Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım
Yayınevi
: Beta Basım Yayım
Stok Kodu
:
9786052421017
Çeviren
:
Ömer Torlak Remzi Altunışık
Kapak Türü
:
Karton Kapak
Dili
:
tr
Orijinal Adı
:
Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım
69,50TL
59,77TL
2 adet mevcut
9786052421017
623087
https://www.cukurovakitap.com.tr/pazarlama-stratejileri-yonetsel-bir-yaklasim
Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım
59.77
Birinci Kisim: Stratejik Düsünme, Pazarlama Düsüncesinin Gelisimi ve Jenerik Pazarlama Stratejileri Birinci Bölüm: Pazarlama Düsüncesinin Gelisimi, Pazar Odaklilik ve Stratejik Düsünme Ikinci Bölüm: Jenerik Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Avantajlarinin Sürdürülebilirligi Ikinci Kisim: Stratejik Pazarlama Planlamasi, Stratejik Analizi ve Pazar Firsatlari Üçüncü Bölüm: Stratejik Pazarlama Planlamasi Dördüncü Bölüm: Isletme Analizi Besinci Bölüm: Sektör ve Rekabet Analizi Altinci Bölüm: Müsteri Analizi Yedinci Bölüm: Pazar Firsatlari Ölçümü ve Pazar Çekiciligi Analizi Üçüncü Bölüm: Pazarlama Stratejileri Sekizinci Bölüm: Rekabet ve Konumlandirma Stratejileri Dokuzuncu Bölüm: Yeni Ürünler Için Pazarlama Stratejileri Onuncu Bölüm: Büyüme Dönemi için Pazarlama Stratejileri Onbirinci: Olgunluk Dönemi için Pazarlama Stratejileri Onikinci Bölüm: Düsüs Dönemi Için Stratejileri Onüçüncü Bölüm: Kriz Dönemlerinde Pzarlama Stratejileri Ondördüncü Bölüm: Pazarlama Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri Dördüncü Kisim: Stratejilerin Uygulanmasi ve Pazarlama Performansinin Degerlendirilmesi Onbesinci Bölüm: Pazarlama Stratejilerin Uygulanmasi Onaltinci Bölüm: Stratejik Kontrol ve Pazarlama Performansinin Degerlendirilmesi-
- Açıklama
Birinci Kisim: Stratejik Düsünme, Pazarlama Düsüncesinin Gelisimi ve Jenerik Pazarlama Stratejileri Birinci Bölüm: Pazarlama Düsüncesinin Gelisimi, Pazar Odaklilik ve Stratejik Düsünme Ikinci Bölüm: Jenerik Pazarlama Stratejileri ve Rekabet Avantajlarinin Sürdürülebilirligi Ikinci Kisim: Stratejik Pazarlama Planlamasi, Stratejik Analizi ve Pazar Firsatlari Üçüncü Bölüm: Stratejik Pazarlama Planlamasi Dördüncü Bölüm: Isletme Analizi Besinci Bölüm: Sektör ve Rekabet Analizi Altinci Bölüm: Müsteri Analizi Yedinci Bölüm: Pazar Firsatlari Ölçümü ve Pazar Çekiciligi Analizi Üçüncü Bölüm: Pazarlama Stratejileri Sekizinci Bölüm: Rekabet ve Konumlandirma Stratejileri Dokuzuncu Bölüm: Yeni Ürünler Için Pazarlama Stratejileri Onuncu Bölüm: Büyüme Dönemi için Pazarlama Stratejileri Onbirinci: Olgunluk Dönemi için Pazarlama Stratejileri Onikinci Bölüm: Düsüs Dönemi Için Stratejileri Onüçüncü Bölüm: Kriz Dönemlerinde Pzarlama Stratejileri Ondördüncü Bölüm: Pazarlama Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri Dördüncü Kisim: Stratejilerin Uygulanmasi ve Pazarlama Performansinin Degerlendirilmesi Onbesinci Bölüm: Pazarlama Stratejilerin Uygulanmasi Onaltinci Bölüm: Stratejik Kontrol ve Pazarlama Performansinin Degerlendirilmesi-
- Taksit Seçenekleri
- AkbankTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim59,7759,77231,0862,16321,1263,36610,7664,5597,3165,75İŞ BANKASITaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim59,7759,77231,0862,16321,1263,36610,7664,5597,3165,75Diğer BankalarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim59,7759,772--3--6--9--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
-
%14
-
%14