenme ögretme süreci açiklanmistir. Ögrenme-Ögretme Stratejileri bölümü olan besinci bölümde egitimciler tarafindan en çok kullanilan stratejilere yer verilirken; altinci bölümde ögretim yöntem ve teknikleri ve uygulama örnekleri açiklanmistir. Kitabin yedinci bölümünde; ülkemizde 2005 yili itibariyle uygulamaya konulan yapilandirmaci egitim anlayisi; çagdas yaklasimlardan beyin temelli ögrenme, yaraticilik ve düsünme becerileri, problem çözme ve problem Çözme terminolojisi yer alirken; son bölümde Yüksek Ögretim Kurumu kur tanimina uygun olarak Ögretmenlik mesleginin sorumluluklari ve yeterlilikleri açiklanmistir. Bölümler ve Yazarlari 1. Bölüm: Temel Kavramlar Yrd. Doç. Dr. Ahmet Çoban, Cumhuriyet Üniversitesi, Egitim Fakültesi 2. Bölüm: Egitimde Program Gelistirme ve Program Gelistirme Sürecinin Unsurlari Yrd. Doç. Dr. Soner Mehmet Özdemir, Kirikkale Üniversitesi, Egitim Fakültesi 3. Bölüm: Ögrenme Etkinliklerinin Planlanmasi Yrd. Doç. Dr. H. Ömer Beydogan, Gazi Üniversitesi, Kirsehir Egitim Fakültesi 4. Bölüm: Ögrenme-Ögretme Süreci Yrd. Doç, Dr. Ramazan Özbek, Firat Üniversitesi, Egitim Fakültesi 5. Bölüm: Temel Ögretme-Ögrenme Yaklasimlari (Stratejileri) Yrd. Doç. Dr. Abdurrahman Sahin, Paviukkale Üniversitesi, Egitim Fakültesi 6. Bölüm: Yöntem ve Teknikler Yrd. Doç. Dr. Gürbüz Ocak, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Egitim Fakültesi 7. Bölüm: Egitimde Çagdas Yaklasimlar Yrd. Doç. Dr. Bilal DUMAN, Mugla Üniversitesi, Egitim Fakültesi 8. Bölüm: Ögretmenlik Mesleginin Genel Sorumluluk ve Yeterlikleri Yrd. Doç. Dr. Gürbüz Ocak ve Ars. Görev. Mevlüt Gündüz, Afyon Kocatepe Üniversitesi, Egitim Fakültesi -
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      0,00   
      0,00   
      3
      0,00   
      0,00   
      6
      0,00   
      0,00   
      9
      0,00   
      0,00   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      0,00   
      0,00   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat