Oyunculuk Dersleri
Yayınevi
: Kafekültür Yayıncılık
Stok Kodu
:
9786055229009
Sayfa Sayısı
:
80
Baskı
:
1
Basım Tarihi
:
2014
Çeviren
:
Tuğçe Kanbur
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Kağıt Türü
:
2. Hamur
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Oyunculuk Dersleri
0,00TL
0,00TL
Stokta yok
9786055229009
711129
https://www.cukurovakitap.com.tr/oyunculuk-dersleri
Oyunculuk Dersleri
0.00
Oyuncu rolünü nasıl yapmalıdır? Oyuncu, rolüne karşı bir hassasiyet geliştirmeli mi, yoksa mesleğini tamamen soğukkanlılıkla mı yapmalıdır? Oyuncu, yönetmen ve yazar ilişkisi nasıl işlemelidir? Oyuncunun gerçeklik - teatrallik ilişkisi bağlamında ses ve beden odaklı çalışma süreci nasıl gerçekleşir? Teatrallik "yalanlarla dolu bir tür kurmaca" mıdır, yoksa oyuncunun benimsemesi gereken "anlaşmalar bütünü" mü?
Aydınlama döneminin önemli düşünürlerinden Diderot, aristokrasinin klasikçi sanat anlayışına karşı, teatrallik kavramının bugün bile hala etkisinde olduğu tezler öne sürmüştür. Diderot, gerçek-kurmaca, duygu - mantık, akıl - coşku gibi kavramları ele alarak pratik ile teori arasında önemli soru işaretleri ortaya atar. Diderot tüm bu soruları sorarken, temelde oyuncunun kendisiyle, doğayla, yazar ve yönetmenle kurduğu ilişkiyi ve içine düştüğü çelişkileri anlatıyor.
Aydınlama döneminin önemli düşünürlerinden Diderot, aristokrasinin klasikçi sanat anlayışına karşı, teatrallik kavramının bugün bile hala etkisinde olduğu tezler öne sürmüştür. Diderot, gerçek-kurmaca, duygu - mantık, akıl - coşku gibi kavramları ele alarak pratik ile teori arasında önemli soru işaretleri ortaya atar. Diderot tüm bu soruları sorarken, temelde oyuncunun kendisiyle, doğayla, yazar ve yönetmenle kurduğu ilişkiyi ve içine düştüğü çelişkileri anlatıyor.
- Açıklama
- Oyuncu rolünü nasıl yapmalıdır? Oyuncu, rolüne karşı bir hassasiyet geliştirmeli mi, yoksa mesleğini tamamen soğukkanlılıkla mı yapmalıdır? Oyuncu, yönetmen ve yazar ilişkisi nasıl işlemelidir? Oyuncunun gerçeklik - teatrallik ilişkisi bağlamında ses ve beden odaklı çalışma süreci nasıl gerçekleşir? Teatrallik "yalanlarla dolu bir tür kurmaca" mıdır, yoksa oyuncunun benimsemesi gereken "anlaşmalar bütünü" mü?
Aydınlama döneminin önemli düşünürlerinden Diderot, aristokrasinin klasikçi sanat anlayışına karşı, teatrallik kavramının bugün bile hala etkisinde olduğu tezler öne sürmüştür. Diderot, gerçek-kurmaca, duygu - mantık, akıl - coşku gibi kavramları ele alarak pratik ile teori arasında önemli soru işaretleri ortaya atar. Diderot tüm bu soruları sorarken, temelde oyuncunun kendisiyle, doğayla, yazar ve yönetmenle kurduğu ilişkiyi ve içine düştüğü çelişkileri anlatıyor.
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,0020,000,0030,000,0060,000,0090,000,00Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim0,000,002--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.