%30
cukurovakitap.com.tr cukurovakitap.com.tr

Pakistan Medreselerine Bir Model Olarak İmam Hatip Okulları

Stok Kodu
9786054036455
Çeviren
Yrd. Doç. Dr. İbrahim Aşlamacı
Kapak Türü
Karton Kapak
Dili
tr
Orijinal Adı
Pakistan Medreselerine Bir Model Olarak İmam Hatip Okulları
175,00TL
122,50TL
2 adet mevcut
9786054036455
700837
Pakistan Medreselerine Bir Model Olarak İmam Hatip Okulları
Pakistan Medreselerine Bir Model Olarak İmam Hatip Okulları
122.50
Imam-Hatip modeli, Islam egitim geleneginin devlet himayesindeki Nizâmiye Medreseleriyle baslayan Selçuklu-Osmanli-Türkiye tecrübesi çizgisinde gelinen noktayi temsil eden Türkiye'nin kendine özgü Islam egitim modelidir. Bu modelin fikri temelinde "geleneksel" ve "modern" referanslar arasinda bir uyum bulma çabasi yer almaktadir. Fikrî ve uygulamaya yönelik temelleri Cumhuriyet öncesi dönemde bulunan bu model, Cumhuriyet döneminde Tevhid-i Tedrisat Kanunu ile hukuki temelini kazanmis ve Türkiye'nin kendine özgü gelistirdigi bati disi modernlesme sürecinde, kendisinden talep ve beklentilerin çesitlenmesiyle niteliksel dönüsüme ugrayarak günümüze kadar gelmistir.Bu model, özellikle 11 Eylül sonrasinda uluslararasi bir ilginin odagi haline gelmistir. Türkiye'nin bu tecrübesi Pakistan, Afganistan, Endonezya gibi Müslüman ülkelerdeki medreselerin reform çabalarina bir model olarak gösterilmektedir. Iste elinizdeki bu kitapta, Imam-Hatip modelinin bilimsel yaklasimla ortaya konulmasi ve reform çalismalarinin yürütüldügü ülkelerden ilginin üst düzeyde oldugu ve resmi makamlariyla da Imam-Hatip modelini kendi sistemleri için talep eden Pakistan medrese egitim sistemiyle karsilastirilip, uygulanabilirliginin degerlendirilmesi amaçlanmistir.
  • Açıklama
    • Imam-Hatip modeli, Islam egitim geleneginin devlet himayesindeki Nizâmiye Medreseleriyle baslayan Selçuklu-Osmanli-Türkiye tecrübesi çizgisinde gelinen noktayi temsil eden Türkiye'nin kendine özgü Islam egitim modelidir. Bu modelin fikri temelinde "geleneksel" ve "modern" referanslar arasinda bir uyum bulma çabasi yer almaktadir. Fikrî ve uygulamaya yönelik temelleri Cumhuriyet öncesi dönemde bulunan bu model, Cumhuriyet döneminde Tevhid-i Tedrisat Kanunu ile hukuki temelini kazanmis ve Türkiye'nin kendine özgü gelistirdigi bati disi modernlesme sürecinde, kendisinden talep ve beklentilerin çesitlenmesiyle niteliksel dönüsüme ugrayarak günümüze kadar gelmistir.Bu model, özellikle 11 Eylül sonrasinda uluslararasi bir ilginin odagi haline gelmistir. Türkiye'nin bu tecrübesi Pakistan, Afganistan, Endonezya gibi Müslüman ülkelerdeki medreselerin reform çabalarina bir model olarak gösterilmektedir. Iste elinizdeki bu kitapta, Imam-Hatip modelinin bilimsel yaklasimla ortaya konulmasi ve reform çalismalarinin yürütüldügü ülkelerden ilginin üst düzeyde oldugu ve resmi makamlariyla da Imam-Hatip modelini kendi sistemleri için talep eden Pakistan medrese egitim sistemiyle karsilastirilip, uygulanabilirliginin degerlendirilmesi amaçlanmistir.
  • Taksit Seçenekleri
    • Akbank
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,50   
      122,50   
      2
      63,70   
      127,40   
      3
      43,28   
      129,85   
      6
      22,05   
      132,30   
      9
      14,97   
      134,75   
      İŞ BANKASI
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,50   
      122,50   
      2
      63,70   
      127,40   
      3
      43,28   
      129,85   
      6
      22,05   
      132,30   
      9
      14,97   
      134,75   
      Diğer Bankalar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      122,50   
      122,50   
      2
      -   
      -   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
      9
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat